ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
Majk369
Příspěvky: 22
Registrován: stř 03. led 2018 10:12:33

ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader

Příspěvek od Majk369 »

Zdravim vsetkych autorov objektov,
rozhodol som sa vytvorit repliku jednej trate na Slovensku, ale zasekol som sa hned pri prvom vlastnom objekte. Vytvoril som si v Blendri budovu pociatocnej stanice trate. Podla tutorialov som ku kazdemu objektu vytvoril texturu a dalsiu, ktora je nastavena na "none" s nazvom TrDiff. Ale vzdy po exporte do blueprint editor mi to vyhodi toto "ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader TrDiff.006"
Pomoc sa cenni...
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader

Příspěvek od sasule »

Jednoduché.
Na nějakém objektu v nějakém materiálu máš místo TrDiff pojmenovanou texturu TrDiff.006. Tzn. došlo k tomu asi kopií objektu nebo importem a název TrDiff již existoval.

Toto ale dělá "starý" exporter, zkus exporter Briage, tam se shader nastavuje přímo v definici materiálu (úplně dole) a tento problém Ti na 99% odpadne.
Viz: http://railsimulator.simtrains.eu/viewt ... age#p26651
Odpovědět