Stránka 2 z 2

Re: Otazky pre znalych

Napsal: stř 06. led 2016 17:40:26
od 750225lentilka
Neumí, Sifa je vlastně ekvivalent našeho "živáku". Je to tak ne?

Re: Otazky pre znalych

Napsal: stř 06. led 2016 19:48:07
od Jurajs_89
Sifa kontroluje pouze bdělost strojvedoucího, nic víc. Primárně se ovládá tak, že strojvedoucí drží stlačený pedál. Po nějakých cca 20 - 25 se rozsvítí kontrolka, po dalších 4 vteřinách se připojí akustický signál a pak to řachne. Sifa se vybavuje uvolněním pedálu. Předčasné vybavení SiFi resetuje odečítací interval. Nemusí se však obsluhovat jen pedálem, ale po stanovišti je několik pomocných tlačítek. U 386 je změna, že pedál může být zatížen a SiFa se může vybavovat stisknutím jízdní páky (přesně stejná fce jako u českého tlačítka). To jde asi jen u sw 7.b, u 7.a na BR186 toto nejde.

Re: Otazky pre znalych

Napsal: pát 04. bře 2016 14:56:54
od PejaRW
Když už je tady na fóru taková diskuze o IT Brejlích, k čemu vlastně mají tu zásuvku u světel, je to více-čelené řízení?