Stránka 2 z 2

Re: 3ds Max 2013

Napsal: pát 20. úno 2015 17:06:08
od kiski
Josef72: mohol by si mi prosím ťa napísať, kde presne si to našiel, alebo aspoň odkaz na ten pdf súbor, kde je to písane? Vyzerá to totiž, že to naozaj funguje... Len by som si chcel o tom prečítať viac, english nie je problém... Dikes :)

Re: 3ds Max 2013

Napsal: pát 20. úno 2015 18:57:42
od Josef72
Složky "dev/Docs" v kořenovém adresáři hry. Ale mám je tam až od stažení veřejné beta verze aktualizace hry. Každopádně tam víc informací není.

Re: 3ds Max 2013

Napsal: pát 20. úno 2015 19:13:15
od kiski
Ja sa nezúčasťujem beta verzie, a preto u mňa zložka dev/Docs neexistuje... Tak či tak, to čo si napísal, funguje perfektne, teraz má moja normálova mapa 5,3MB namiesto 21,3MB, a to bez akýchkoľvek rušiacich artefaktov, ako kockatenie alebo pixelovatenie atd... Samozrejme, zahŕňa to poctivú úpravu normalovej mapy ešte v editore, ako je napr. všetko čo sa má iba lesknúť a nebyť "bumpovité", musí mať RGB 127,127,255... Čokoľvek okrem toho bude hádzať vady na textúre pri odleskoch (kocky, pixely, jednoducho vady)...

Koho by to zaujímalo - pri konverzii v BP editore pri normal mape s príponou _nms píše konvertor "swizzle DXT5" namiesto obligátnich "compressandnocompress" pri prípone _nm...

Re: 3ds Max 2013

Napsal: sob 21. úno 2015 13:56:33
od Hekl338
Riesenie to sice je, ale nie vzdy pouzitelne. Nedokazem si predstavit upravu normalovej mapy pri skrini s prelismy a lokalnych oderkoch laku, to bude ta uprava dost narocna. Josef72, mozes prosim ta niekam nahrat tu zlozku a poslat mi link do SZ? Mne betu odsintalovalo a s nou aj zlozku, vdaka.

Re: 3ds Max 2013

Napsal: sob 21. úno 2015 14:09:38
od Josef72
Bohužel, taky mi zmizela. Patrně se bude příští týden aktualizovat hra oficiálně ( předpokládám).

Re: 3ds Max 2013

Napsal: sob 21. úno 2015 16:51:20
od kiski
Hekl: ja ani netvrdím, že moje riešenie je použiteľné pre všetky modely alebo textúry... Ja som však hľadal spôsob pre mňa, a mne vyhovuje. Ak pomôže aj niekomu inému, budem len rád, ostatní nato musia inak... :D Ešte raz ďakujem Josefovi... ;)