Stránka 1 z 1

Adresáře RW

Napsal: stř 02. led 2013 23:45:46
od Roman
Tak to začnu já :mrgreen:
S Heklem a Michalem jsme zase řešily optimalizaci RW a dnes konkrétně načítání tratí. Taková 320 se načítá neskutečně dlouho a na 99% je to způsobeno ohromným množstvím použitých addonů od různých autorů a tím i procházením adresářů při načítání tratí. RSC změnilo strukturu adresářů a start jejich addonů je kolikrát přímo raketový.
Je tedy takový návrh. Se současnými addony už asi nic moc nenaděláme, ale u nově tvořených by jsme měli dodržovat alespoň nějakou "kázeň" . Já osobně bych viděl strukturu asi takto : Source (po exportu Assetes)/CS addon/Autor (Hekl,Michal...) . Samozdřejmě by do toho spadaly i všechny návrhy tratí. To by se dalo změnit i dodatečně.
Tak co vy na to ?

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 0:30:58
od Vlastik
No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 10:41:28
od KaMat
Vlastik píše:No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.
My otevirame hru v okne tak proto nam to trva mensi dobu :)

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 14:25:14
od Roman
Vlastik píše:No měli jste uvést nějáké hodnoty tak já začnu:
Trat320_42s,PBO_35s,Hagen-Siegen_27s,Trat(Roman)_24s,Northen Europe_34s,Koln-Deu_25s,Praha(moje objekty jen)_39s.(Všechno volné scénáře s vozidly).
No bude záležet i na databázi ,Trat320_7,3Mb,PBO_5,5Mb,Moje_6,1Mb,Roman 660Kb atd.
No nepříjde mi to až tak dramatické,každopádně se to bude určitě od vyjet i od výkonu Pc,ale furt je to pohoda oproti načítání některých tratí v msts.
Nebude. Munich to Augsburg, Track.bin 6,4 MB a naběhne bez problémů kolikrát do minuty. Trat 320 trvá (a nejen mně) klidně 5. minut
Výkon PC to také ovlivní ale já budu asi těžko zaostávat nějak dramaticky s Core i7 , 8GB RAM, HDD 7200 ot. ;) .

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 16:00:52
od KaMat
Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 16:43:37
od Hekl338
Ked pustim PBO, ci 320, mozem si v klude ist na cigaro, lebo viem, ze skor ako 4 minuty to nebude. A to plecku PC nemam. RSC addony do 30s s prehladom a to su rozsiahlejsie trate. Taky Mnichov Augsburg, ma napriklad povolene ine objekty, nez tie ich? Ak nie, problem mozno bude prave v tom, ze nase trate zdielaju objekty z roznych addonov. Ohladne zjednotenia zloziek ako napad asi dobre, ale nemyslim, ze to bude mozne dodrzat, otazka taktiez je, ci je to skutocne tym. Toto su len dohady. Mozno najlepsie, kto ovlada english , by bo bolo napisat Kujonom, nech sa vyjadria, nech je v tom jasno.

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 19:14:01
od Vlastik
Kdyz jsem si 320 chtel projet na full HD tak mi to taky nacitalo kolem 5 minut.... Co teda s tim ?
No nevím co stím všichni máte,ale ve full HD 1920x1080 se trat se složitou aktivitou (moje+Heklovi loko) stanice Třinec načítá 48s,snažím se udělat video ale hypercam mi prostě full okno s ts neveme,vždy se nahraje jen pozadí.

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 19:14:14
od Josef72
Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 21:51:19
od Roman
Josef72 píše:Jsem pro, takhle je to dlouhodobě neudržitelné.
Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.

Re: Adresáře RW

Napsal: čtv 03. led 2013 22:04:19
od Hekl338
Ja mozem povedat len tolko, ze ked to spustim v okne, mam rychlost nacitania taktiez kolo 2 minut prve spustenie, ale po nahodeni full screen sa cas nenormalne natiahne. Takze sudim, ze v adresaroch chyba nebude. Mnichov Augsburg pri rezime v okne, prve spustenie 21 s, opatovne, 14 s. Full screen prve spustenie 36s, opatovne 19s.

Re: Adresáře RW

Napsal: pát 04. led 2013 9:56:31
od Vlastik
K tomu jen jedno,
nevím jak to je myšleno ale co se třeba zamyslet nad tím že stejně i kdyby se to dodržovalo tak by Roman a ostatní museli modelovat jak draci aby uspokojili stavitelé trati a hlavně modelovat co je potřeba do příslušné trati,v opačném případě stavitel trati vždy sáhne po objektu co by se mu hodil a nebude koukat od koho to je (jako se to děje ted),tím že se více modeluje v zahraničí je předpoklad že se tam najde i více objektů,podle mně je celá tato diskuze nesmysl.
Pokud si bude chtít někdo tu trat projet a nebo si něco zahrát tak si počká třeba i 5.minut,to se hold nedá nic dělat.
To bych přirovnal k tomu že se 10 let snaží v msts o jednotný trainset a taky se jim to nedaří.

Re: Adresáře RW

Napsal: pon 07. led 2013 21:26:30
od drew
Roman píše:Tak CS Addon ? Kdo bude chtít, ,může to respektovat a ostatní ať si dělají po svém ;) .
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.
Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává :twisted: )
- mezery

tedy příklad jak vaši chvályhodnou snahu završit: jsem Ondřej a mám mračku:
../Source/CS_Addon/Ondrej/Mracka/Railvehicles/T478_001/..

hodně úspěchů
drew

Re: Adresáře RW

Napsal: úte 08. led 2013 10:57:53
od Vlastik
Ahoj tvůrci, za IT jenom doporučuji několik zásad pro větší celosvětovou kompatidebilitu:
NEPOUŽÍVAT:
- diakritiku (kdo neví co to je ať nic nevydává )
- mezery
no stou diakritikou je to sporné,protože TS umožnuje pro různé tratě nastavit základní jazyk,takže si může uživatel použít svůj a bude mu to fungovat(je pravda že v překladech jsou některé názvy červeně což se nemá překládat ale je toho mizivé množství),ohledně mezer tak to nechápu když je sami programátoři TS používají a jak vidět tak to problémy nedělá ,a nikde se to zatím neřešilo.

Re: Adresáře RW

Napsal: úte 08. led 2013 14:17:06
od Roman
Diakritiku v žádném případě nepoužívat v adresářové struktuře. U vlastního názvu zapsaného do blueprintu to až tak nevadí, jen se zobrazí nekorektně ve hře. Ale na funkci to vliv nemá. Mezery v názvu už vůbec nevadí.

Re: Adresáře RW

Napsal: sob 02. bře 2013 14:04:03
od Josef72
Další můj objekt bude tedy mít umístění Assets/CS Addon/Roman72.
Chtěl jsem zapakovat objekty ke stažení a koukám, že máš nakonec kořenový adresář jinak. Místo "CS Addon" "cs_addon" a v něm nikde nevidím složku "Roman72". Tak jak teda ?

Re: Adresáře RW

Napsal: sob 02. bře 2013 15:51:17
od Roman
Nakonec je to bez mezery jako to má RSC. Moje složka přibude až s novými modely a ty zatím žádné nejsou :) . Dělám vše okolo....
Ona stačila změna struktury u lokomotiv a byl v tom hroznej bordel, předělávat staré by byla hrozná pakárna.

Re: Adresáře RW

Napsal: sob 02. bře 2013 16:00:57
od Josef72
Takže platí "CS_addon" ? I malá/veká písmena zůstanou ?

Umístím tedy "CS_addon/Josef72..,", jestli to budeš mít jinak, tak v tom bude větší zmatek než nyní.

Re: Adresáře RW

Napsal: sob 02. bře 2013 17:19:38
od Roman
Jak píšeš to tedy udělej. Nic měnit nebudu, počítám s tím.

Re: Adresáře RW

Napsal: pát 12. úno 2016 18:07:33
od PejaRW
Je možné někde v adresáři RW, najít hudbu ze starého RW 2015?