Našel jsem dva manuály pro odstranění chyby, která občas vzniká při stavbě (tvorbě) výhybek. Jeden je od španělského autora, druhý od emerického.
http://www.trensim.com/foro/viewtopic.php?f=44&t=24157
http://www.trainsim.com/vbts/showthread ... =CROSSOVER
Oprava chyby při tvorbě výhybek
Re: Oprava chyby při tvorbě výhybek
Jenom snad že pokud někdo použije moje "traťová pravidla" tak se to týká pouze osové vzdálenosti 4.10 která slouží převážně pro kolejivo na trati,v současné době z dob předchozích je možné i tyto osové vzdálenosti ve stísněných prostorech stanic vidět(nově už se nezřizují) ,zpravidla se to pozná že takovéto místa musejí mít umístění návěstidel vpravo nebo vlevo od kolejí a nikoliv mezi kolejemi,v případě že je potřeba použít návěstidlo mezi kolejemi je možné pouze trpasličí a na lávce. Příklad: odb.Blatov,úsek Masarykovo -Bubny a pod.kde je dokonce jen 3.80.
Jinak platí že nejmenší osová vzdálenost pro umístění stožárových návěstidel mezi kolejemi je 4.75 zpravidla se podle nových norem a koridoru používá osová vzdálenost 5.0 dle EU.
Jelikož z toho jak jsou ty koleje zakončeny zarážedly tak to moc vidět není,zde je příklad českého kolejiva:
a) jak je vidět na snímku tak srdcovky jsou tak trochu dezolátním stavu,na pár screnech si ukážeme jak tento neduh Rw odstranit,
b) v našem případě je potřeba mezi spojky výhybek vrazit klín který nám vlastně rozdělí výhybky na dvě databáze(označené červeným trojůhelníkem),v tomto případě vybereme místo rozdělení,doporučuji co nejblíže k přídržnici(pokud se vybere špatné místo po rozdělení uvedený úsek zmizí což je chyba a jediné co pomůže tlačítko zpět!),po vybrání a použití tlačítka rozdělit nám vznikne toto,
c) po tomto pak už stačí kliknout na tlačítko svařit a máme pěkné propojení výhybek tak jako je to zde.
Jinak platí že nejmenší osová vzdálenost pro umístění stožárových návěstidel mezi kolejemi je 4.75 zpravidla se podle nových norem a koridoru používá osová vzdálenost 5.0 dle EU.
Jelikož z toho jak jsou ty koleje zakončeny zarážedly tak to moc vidět není,zde je příklad českého kolejiva:
a) jak je vidět na snímku tak srdcovky jsou tak trochu dezolátním stavu,na pár screnech si ukážeme jak tento neduh Rw odstranit,
b) v našem případě je potřeba mezi spojky výhybek vrazit klín který nám vlastně rozdělí výhybky na dvě databáze(označené červeným trojůhelníkem),v tomto případě vybereme místo rozdělení,doporučuji co nejblíže k přídržnici(pokud se vybere špatné místo po rozdělení uvedený úsek zmizí což je chyba a jediné co pomůže tlačítko zpět!),po vybrání a použití tlačítka rozdělit nám vznikne toto,
c) po tomto pak už stačí kliknout na tlačítko svařit a máme pěkné propojení výhybek tak jako je to zde.