Vlastik píše:Doslo na moje slova
Bohužel, nebo díky bohu? Nedošlo... Pokud vím, ty jsi zmiňoval problémy s pultem, na ten šahat nebudu.. Neseděl mi strop u čela a předělat to nešlo, takže budu muset celé stěny dělat znova.
sasule píše:K té blbuvzdornosti - asi nejjednodušší cestu bych viděl přes nějakou sadu kontrolních příznaků (mámZapnutKlíč, mámZařazenSměr, mámZvednutýSběrač, atd.)
No, to právě mám, ale ty podmínky jsou tak složité, že pokud se pokusíš já nevím nahodit automat bez MG, tak se ti to asi zacyklí a už to nenahodíš vůbec...
Jenom tady těch kontrolních hodnot (vesměs relé), které mám číslované jako na mašině, protože v tom se vyznám je 211
Tzn. od někde V11 až po asi R300 jsou vybraný ty nejdůležitější věci pro RW...
sasule píše:Teď nevím, zda během přecházení mezi kabinami zůstanou zachovány proměnné vozidla
Zůstanou
, což ale na druhou stranu docela potřebuju, protože třeba baterky musíš mít nahozený na obouch stanovištích, aby ti všechno fungovalo, to samý pozičky... V zadu nastavuješ červený, v předu bílý... Tohle všechno zatím funguje krásně přes ConsistMessage, kde mám zatím definovaných nějaký 300 vláken (na tvoje doporučení jsem to čísloval číslem linky, co je použité na mašině a před to jsem nacpal těch 460, tzn. třeba 460112 je hlavní vypínač a zatím to funguje krásně, nesetkal jsem se s větším problémem...
sasule píše:Na modelu jsem si všiml problikávání polygonů na zpětném zrcátku (pohled z kabiny)
Zpětné zrkátko je celé nějaké divné... Já jsem se pokoušel dělat jakoby prostě zpětný zrcátko, nebo alespoň, že by bylo vidět dveře otevřeno / zavřeno, ale zatím to teda úplně nefunguje
sasule píše:Nebo nemáš tam zduplikované polygony?
Mám, ale od nějaké té nějaké z posledních verzí mašiny se mi do exterierového modelu nechtělo moc hrabat..
Jenom vím, že mám ještě problém, že když se podívám jakoby směrem dozadu na vlak pod malinkym úhlem blízko mašiny, tak jsou skoro všechny konce ploch takový divně červený
To taky upřímně moc nevím, co s tím...
sasule píše:A řekl bych, že páka vlakové brzdy je trochu moc zapuštěná (možná se blbě exportovala animace)
Jo to je, o tom vím, pravděpodobně animace, protože v Blenderu se to tváří OK
sasule píše:Video je hezké, sice to trochu vypadá jako zběsilé klikání kdesi po mašině
Tak mě šlo především o ty zvuky, že to nezní tak úděsně jako v předchozích videích, ačkoli to pořád není ideální... A to víš no, když na tom člověk jezdí a má na Lidči na obrat většinou tak -2 minuty, tak se naučí to rychle shazovat a nahazovat
mrkvakj píše:Neviem ci ti to pomoze, ale dvere na dopyt maju vozidla Frankfurtskeho U-bahnu od Altera
Pomůže, díky moc, zkusím se podívat jak to vypadá a kdyžtak mu napíšu... Zrovan s Alterrem už jsem tuším něco řešil, ačkoli to asi nebylo RW
kiski píše:Mna zaujal ten "operačný" skok pri vzduchotechnike - tesne pred naplnením vzduchojemov máš potrubie na nule (ak to teda je brzdove potrubie, neviem, nepoznám tú mašinu), ale potom sa na chvíľu pozrieš mimo barometre a pri opätovnom pohľade späť už je všetko natlakované. Pritom páka brzdiča je stále v rovnakej polohe ako predtým.
Má to tak byť? Ak hej, tak potom som nič nepovedal.
Nemá... tam zase narážím na problém, že já nevím, jak by se potrubí mělo správně chovat... Tam mám zatím udělanou nějakou funkci PotrubiRucicka = math.min(potrubiHry,vzduchojem-1) ale není to použitý, protože nevím, jak by se to mělo chovat, ve chvíli, kdy používám pro počítání vzduchu engine hry a najednou přepnu kompresor do 0... Vím, že prostě logicky při každým brždění musí ubývat vzduch ve vzduchojemu, ale netuším jak spočítat kolik ho má ubýt a jak rychle
A hlavně tohle ti nikdo přesně neřekne... Protože každý panťák to má totálně jinak seřízené... Já jsem zatím řešil jenom, že při každém položení mašiny na trať jí to náhodně vygeneruje (zas tak náhodně ne, vybírá to ze seznamu) světla, protože každý panťák má světla na stanovišti úplně jinak barevné... Zatím jsem zažil modré, zelené, klasických padesát odstínů žluti, ale i už aji červené jsem viděl...