Otazky pre znalych

Témata a povídání netýkající se RS
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 236
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Otazky pre znalych

Příspěvek od 750225lentilka » stř 06. led 2016 17:40:26

Neumí, Sifa je vlastně ekvivalent našeho "živáku". Je to tak ne?

Jurajs_89
Příspěvky: 636
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Otazky pre znalych

Příspěvek od Jurajs_89 » stř 06. led 2016 19:48:07

Sifa kontroluje pouze bdělost strojvedoucího, nic víc. Primárně se ovládá tak, že strojvedoucí drží stlačený pedál. Po nějakých cca 20 - 25 se rozsvítí kontrolka, po dalších 4 vteřinách se připojí akustický signál a pak to řachne. Sifa se vybavuje uvolněním pedálu. Předčasné vybavení SiFi resetuje odečítací interval. Nemusí se však obsluhovat jen pedálem, ale po stanovišti je několik pomocných tlačítek. U 386 je změna, že pedál může být zatížen a SiFa se může vybavovat stisknutím jízdní páky (přesně stejná fce jako u českého tlačítka). To jde asi jen u sw 7.b, u 7.a na BR186 toto nejde.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Uživatelský avatar
PejaRW
Příspěvky: 105
Registrován: pát 15. kvě 2015 14:50:42
Bydliště: Otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Otazky pre znalych

Příspěvek od PejaRW » pát 04. bře 2016 14:56:54

Když už je tady na fóru taková diskuze o IT Brejlích, k čemu vlastně mají tu zásuvku u světel, je to více-čelené řízení?

Odpovědět