Josef72 píše:Nemyslel jsem stavět domečeky. To právě dělám a moc kreativní to opravdu není. Já udělám jednoduchou kostku nebo loft objekt a vyzkouším na něm shader. Jestli ty loko chceš mít opravdu pěkné, bude to chtít komplexnější shader, který obsahuje vždy více slotů a je potřeba vyzkoušet ie ale některá nastavení materiálu. Jestli použiješ jenom ten fádní shader "Texdif", bude to takové nijaké.
Proto udělám vždy jeden box asi za 10 vteřin a na něj nanesu shader a vyzkouším, jestli mi ve hře správně funguje. Naposledy třeba shader pro sklo.
Je to otázka 5 minut a pak to celé smažu.
Dobre ale stejne i tak proste skoncit ted u toho ze tu kostku vymodeluju namapuju tu mapu otexturuju pridam ji kuju material a pokud budu chit aby se na ni neco houpalo treba tak uz nevim jak bych to udelal , nebo aby to bylo jako sklo tak to uz taky ne