Obecná diskuze

Shadery a materiály pro RW3
Vlastik

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Vlastik »

To si měl dát do "Obecné diskuze" a s otazníkem, jelikož v "Horseshoe Curve" se tento shader zobrazuje dobře. Vypadá to, že je chyba u tebe.
Tak pak nechápu proč bylo založeno to vlákno,ale to je jedno.
Jinak v HC jsem nikde elektrifikaci neviděl a v NEC používají na trolej klasiku a to i v WCML,takže co se tam zobrazuje korektně?
Telegrafní sloupy které jsou ale dělány jako samostatný loft objekt a nejsou přímo vázány pravidlem tak jako trolej?
Nebudu se hádat,ale nastínil jsem problém který by mohl mít někdo další,pokud ten problém je u mě tak se to stejně nezjistí dokud to taky někdo nevyzkouší.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

A zkoušel jsi koukat i z jiné ( např. defaultní ) kabiny. Ona určitá kombiace různých shaderů se nesnese. Za určitých podmínek filtrují pozadí.
Problém bych hledal tam, když při externím pohledu je vše vykresleno ( alespoň dle screenu ) korektně.
A Josef má pravdu. V nových addonech tento shader šlape jak má ;)
Vlastik

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Vlastik »

A zkoušel jsi koukat i z jiné ( např. defaultní ) kabiny. Ona určitá kombiace různých shaderů se nesnese.
No je to divné ale lokomotivy pro RW2 tam se to nezobrazuje,ale u nových addonů DB143,120 a pod,kde je nastavené osvětlení tak se zobrazuje korektně.
Takže svá tvrzení beru zpět,zbytečně jsem zapatlal téma,příště budu myslet dopředu ;)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

Od toho tady to fórum je... Až budem všichni všechno vědět , potřebovat ho nebudem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Sice to sem moc nepatří, ale vhodnější téma jsem nenašel. Neví někdo, jak si v maxu nastavit, aby se vám textura na objektu zobrazovala ostře, jako při renderu ? Myslím tím náhled objektu v okně ( Perspective, Left apod.) ? Potřebuju udělat profil objektu z křivek podle vzoru ( právě té textury ) , ale při deformaci textury na pozadí se mi to jaksi nedaří. Prošel jsem všechny knížky, co mám, ale zbytečně.
Vlastik

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Vlastik »

aby se vám textura na objektu zobrazovala ostře, jako při renderu ?
Customize/Preferces/Viewports/Display Drivers/Configure driver/Backround texture size (dle výkonu GK si nastavit rozlišení) a zaškrtnout match bitmap size.....
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

Tak se mi povedlo po delším bádání nadefinovat kapky na skle. Ještě doladit texturu do slotu určujícího stíraní vody.....

Obrázek
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Tak to seš dobrej.
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od ilidianos »

Toš pekne ,to je na te heklove 151?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

To je jen opravdu pracovní kabina :lol: :lol: :lol: . Jsou to jen tři stěny s příslušným materiálem.
Obrázek

Jde především o test shaderu. Důležitý poznatek je, že to není až tak těžké.
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od ilidianos »

Ah, no dulezite je ze si na to prisel, prenyst to uz na skutecnej model by nebylo tak tezky ne ?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Tak ma napada, kde zozeniem do maxka material TrainGlassWeatherEffects.fx? Ja ho tam totiz nemam :D Viem ze tu kdesi bol link, ze treba dolnit nove shadery, ale nemozem to najst.
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od ilidianos »

Zkus se zeptat romana ten ted stema kapkama ted pracoval tak to nekde sehnat musel :D
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Hekl338 píše:Tak ma napada, kde zozeniem do maxka material TrainGlassWeatherEffects.fx? Ja ho tam totiz nemam :D Viem ze tu kdesi bol link, ze treba dolnit nove shadery, ale nemozem to najst.
Všechny nové shadery máš ve složce "DEV/Shaders" Ve složce je i soubor "!! Compile me object" , když na něj klikneš, měli by se ti shadery automaticky nainstalovat ( pakliže máš maxe nainstalovaný standartně ).


Nebo tady ještě jinej způsob : http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... a&start=15
Asi pátý příspěvek od konce (DerekRS).
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Vdaka, uz to funguje:)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Mozno je to vseobecne zname a zase novinka len pre mna, ale podelim sa o skusenosti s TrainBumpSpecEnvmask. Vsetko prebiehalo vcelku normalne po vyrezani okien, az do chvile, nez si v hre vsimnem, ze model nevrha tien, len cez skla. Neslo mi do hlavy preco. Chyba bola v tom, ze Z buffer musi byt nastaveny na TEST ONLY a transparency na NONE. Asi dalsia znama vec, ale ak by niekto nevedel, prvy slot textury ma byt 32bit textura , so sedou alfou, kde cierna ma odrazivoat nula, biela maximum, cize mozte nastavit na akejkolvek casti modelu lesk aky chcete. V prvom UV parametry zapisat 32, udajne sa da v intervale 32-64, ale neskusal som. V druhom slote ma byt textura normal map, ktora vytvori napriklad NVIDIA plugin pre PS, uz tu je myslim popisany a 3 slot je dummy textura. Hlavne pozor, u vsetkych tychto viacslotovych textur, musi byt vzdy UV chanel nastaveny na 1! S tym som bojoval asi dve hdoiny, nez som prisiel na to ako to funguje :lol:
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Josef72 »

Jeden manuál v angličtině. Shader určený pro scenery objekty.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Roman »

Hekl338 píše: Hlavne pozor, u vsetkych tychto viacslotovych textur, musi byt vzdy UV chanel nastaveny na 1! S tym som bojoval asi dve hdoiny, nez som prisiel na to ako to funguje :lol:
Nemusí, ale potom by jsi musel texturu v každém slotu extra mapovat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Hekl338 »

Josef72 píše:Jeden manuál v angličtině. Shader určený pro scenery objekty.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/
Ide niekomu ten web? Po mne to chce nejake prihlasenie do blogu ci co.
Martens
Příspěvky: 39
Registrován: pát 06. čer 2008 12:53:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Obecná diskuze

Příspěvek od Martens »

Hekl338 píše:
Josef72 píše:Jeden manuál v angličtině. Shader určený pro scenery objekty.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/
Ide niekomu ten web? Po mne to chce nejake prihlasenie do blogu ci co.
Jo, jednak to chce přihlášení pod účtem google (gmail) a jednak je ten blok uzavřenou společností a musíš nejdříve požádat autora blogu, aby Tě tam pustil....
Odpovědět