RSBinTool Skinování

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 79
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

RSBinTool Skinování

Příspěvek od Břetislav »

Dobrý den. Skinuji Brejlovce, a vše je v pohodě, kromě souboru 750c.TgPcDx. normálně si to naskinuji z MSTS přes Dxtbmp uložím si to, potom se mi ukáže u RSBINTOOL abych to měl ve formátu Dxt3 Explicit Alpha, dám to do Dxt3, ale RSBINTOOL Furt píše, že to mám uložit do formátu Dxt3 i když to mám ve formátu Dxt3. Nevíte co s tím? Děkuji
Díky českým autorům do RW nikdy nepřestávám ztrácet chuť v hraní RW.
krendy96
Příspěvky: 77
Registrován: úte 05. čer 2018 15:33:24
Bydliště: Doma

Re: RSBinTool Skinování

Příspěvek od krendy96 »

To je kompresiou mne to robí hlavne na 750 408 skus tam dať inú c texturu z ineho skinu na 750
krendy :lol:
Uživatelský avatar
Břetislav
Příspěvky: 79
Registrován: ned 17. čer 2018 20:29:34
Bydliště: Příbram

Re: RSBinTool Skinování

Příspěvek od Břetislav »

Dobrá, děkuju :)
Díky českým autorům do RW nikdy nepřestávám ztrácet chuť v hraní RW.
Odpovědět