Stránka 1 z 1

Mapování

Napsal: sob 16. led 2010 21:19:56
od Josef72
V editoru jsem dnes zjistil, že mé objekty exportované do hry mají mapované obě strany objektu, přesněji řečeno obě strany polygonu. Koukal jsem na nastavení materialu a políčko "2 side" nemám zaškrtnuté.

V tuto chvíli mě nenapadá vysvětlení, kde se ještě určuje, zda se bude mapovat pouze vnější (viditelná) strana objektu a nikoliv obě ?

Re: Mapování

Napsal: sob 16. led 2010 21:34:14
od juros
Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.

Re: Mapování

Napsal: sob 16. led 2010 21:51:56
od Josef72
Takže když dám kameru v editoru do objektu a vidím vnitřní strany s texturou, tak to nejsou poly navíc ? začínám se v tom ...


EDIT : Takže jak jsem zjistil, je to otázka shaderu. Používám ten základní texdif a ten se takto zobrazuje.

Re: Mapování

Napsal: sob 16. led 2010 22:11:32
od AirVolk
juros píše:Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.
Existuje aj obojstranný polygon.

Re: Mapování

Napsal: sob 16. led 2010 22:29:27
od juros
AirVolk píše:
juros píše:Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.
Existuje aj obojstranný polygon.
Nepoznam, ked som sa davnejsie pytal ze ci sa da taky vytvorit bolo mi povedane ze nie, iba ak hore popisanym sposobom.

Re: Mapování

Napsal: ned 17. led 2010 13:00:52
od Vlastik
Existuje aj obojstranný polygon.
No co vím za x.let praxe tak oboustranný polygon neexistuje,může se zdát při zapnuté průhlednosti že to vytvoří a vypadá to jako oboustraně mapované,takováto namapovaný polygon by musel být zrcadlový což není.Jediné jak je toho možné dosáhnout kopírováním (clonováním objektu s použitím funkce Flip).

Pokud ovšem ho někdo má,at to doloží ale myslím si že to bude tak jak je tu už psáno.

Re: Mapování

Napsal: ned 17. led 2010 14:16:44
od Josef72
Pakliže vytvoříte objekt, třeba dům, s použitím shaderu "texdif", tak budete mít texturu namapovanou z obou stran polygonu. To mi i na svých stránkách potvrdil DerekS, který je autorem většiny deflautních objektů. Tento shader je totiž oboustranný.

Pakliže ale použijete shader "TrainLightMapWithDiffuse", bude textura namapována jenom z jedné strany.

Toto platí, když v menu materiálu nezaškrtnete políčko "2 side".

Re: Mapování

Napsal: ned 17. led 2010 17:51:20
od Vlastik
akliže vytvoříte objekt, třeba dům, s použitím shaderu "texdif", tak budete mít texturu namapovanou z obou stran polygonu.
To ano,nebot to dělá shader,myslel jsem že je řeč o normální mapování a editoru materiálů ,nebot né každý používá shadery co jsou určené pro RW,pokud je to tak tak ano,bez shaderů ale nikoliv.