Problémy s bržděním u některých lokomotiv
Problémy s bržděním u některých lokomotiv
Ahoj chlapi mám problém a asi vím v čem to je, ale nevím jak to odstaranit popřípadě jakou klávesnicí to ovládat, jsem tady začátečník tak měsíc mám TS 2014 a zatím co jsem si všiml u některých lokomotiv co vím dieslové Class 33 a DT Class 25 mám problém při brždění ... strašně dlouhá brzdná dráha no skoro to nebrzdí vůbec a u jiných dieslových nebo lokomotiv např. : Class 31, 35, 24 apod. v pohodě ... ale všiml jsem si , že když úplně odbrzdím tyto lokomotivy je na hlavním panelu : Brake Cylinder pressure : ten modrý sloupeček pryč což má být , ale když úplně odbrzdím lokomotivy (ty co mám s tím bržděním problém) je na hlavním panelu : Brake Cylinder pressure : ten modrý sloupeček plný ... což by nemělo být né? No a když dám obě dvě brzdy naplno loko break a train break sloupeček : Brake Cylinder pressure je prázdný (což by taky nemělo být), pak to samozřejmě nebrzdí. Samozřejmě všechny 3 brzdy jsou odbržděné při rozjezdu a při brždění obě naplno ... dá se nějakou klávesnicí z tama ten stlačený vzduch dostat? díky za radu Buffin
Re: Problémy s bržděním u některých lokomotiv
No, nevím, těžko radit na zákoladě toho, jak to popisuješ.
Hlavně :jaké ovládání používáš? Expert či zjednodušené?
Více o problému vypoví diagnostika 2x F5 . Tam jsou přesně tlaky ve válcích a v hlavním potrubí. A tyto uvedené loko mají vakuové brzdy, což já osobně moc neznám. Ale u žádné anglické loko, se kterou jsem jezdil uvedený problém nenastal.
To, že soupravy nebrzdí je také dáno tím, že na rozdíl od brzdných systémů současnosti nejsou tyto brzdy "nevyčerpatelné". To znamená, že po opakovaném zabrždění a odbrždění není brzdný úščinek dostatečný. Je třeba tuto brzdu ponechat v režimu plnění nějaký čas a pak teprve brzdí, tak, jak má. Do stanic se většinou musí brzdit na jedno nabrždění s tím, že pokud to nevychází, povolíš brzdu tak, aby jsi k místu zastavení dojel takovou rychlostí, ze které bezpečně zastavíš i se sníženým brzdným účinkem.
Hlavně :jaké ovládání používáš? Expert či zjednodušené?
Více o problému vypoví diagnostika 2x F5 . Tam jsou přesně tlaky ve válcích a v hlavním potrubí. A tyto uvedené loko mají vakuové brzdy, což já osobně moc neznám. Ale u žádné anglické loko, se kterou jsem jezdil uvedený problém nenastal.
To, že soupravy nebrzdí je také dáno tím, že na rozdíl od brzdných systémů současnosti nejsou tyto brzdy "nevyčerpatelné". To znamená, že po opakovaném zabrždění a odbrždění není brzdný úščinek dostatečný. Je třeba tuto brzdu ponechat v režimu plnění nějaký čas a pak teprve brzdí, tak, jak má. Do stanic se většinou musí brzdit na jedno nabrždění s tím, že pokud to nevychází, povolíš brzdu tak, aby jsi k místu zastavení dojel takovou rychlostí, ze které bezpečně zastavíš i se sníženým brzdným účinkem.
Re: Problémy s bržděním u některých lokomotiv
používám expert, ale říkám u jiných lokomotiv bez problémů. Prostě nechápu jak to že je ten modrý sloupeček : Brake Cilinder pressures při odbrždění a při brždění úplně opačně (hodnoty) jinak než u ostatních lokomotiv , které brzdí v pohodě ... nebrzdí to hned po odjezdu z první stanice do druhé ...
Re: Problémy s bržděním u některých lokomotiv
Jo s tím bržděním (hlavně těch starších anglických diesláků class 24,25,31, 33 apod.) je to vyřešené prostě jsem vyměnil vagóny a bylo, možná to bylo i kdysi reinstalací nebo instalací dalších modelů, ale už to funguje, já jen kdyby měl někdo takový problém, tak by mělo stačit vyměnit soupravu (vagony)
Re: Problémy s bržděním u některých lokomotiv
Alebo si mal nebrzdenu supravu
Re: Problémy s bržděním u některých lokomotiv
tak to nevím, ale je to taky možné