Ahoj, dneska jsem zapínal BP editor s tím, že konečně dodělám svůj rozdělaný model tunelů pod Vinohrady a hle! Bp editor řekl, že ne nevíte někdo, co s tím? Popřípadně nestalo se někomu z vás už něco? TS mám samozřejmě legálně, ověření integrity hry nepomohlo stejně jako nepomohlo ani sehnat si nový blueprinteditor2.exe... bez toho jsem tak trochu v *****
Blueprint editor error
Blueprint editor error
Jede jede mašinka..
Re: Blueprint editor error
Zkoušel jsem jen vyndat její obsah a nechat ji prázdnou, celou složku dát bokem kdyztak zkusim zitra. Při odkopírování obsahu pryč to ale vůbec žádnej výsledek nemělo
Jede jede mašinka..
Re: Blueprint editor error
Ahoj,
tak se mi dnes ráno stalo to samé - stejná chyba BlueprintEditoru se stekným screenem.
Vykopírování obsahu složky Source nepomáhá, promazání keší taktéž. Vypnout Avasta taky nic neřeší (moje myšlenka byla, že by třeba avast blokoval nějaký přístup k souboru)
Zvažuji re-instalaci jako krajní řešení.
Říkal jsem si, že by mohlo jít o problém s nějakou aktualizací, ale poslední je 15.5.2016. Mám W10 Pro (verze 1511, momentálně build 10586.318).
Edit: A verze TS2016 je 56.4b
tak se mi dnes ráno stalo to samé - stejná chyba BlueprintEditoru se stekným screenem.
Vykopírování obsahu složky Source nepomáhá, promazání keší taktéž. Vypnout Avasta taky nic neřeší (moje myšlenka byla, že by třeba avast blokoval nějaký přístup k souboru)
Zvažuji re-instalaci jako krajní řešení.
Říkal jsem si, že by mohlo jít o problém s nějakou aktualizací, ale poslední je 15.5.2016. Mám W10 Pro (verze 1511, momentálně build 10586.318).
Edit: A verze TS2016 je 56.4b
Re: Blueprint editor error
Zkoušel jsem teďka reinstal RW, ani to mi nepomohlo.. možná update windows nebo tak něco..?
Jede jede mašinka..
Re: Blueprint editor error
Ale stalo se to z ničeho nic.. Předevčírem to běželo a včera už ne... No, zkouším teda upgrade z Win7 na Win10, snad to pomuze...
Jede jede mašinka..
Re: Blueprint editor error
Zdravím,
tak po komunikaci s technickou podporou mám řešení, jenž u mě zabralo:
- ve složce C:\Users\<uživatelské jméno>\AppData\Local\Dovetail_Games jsou složky BlueprintEditor2.exe*.
Tyto jsem dle návodu promazal a bylo vyřešeno a editor chodí!
tak po komunikaci s technickou podporou mám řešení, jenž u mě zabralo:
- ve složce C:\Users\<uživatelské jméno>\AppData\Local\Dovetail_Games jsou složky BlueprintEditor2.exe*.
Tyto jsem dle návodu promazal a bylo vyřešeno a editor chodí!