RSBinTool Skinování

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 58
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

RSBinTool Skinování

Příspěvek od Břetislav » čtv 13. zář 2018 16:05:32

Dobrý den. Skinuji Brejlovce, a vše je v pohodě, kromě souboru 750c.TgPcDx. normálně si to naskinuji z MSTS přes Dxtbmp uložím si to, potom se mi ukáže u RSBINTOOL abych to měl ve formátu Dxt3 Explicit Alpha, dám to do Dxt3, ale RSBINTOOL Furt píše, že to mám uložit do formátu Dxt3 i když to mám ve formátu Dxt3. Nevíte co s tím? Děkuji
Vlaků a RailWorksu se nikdy nevzdám. :D :D

krendy96
Příspěvky: 48
Registrován: úte 05. čer 2018 15:33:24

Re: RSBinTool Skinování

Příspěvek od krendy96 » pát 14. zář 2018 15:05:38

To je kompresiou mne to robí hlavne na 750 408 skus tam dať inú c texturu z ineho skinu na 750
krendy :lol:

Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 58
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

Re: RSBinTool Skinování

Příspěvek od Břetislav » pát 14. zář 2018 17:28:55

Dobrá, děkuju :)
Vlaků a RailWorksu se nikdy nevzdám. :D :D

Odpovědět