15x_mirel
15x_mirel
Zdravim, pozde ale prece jsem si az ted preinstaloval 15x a 350ky ale zjistil jsem ze ted nemuzu nastavovat MIREL na CD_15x, rucka se me zobrazí jen na entru což nereaguje a na plus a minus nic. To je naschval nebo je zase chyba u me? Vsim jsem si, ze ve slozce Animace nejsou uz dva soubory TlacitkoMirelPlus.ban a TlacitkoMirelMinus.ban
Re: 15x_mirel
No to bude asi preto, že v poslednej verzii modelov 15X chlapi simulujú už len klasiku LS90 a nie MIREL... Ak sa mýlim, opravte ma.
Braňo
Re: 15x_mirel
LS90 me sice nic nerika, nejsem zas tak znaly, ale kdyz to tak je, tak je u me asi vse v poradku. Ja jen abych se priznal, jsem si ho vzdy nastavil abych nemusel pouzivat zivak.
Re: 15x_mirel
https://www.youtube.com/watch?v=UFKsx7Q2Kjw Koukni se na toto
Re: 15x_mirel
Chci se touto cestou zeptat k lokomotivě řady 151, respektive 350.
Pokud nepoužívají systém ETCS,
může si strojvedoucí na těchto lokomotivách nastavit stanovenou rychlost ?
Totiž - aby stanovenou rychlost nepřekročil.
Tak jak tomu je u řady 162/163.
Tohle by mne fakt zajímalo !
Pokud nepoužívají systém ETCS,
může si strojvedoucí na těchto lokomotivách nastavit stanovenou rychlost ?
Totiž - aby stanovenou rychlost nepřekročil.
Tak jak tomu je u řady 162/163.
Tohle by mne fakt zajímalo !
Re: 15x_mirel
Já bych řekl, že dotaz byl míněn, zda je u 150/151 ARR jako na 162/163.
Re: 15x_mirel
Zdravím, tak jsem tu zas. Nevím jestli je to normalní nebo je zase chyba u me, ale zda se me ze ty CD15x vubec nebrzdí. Myslim tím tzv. vlakovou brzdu. Samozrejme ze si nejdrive brzdím dynamikou, ale když mam uz zastavit tak se proste nic nedeje dokud nedam FULL. A v tomto případě jsem bez proudu a musim znovu nahazovat HV. To je normalni ze kdyz zatahnu brzdu na plno ta spadne HV ? Po každém zastaveni to musim prostě nahazovat.
Re: 15x_mirel
Bereš mi to z úst . Videjko by asi bylo zajímavéMichal píše:A jsi si jistý, že používáš vlakovou a ne lokomotivní brzdu? Ta odstřeluje HV, když je mašina ve výkonu. Takže by mě zajímalo, co za "prasárny" s tou mašinou vyvádíš.
Re: 15x_mirel
Možná myslí to, že na prvních pár stupňů vlaková nezabírá, musím jí natáhnout až na předposlední stupeň (před rychlobrzdou) a pak zase zpátky třeba na 3.stupeň, potom brzdím.
Re: 15x_mirel
Z toho, co píše mi vychází, že to tahá EDB (dost nesmyslně) a pak dobrzdí přímočinnou lokomotivní.... Pokud by používal jen BSE která součinuje, neměl by žádný problém. Z jeho popisu to vypadá při zastavování na pěknou divočinu . Přitom na youtube je spousta videí přímo z RW kde je ukázáno jak se brzdí ......
Re: 15x_mirel
Mne to vychádza tak, že mnohí nepoznajú význam jednotlivých polôch u DAKO BSE...
Braňo
Re: 15x_mirel
¨kiski píše:Mne to vychádza tak, že mnohí nepoznajú význam jednotlivých polôch u DAKO BSE...
Dle mého má brzdič ve švihu a jde stupnovitě dolů a diví se že mu to nebrzdí. Čas na 15x a 350 academy
Re: 15x_mirel
Každej měl možnost ukázat své umění když tu Michal vyhlásil soutěž s aktivitou kde se ukázalo jak kdo ovládá uvedené loko ale to byl každej zbabělej a ted tu budou machrovat .
Rozděluji uživatelé na 3 kategorie,
a) laik (ví že vlaky jezdí po kolejích ) tudíž ovládání mu nic neříká cca 89 %,
b) fanda do vlaků (zajíá se o děnní aktivně a i ledas co ví o řízení ) cca 10 %,
c) strojvedoucí skuteční kde vědí o co je řeč cca 1 %.
Pokud mě posadí do letadla taky nebudu pomalu nic vědět o tom jak se startuje a co mám udělat aby to zastavilo a nebo nespadlo ,to samé platí zde u lokomotiv.
Jeno je jisté že pokud by bylo video i s popisem jak se co ovládá tak by to vypadalo jinak ,ale kolikrát sledovat ty videa na youtube amatérů co jezdí s x5x je příšernost a ty komentáře taky.
Rozděluji uživatelé na 3 kategorie,
a) laik (ví že vlaky jezdí po kolejích ) tudíž ovládání mu nic neříká cca 89 %,
b) fanda do vlaků (zajíá se o děnní aktivně a i ledas co ví o řízení ) cca 10 %,
c) strojvedoucí skuteční kde vědí o co je řeč cca 1 %.
Pokud mě posadí do letadla taky nebudu pomalu nic vědět o tom jak se startuje a co mám udělat aby to zastavilo a nebo nespadlo ,to samé platí zde u lokomotiv.
Jeno je jisté že pokud by bylo video i s popisem jak se co ovládá tak by to vypadalo jinak ,ale kolikrát sledovat ty videa na youtube amatérů co jezdí s x5x je příšernost a ty komentáře taky.
Re: 15x_mirel
No dost jsem se teda pobavil jak tady dokazete udelat z cloveka peknou lamu. Pritom jsem tu popisoval jak dojizdim do stanic. Rozhodne lokomotivni brzdu nepouzivam. Az kdyz stojim, aby me nekrakal zívák. A je pravda ze to dela kdyz se snazim jet na drc, např. u ranni šichty. No a uz jsem pochopil jak to teda funguje. Tady se to proste nezveda procentualne ale musi se zatahnout do full a kdyz to treba hned vratim o stupen níž tak to brzdí jen urcitou silou. Ale nekdy se me stava ze kdyz mam takto plne ruce prace tak me do toho zacne krákat zívak. To by ale nemel ne? Jen kdyz se nic nedeje. To je tak ,kdyz toho jezdim moc zaraz, uz v tom mam zmatek. Jinak jsem hlavne jezdil pres deset let MSTS, tam je to jednodussi. Tady uz je to o necem jinem. Dříve jsem to bral jako relax, ale ted je toho na pamatovaní uz moc.
Re: 15x_mirel
Ty jo, vsechno se tu obrací, nebo nechapete co tim chci ríct. Ja vim k cemu je tl. bdelosti, ale nekde tady jsem cetl, ze by mel byt v klidu kdyz se zrovna manipuluje bud s brzdou nebo s plynem.
Re: 15x_mirel
Souhlas s Michalem. Z toho tvého prvotního příspěvku ani prase nepozná, co se děje. Nezlob se, ale je to tak. Natoč krátké video z dané situace pokud to neumíš rozumně popsat a pak ti na základě faktů dáme rozumnou odpověď.
Re: 15x_mirel
Tak to se teda omlouvam. Ale ja se opravdu v mem poslednim prispevku neptal na co je zívák. To uz za ty roky vím. Jen me bylo divny ze se aktivuje kdyz se zrovna na loko neco deje. S tím HV jsem za to asi mohl ja, a to s tim zívákem jsem se jen ptal na konkretni vec, ne na co je. Ale pokud si nerozumime tak to nechme bejt. Ja mam dost ježdění na jinych tratích a jinych loko. Nebo si vymením loko treba za Tauruse, ale nemíním se stresovat v kryse, když si chci užít ježdění pro zábavu. Ukončíme to. Děkuji