Začátek modelování?

Vše ohledně RW, co nelze zaradit
Odpovědět
tom6
Příspěvky: 2
Registrován: pon 11. kvě 2015 16:16:25
Bydliště: Královehradecký kraj, Rychnovsko

Začátek modelování?

Příspěvek od tom6 »

Zdravím,
celkem mě zaujalo modelování tratí. Chtěl bych se na nějakou trať vrhnout, avšak tomu vůbec nerozumím. Možná se Vám budou zdát nějaké otázky dost stupidní -- jsem začátečník ;) .

Vlastním Train Simulator (Railworks) 2015, nějaké tratě z Railworksu jsem si trošku zkoušel editovat. Ve vašich návodech jsou zpravidla popsané celkem složité úkony, nejspíše z RailSimulatoru.. Chtěl bych se zeptat, jestli se tedy musí modelovat přes RailSimulator a rozpracované modely přesouvat do Railworksu, popřípadě jak. ==> základní otázka, kterou si dost často pokládám.
Vlastik

Re: Začátek modelování?

Příspěvek od Vlastik »

tom6 píše:Zdravím,
celkem mě zaujalo modelování tratí. Chtěl bych se na nějakou trať vrhnout, avšak tomu vůbec nerozumím. Možná se Vám budou zdát nějaké otázky dost stupidní -- jsem začátečník ;) .

Vlastním Train Simulator (Railworks) 2015, nějaké tratě z Railworksu jsem si trošku zkoušel editovat. Ve vašich návodech jsou zpravidla popsané celkem složité úkony, nejspíše z RailSimulatoru.. Chtěl bych se zeptat, jestli se tedy musí modelovat přes RailSimulator a rozpracované modely přesouvat do Railworksu, popřípadě jak. ==> základní otázka, kterou si dost často pokládám.
V zásadě všechny názvy jsou jeden vydavatel a kompatibilita,
TS (Train simulátor ) je vlastně nejnovější název ,předtím byl Railworks a ještě předtím Rail simulator (2008)
v zásadě až na malé odchylky se se nic od prvního názvu co se týče tvorby nezměnilo takže co je platné pro Rail simulator postupy,návody od Michala tak jsou platné i pro pro TS 2015 ovšem je potřeba počítat s určitými odchylkami a doplnkami. Ale základ je stejný.
tom6
Příspěvky: 2
Registrován: pon 11. kvě 2015 16:16:25
Bydliště: Královehradecký kraj, Rychnovsko

Re: Začátek modelování?

Příspěvek od tom6 »