Otazky pre znalych
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Otazky pre znalych
Neumí, Sifa je vlastně ekvivalent našeho "živáku". Je to tak ne?
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otazky pre znalych
Sifa kontroluje pouze bdělost strojvedoucího, nic víc. Primárně se ovládá tak, že strojvedoucí drží stlačený pedál. Po nějakých cca 20 - 25 se rozsvítí kontrolka, po dalších 4 vteřinách se připojí akustický signál a pak to řachne. Sifa se vybavuje uvolněním pedálu. Předčasné vybavení SiFi resetuje odečítací interval. Nemusí se však obsluhovat jen pedálem, ale po stanovišti je několik pomocných tlačítek. U 386 je změna, že pedál může být zatížen a SiFa se může vybavovat stisknutím jízdní páky (přesně stejná fce jako u českého tlačítka). To jde asi jen u sw 7.b, u 7.a na BR186 toto nejde.
magnetový "cvok"
- PejaRW
- Příspěvky: 105
- Registrován: pát 15. kvě 2015 14:50:42
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otazky pre znalych
Když už je tady na fóru taková diskuze o IT Brejlích, k čemu vlastně mají tu zásuvku u světel, je to více-čelené řízení?