Mé vyjádření k českým projektům
Napsal: úte 09. dub 2013 10:55:59
No tak pánové, přece SUPER a ještě třikrát SUPER !
Ano, ano - „takhle se to dělá“ !!! Ať němcům spadne huba !!!
Už léta se taktéž věnuji žel. simulátorům,
totiž - nejvíc úsilí jsem věnovat žel. simulátoru „BVE“,
byl FREE a poskytovat perfektní fyzikální vlastnosti,
možná právě proto mne nikdy nezaujal „Microsoft Train Simulator“.
K vzhledem, že jsem neskutečný fanda k lokomotivám řady ČD 150/151/350,
udělal jsem, tehdy, pro „BVE“, jeho model a ačkoliv jsem se musel spokojit,
tedy co se týče možnostem daného simulátoru, pouze šesti jízdních stupňům,
tak alespoň jsem lokomotivu vybalil technickými a zvukovými vlastnosti a hned ji šupl na net.
A byl jsem rád, že jsem alespoň maličko mohl přispět, ve světě žel. simulátoru, něčím českým.
BVE je už ale dávno za zenitem, teď tu máme tolik pochvalovaný RailWorks -
a dokonce už české projekty. Ačkoliv tolik času, na vlastní příspěvky, nemám,
jsem proto opravdu nadšený nejen z vaši lokomotivy řady ČD 150/151,
ale také z prvotního úseku „Praha – Česká Třebová“.
Je neskutečné, nakolik jste, pánové, lokomotivu 150/151 přiblížili k absolutní realitě !!!
Ač pocházím s rodiny strojvedoucích, sám jsem se strojvedoucím odmítal stát,
( no to bych přece neměl čas na vadry, trampy, oddíl … ),
přesto jsem v této lokomotivě, samozřejmě po levici,
několikrát najezdil úsek mezi Prahou a Přerovem.
Technické vlastnosti lokomotivy, zvuky ... v RailWorks …. nóóóó,
kde se hrabou pro RailWorks německé lokomotivy řady 143 či 101 !
Nasadit vaši českou lokomotivu, pěkně s plnou soupravou,
na trať “Hagen to Siegen“ - je vážně požitek z jízdy !!!
A naprosto podobně je tomu u vaši budované české tratě.
Úsek „Ústí n./O. - Choceň“ zanedlouho taktéž opustí malebnou klikatící řeku,
trať se napne a tento žel. koridor přijde o poslední část romantického úseku.
Líbí se mi vaše namakané detaily, třeba při průjezdu z klasické tratě na koridor,
a to nemluvím o dalších fantastických věcech,
které v dosavadních tratích RailWork dosud nevidíme.
Skvělé, skvělé, skvělé !!!
A to nás, totiž potencionální strojvedoucí, alepoň prostřednictvím PC,
čeká další český projekt - „Praha – Děčín“. Moc, moc se těším !!!
Vám jednotlivcům, co tolik na RailWorks makáte, vám opravdu děkuji !!!
A držím palce !!!
Ještě cosi k současných zahraničním tratím :
na velké rychlosti uváděné na rychlostnících jsou postavené neskutečně malé oblouky,
na kterých musím přizpůsobovat rychlost,
to abych se se mnohdy necídil dolsova jak na lunaparku.
Mnohdy jsem uvažoval o nasazení vlastních rychlostníků,
ovšem času málo, a tak „jezdím jak se dá, totiž - vůči realitě.
Snad nejreálnější trať se stanovenými rychlostmi vůči obloukům
má snad jen trať „Northern Europe Final“. Brzy by měla být v režimu „QUICK DRIVE".
Každopádně – rozhodně nekritizovat a jen chválit, chválit a chválit !!!
Pánové - SUPER !!!
Ano, ano - „takhle se to dělá“ !!! Ať němcům spadne huba !!!
Už léta se taktéž věnuji žel. simulátorům,
totiž - nejvíc úsilí jsem věnovat žel. simulátoru „BVE“,
byl FREE a poskytovat perfektní fyzikální vlastnosti,
možná právě proto mne nikdy nezaujal „Microsoft Train Simulator“.
K vzhledem, že jsem neskutečný fanda k lokomotivám řady ČD 150/151/350,
udělal jsem, tehdy, pro „BVE“, jeho model a ačkoliv jsem se musel spokojit,
tedy co se týče možnostem daného simulátoru, pouze šesti jízdních stupňům,
tak alespoň jsem lokomotivu vybalil technickými a zvukovými vlastnosti a hned ji šupl na net.
A byl jsem rád, že jsem alespoň maličko mohl přispět, ve světě žel. simulátoru, něčím českým.
BVE je už ale dávno za zenitem, teď tu máme tolik pochvalovaný RailWorks -
a dokonce už české projekty. Ačkoliv tolik času, na vlastní příspěvky, nemám,
jsem proto opravdu nadšený nejen z vaši lokomotivy řady ČD 150/151,
ale také z prvotního úseku „Praha – Česká Třebová“.
Je neskutečné, nakolik jste, pánové, lokomotivu 150/151 přiblížili k absolutní realitě !!!
Ač pocházím s rodiny strojvedoucích, sám jsem se strojvedoucím odmítal stát,
( no to bych přece neměl čas na vadry, trampy, oddíl … ),
přesto jsem v této lokomotivě, samozřejmě po levici,
několikrát najezdil úsek mezi Prahou a Přerovem.
Technické vlastnosti lokomotivy, zvuky ... v RailWorks …. nóóóó,
kde se hrabou pro RailWorks německé lokomotivy řady 143 či 101 !
Nasadit vaši českou lokomotivu, pěkně s plnou soupravou,
na trať “Hagen to Siegen“ - je vážně požitek z jízdy !!!
A naprosto podobně je tomu u vaši budované české tratě.
Úsek „Ústí n./O. - Choceň“ zanedlouho taktéž opustí malebnou klikatící řeku,
trať se napne a tento žel. koridor přijde o poslední část romantického úseku.
Líbí se mi vaše namakané detaily, třeba při průjezdu z klasické tratě na koridor,
a to nemluvím o dalších fantastických věcech,
které v dosavadních tratích RailWork dosud nevidíme.
Skvělé, skvělé, skvělé !!!
A to nás, totiž potencionální strojvedoucí, alepoň prostřednictvím PC,
čeká další český projekt - „Praha – Děčín“. Moc, moc se těším !!!
Vám jednotlivcům, co tolik na RailWorks makáte, vám opravdu děkuji !!!
A držím palce !!!
Ještě cosi k současných zahraničním tratím :
na velké rychlosti uváděné na rychlostnících jsou postavené neskutečně malé oblouky,
na kterých musím přizpůsobovat rychlost,
to abych se se mnohdy necídil dolsova jak na lunaparku.
Mnohdy jsem uvažoval o nasazení vlastních rychlostníků,
ovšem času málo, a tak „jezdím jak se dá, totiž - vůči realitě.
Snad nejreálnější trať se stanovenými rychlostmi vůči obloukům
má snad jen trať „Northern Europe Final“. Brzy by měla být v režimu „QUICK DRIVE".
Každopádně – rozhodně nekritizovat a jen chválit, chválit a chválit !!!
Pánové - SUPER !!!