Stránka 3 z 3

Re: Obecná diskuze

Napsal: stř 02. kvě 2012 20:28:51
od Hekl338
Vdaka, tak to nech si nechaju :D

Re: Obecná diskuze

Napsal: čtv 03. kvě 2012 11:42:46
od Josef72
Hekl338 píše:Vdaka, tak to nech si nechaju :D
Už je to zase funkční.
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/

Re: Obecná diskuze

Napsal: čtv 03. kvě 2012 23:52:55
od Hekl338
Ked uz to pozeram, skusal niekto aplikovat TrainEmissiveGlow.fx? Zbezne som pozrel, v maxe, prvy slot je jasny, ale co druhy? Bude tam nejaka alfa? Nasiel som akurat toto k teme na gugli http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... &sk=t&sd=a len tam prave nevidim, ci je to vobec to, co hladam. Ja som do druheho hodil, to co je v prvom, ale vysledok nic moc nebol :D

Re: Obecná diskuze

Napsal: pát 11. kvě 2012 22:49:08
od Josef72

Re: Obecná diskuze

Napsal: čtv 14. čer 2012 20:23:34
od Josef72
http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/

Derek přidal na svůj web nové návody.

Re: Obecná diskuze

Napsal: pon 30. pro 2013 21:50:36
od Josef72
Jak se jmenuje shader určený pro tenké předměty, LoftTexDiffSpec ?

Re: Obecná diskuze

Napsal: pon 30. pro 2013 21:57:27
od Roman
LoftPostDPPTexDiffSpec.fx
TrainPostDPPObjectDiffuse.fx

Re: Obecná diskuze

Napsal: ned 09. úno 2014 16:32:50
od Hekl338
Nema niekto skusenosti, k comu je toto dobre, pripadne pri ktorych shaderoch to vobec funguje?
Obrázek
LightGlow a LightPulse.

Re: Obecná diskuze

Napsal: ned 09. úno 2014 17:06:04
od Josef72
Podle mě to nemá s RW žádnou spojitost. Efekt "Light Glow" se dělá v RW speciálním shaderem. Ale nezkoušel jsem.

Re: Obecná diskuze

Napsal: ned 09. úno 2014 17:11:30
od Hekl338
Ta spojitost asi je, ta ponuka je len v Kuju materialoch. Lenze ako vzdy, dopatrat sa niekde na gugli k vysledku, k comu to tam je je nemozne :D Vsak ja len, ak by nahodu, lebo skusal som to a nerobi to nic.

Re: Obecná diskuze

Napsal: ned 09. úno 2014 17:17:57
od Josef72
Možná, ale nemyslím si, že pro každý shader dělali speciální záložku. V minuloti jsem podobné věci zkoušel a ve hře se neprojevilo nic kromě možnosti vyjmutí objektu ze stínování ve hře. "LightGlow" v 3ds max je na internetu požehnaně, prostě efekt neonové záře u světelného zdroje. Na něco podobného má RW speciální shader, tak si nemyslím, že by tahle zaškrtávací pole hráli nějakou roli při renderování hry. Ale jen logická úvaha, možná to s něčím opravdu souvisí.

Re: Obecná diskuze

Napsal: ned 09. úno 2014 17:28:58
od Hekl338
Jeden shader, kde to zrejme ma vpliv, existuje http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... 6&t=134254 Uz davnejsie som sa pytal ohladne tohto shaderu Romana, ci nieco nevie, ale nevie, tak som to pustil z hlavy. Sice je to tam popisane, ale moc mi to do palice nenaliezlo:D