Právě je úte 24. říj 2017 7:26:38

Všechny časy jsou v UTC





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
  Verze pro tisk Předchozí téma | Následující téma 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 17:32:04 
Offline

Registrován: sob 04. črc 2009 9:15:29
Příspěvky: 51
Texdiff bol v poriadku aj po exporte do hry no kedze som chcel vyskusat to tienovanie tak som aplikoval tento shader kedze som myslel ze je ho mozne pouzit aj na toto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 17:48:38 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Vem si, že tam máš 2000 poly. Ten shader je určený na scenery objekty. A textura je většinou max. 256x256 px. Na tolik polygonů by potřeboval tak 1024x1024 px. V tomhle je asi lepší "zapéct" stín přímo do diffuzní textury podvozku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 17:54:11 
Offline

Registrován: sob 04. črc 2009 9:15:29
Příspěvky: 51
A mohol by si mi prosim poradit ako sa to robi? V tomto tienovani textur sa ja vobec nevyznam, nikdy som to este predtym neskusal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 18:04:55 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Stejně jako v návodu, akorát že nevytváříš ten šedý materiál pro světelnou mapu a neděláš tedy druhý mapovací kanál. Normálně první mapování , pak přidat světlo, vymodeloval bych jednoduchou kolej a dolů "plane" jako zem. Potom "render to texture ", místo textury 256x256 px zadáš velikost podle toho, jak je veliká diffúzní textura podvozku.

Jo a při mapování by se neměly jednotlivé klastry ( polygony ) překrývat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 19:02:18 
Offline

Registrován: sob 04. črc 2009 9:15:29
Příspěvky: 51
No takze na to dam normalne texdiff shader a vyrenderujem - mam vybrat normalne complete map? Robil som to tak ale vyrenderuje mi len cistu sedu texturu i ked preview rendru vyzera normalne tak neviem co s tym


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 19:03:02 
Offline
Modelář

Registrován: pon 09. čer 2008 19:08:45
Příspěvky: 913
Doplnim len moju skusenost. Taketo rozne pasiky a pruzky mi spravil tento shader aj vtedy, ked boli zle smooth skupiny. Skus skontrolovat aj to. A ako uz Pisal Josef, najlepsie to dat do textury priamo. Na vsetkych x5x a x6x som to robil prave takto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 19:38:37 
Offline
Moderátor a modelář

Registrován: sob 28. bře 2009 12:37:36
Příspěvky: 805
Bydliště: Proboštov / Teplice
Použij normální standart materiál ( u Kuju mi to nefunguje ). Až se ti uloží výsledná textura, tak změň na Kuju materiál a načti si tam už výslednou texturu.

Druhá možnost je nechat Kuju materiál, ale do cílového adresáře se ti uloží prázdná textura, takže si musíš uložit vyrendrovanou texturu přímo v okně. Ukládej ve formátu "tga". protože obsahuje alfatexturu. Teď jsem to zkoušel a funguje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 19:47:12 
Offline

Registrován: sob 04. črc 2009 9:15:29
Příspěvky: 51
Ulozil som teda texturu priamo z rendru a uz to funguje, diki za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
PříspěvekNapsal: čtv 27. dub 2017 21:14:34 
Offline

Registrován: sob 06. pro 2014 14:30:55
Příspěvky: 4
Neviem či len mne neukazuje obrázky, ale každopádne mi je návod bez nich nanič, nepohnem sa bez nich. Našiel som niečo podobné tu: http://the-art-of-rws.blogspot.cz/2010/ ... aders.html keby to niekoho zaujalo :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.