LoftPostDPPTexDiffSpec , TrainPostDPPObjectDiffuse

Shadery a materiály pro RW3
Odpovědět
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 805
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

LoftPostDPPTexDiffSpec , TrainPostDPPObjectDiffuse

Příspěvek od Josef72 » stř 04. led 2012 17:38:02

Jedná se o nové shadery určené pro velmi tenké objekty, které ve hře způsobují nejčastěji nepříjemné "blikání". Jsou použité na objekty v Addonu "Horseshoe Curve". Podle toho se dá říct, že tento problém snižují, ale určitě ho zcela neodstraní.

LoftPostDPPTexDiffSpec - určený pro "loft" objekty
TrainPostDPPObjectDiffuse - určený pro "scenery" objekty


Příklady použití : jakákoliv elektrifikace, telegrafní dráty, prostě cokoliv tenkého ...
Dělat k tomu manuál je asi zbytečné, patrně se s ním pracuje jako se shaderem "TexDiff".

Odpovědět