ZSR 170

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

100 krat mozem kontrolovat, aj tak Roman odhalil chybu :D Vdaka. Chybala predzvest od Hornej Stubne k Odbocke. Na web som nahral opravu, takze staci stiahnut znovu. Co sa tyka UK trainsim objektov, zial tiez netusim, kde je to bez obmedzeni. V dobe, ked som to stahoval ja, nebol problem. A bez toho budete mat v trati hodne flasiek. Planovalo bolo, ze Pribovce uz budu dokoncene s krajinou a budovami, zial nemal som foto budov, tie som si musel nafotit opat sam, kedze ziadny dobrovolnik sa nenasiel. Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Roman »

100 krat mozem kontrolovat, aj tak Roman odhalil chybu
Já tam taky jel stokrát, ale teprve když tam bylo stůj a profrčel Jsem ho, tak mně to trklo :D.
Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi
Klasika. Všichni by chtěli třistaosmdesátky, ešusy, osmsetdesítky s hyper realistickým ovládáním, tratě z Aše až do Košic, samozřejmě zdarma, ale ani ty blbý fotky nikdo neudělá. Přitom se vsadím, že minimálně 50% přítomných se focení železnice víceméně věnuje :roll:
Dodo
Příspěvky: 18
Registrován: úte 13. říj 2015 18:26:39
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Dodo »

Hekl338 píše: Dalsie pokracovanie trate bude opat zalezat na dostupnosti fotiek a ochote ludi.
Stačí potom napísať SZ kde a čo treba, není problém ísť niečo nafotiť na trati ZA-KE (ale to ty v pláne stavať nemáš) alebo ZA - BB - ZV.
Dodo
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: ZSR 170

Příspěvek od anry »

Vlastik píše:
Oddy_CZ píše:Ahoj :) muže mi někdo prosím poradit ? Při stahování věcí se zaseknu vždy u tohoto .... Nevím co s tím vůbec ...
Někde tu byl link na jiný server kde jsou umístěny všechny tyto free objekty UK bez čekání,ale najít to je nad moje síly.
http://www.trainsimdev.com/forum/downloads.php?cat=22
Oddy_CZ
Příspěvky: 36
Registrován: pon 08. pro 2014 21:39:36

Re: ZSR 170

Příspěvek od Oddy_CZ »

Tak díky chlapi už vše funguje jak má a krásně se jezdí :) Jinak Hekle máš to hodně pěkný !!
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: ZSR 170

Příspěvek od kuboss »

trať je ÚCHVATNÁ. Naozaj som unesený. Detail, cit pre rozmiestnenie. Perfektné.

vedel by mi niekto pomôcť s logom? (počas jazdy po trati ďalšie errory nevyskakujú - ale nefunguje mi na 749 VZ - na predchadzajucej verzii trati fungoval?)
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:31] No animation.
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer::setupGeometryOutputs()
[RunTimeError 12:27:31]
[RunTimeError 12:27:31] cControlContainer.cpp : 719
[RunTimeError 12:27:40] Verify failed:
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40] cDriverInterface.cpp : 1058
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40] Expression: scoreReasonWnd
[RunTimeError 12:27:40]
[RunTimeError 12:27:40]
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 316 = LoadTexturesForOrigin: (0, 0) - (2, 12) newOffsets (0, 1)
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_-8
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_00
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_08
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-32_24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_-24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_-16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_16
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-24_24
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_32
[Content 12:27:40] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-16_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_-8_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_00_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_08_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 427 = LoadTexturesForOrigin: Loading: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_16_24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_32
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-24
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_-8
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_00
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_08
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_16
[Content 12:27:41] Trace cTerrainTextureAtlas.cpp : 431 = LoadTexturesForOrigin: Not Available: Routes\04053190-1c9f-41e0-a9b4-92e680b7e239\Terrain\textures\tile_24_24
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Tie textury hlasi vsetkym, to mozes ignorovat, robi to u vsetkych trati. Tie prve riadky nemam tusenie, co to pise, na chyb. objekt to nevypada.
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: ZSR 170

Příspěvek od kuboss »

V tom pripade nechyba v readme nic. Skvela praca.. Naozaj klobuk dolu. Roman vyrobil skvele vozidla, Ty skvelu trat - radost mat volny cas ;)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Roman »

...ale nefunguje mi na 749 VZ...
Nefunguje Ti VZ nebo není funkční přenos návěstí na opakovač? V prvním případě bych potřeboval více podkladů k odstranění problému. Pokud nejde jen přenos návěstí, tak je to v pořádku. Na základě mnou vzneseného dotazu Hekl povypínal přenos kódu u návěstidel v trati.
...Roman vyrobil skvele vozidla...
Nejsem si vědom, že bych nějaké vozidlo vyrobil. Vše to Jsou Pikkovi modely ;)
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: ZSR 170

Příspěvek od kuboss »

Pardon, uvediem na pravu mieru: nefunguje prenos navesti - ak sa smiem spytat, preco to bolo potrebne vypnut?
A ospravedlnujem sa pikku-mu, vydali ste spolocne skvele modely ;)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Na 170 ke prenos nie je, preto bol vypnuty.
alesmafia1
Příspěvky: 115
Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
Bydliště: Podbořany

Re: ZSR 170

Příspěvek od alesmafia1 »

hned další skvělá vlastnost RW :) zatím jediné návěstidlo které mi koduje LS90 je vjezdové do Horné Štubně
Lazarus
Příspěvky: 14
Registrován: ned 27. pro 2015 14:42:33

Re: ZSR 170

Příspěvek od Lazarus »

Ahojte som tu nový, posledné Trainz ktoré som hral bolo 2006 a 2009 a aj to je už pár rokov, mám orig. krabicové verzie. Ale keď sa tak pozerám na obrázky máp/modelov do Train 2016 tak to je už iná káva, vyzerá to luxusne a vôbec som netušil že cz/sk modelári robia niečo aj do nových verzii Trainz, preto som rozmýšľal že by som si na steame zobral Train 2016 je teraz aj v akcii a chcem sa opýtať ktoré z tých DLC vlastne potrebujem do mapy 170 zbežne som fórum prebehol, spomína sa tu dosť často ten European Loco & Asset Pack (dobré by bolo keby mi napísal priamo autor mapy ktoré kúpil on) Brutálna je aj tá úzkorozchodná trať nad ňou som tiež rozmýšľal... inými slovami ktoré DLC-čka potrebujem na tieto cz/sk mapy ? vďaka za odpovede dúfam že nespamujem :)
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: ZSR 170

Příspěvek od kuboss »

Vsetky tieto info su k dispozici v readme - stiahni mapu, otvor prilozeny textovy subor a tam to je.
Z komercnych je to european assets pack, sherman hill.. viac nepamatam :D
NGe
Příspěvky: 27
Registrován: stř 10. čer 2015 15:54:28

Re: ZSR 170

Příspěvek od NGe »

Lazarus píše:Ahojte som tu nový, posledné Trainz ktoré som hral bolo 2006 a 2009 a aj to je už pár rokov
Jen chci upozornit, že Train simulator 2016, nemá nic společného z Trainz, vychází spíše z MSTS :)
Lazarus
Příspěvky: 14
Registrován: ned 27. pro 2015 14:42:33

Re: ZSR 170

Příspěvek od Lazarus »

Jasan vravím je to pár rokov čo som nehral Trainz tak sa to pekne pomenilo... pozeral som tie DLC-čka no iba 3 tam treba to nie je až také hrozné... na steam ich je po chuja a všetky stoja aj v zľave 1800 eur čo je choré.. toľko som dal za comp ;)
scor
Příspěvky: 16
Registrován: úte 25. lis 2014 1:24:57

Re: ZSR 170

Příspěvek od scor »

Lazarus píše:Jasan vravím je to pár rokov čo som nehral Trainz tak sa to pekne pomenilo...
Nic se nezměnilo.

Trainz (Auran) stále existuje - nyní vyšla nejnovější verze Trainz New Era. Ale tohle forum se zabývá úplně jiným (odlišným) simulátorem - Train Simulator (Railworks). Tyto simulátory jsou zcela odlišné a nejsou vzájemně kompatibilní.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Josef72 »

Ukončete prosím flame, stejně to půjde do koše.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: ZSR 170

Příspěvek od Hekl338 »

Trochu som skusil ozivit nocnu sceneriu v TS. Zazrak sa moc nekonal, hoci som tajne dufal :mrgreen: Ale o nieco to je snad lepsie...
Obrázek Obrázek Obrázek
Pre efekt sa da pouzit aj lans flare, zial ma to zasadny nedostatok-vidiet to len z jedneho smeru :D Takze dobre pouzitelne z kabu a smeru, kde je flare natocene, inak moc nie.
Obrázek
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: ZSR 170

Příspěvek od kuboss »

Pekna vecerna atmoska.. :) lens flare sa ale vklada priamo do mapy co? Keby sa to dalo previazat so scenarom, tak by sa to nastavilo v smere prijazdu.. ale inak je to fakt naprd, ak stanica (vacsinou) nie je koncova.

inak velmi sa mi paci aj ten detail, ze kazda lampa svieti inou farbou..jedna bielo, jedna oranzovo.. casto to tak byva - zase o krok blizsie k realite 8-)
Odpovědět