Dílna Roman
Re: Dílna Roman
V pohodě....
Re: Dílna Roman
Vlastíku, čistě teoretiky Dalo by se umístění mostů a dalších static objektů u kterých je vyžadována souběžnost s kolejí řešit také jako loft s tím, že nadefinuji objekt jako population geometry. Ovšem ne jako middle geometry ale jako start geometry. V tom případě budu mít v místě žluté šipky průsečík os daného objektu a ten bude souběžný s osou koleje ( samozřejmě jen pokud bude objekt respektovat natočení směrem dle osy y ). Toto řešení , pokud bude funkční značně urychlí umístění objektů do tratě....Vlastik píše:Pokud mám koleje na rovině tak to je celkem v pohodě,ale ve sklonu se nechytáš,Rw i když to bylo přislíbeno stále neumí pokládat objekty pod zadaným sklonem,částečně se to dá řešit loftem ......
Re: Dílna Roman
Čistě prakticky to nefunguje . Mostek se natočí pouze směrově, nikoli ve sklonu .....
Re: Dílna Roman
Romane nic ve zlém,ale od roku 2007 co se zaobírám RS/RW si za svým tvrzením vždy stojím a není to jako třeba si myslíš že jsem to někde vyčetl,ale na všechno probíhali testy tak proto to vím,pokud by byla jaká koliv alternativa tak věř že bych ti jí k tomu napsal.Vlastíku, čistě teoretiky
Re: Dílna Roman
Vlasto, já ale vůbec nezpochybňuji Tvé znalosti problematiky RW. Byl to jen nápad, který nevyšel....Vlastik píše: Romane nic ve zlém,ale od roku 2007 co se zaobírám RS/RW si za svým tvrzením vždy stojím a není to jako třeba si myslíš že jsem to někde vyčetl,ale na všechno probíhali testy tak proto to vím,pokud by byla jaká koliv alternativa tak věř že bych ti jí k tomu napsal.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Pokud se mi něco takového na modelu vyskytlo, nikdy se mi nepovedlo se toho zbavit. Musel jsem danej díl v maxu předělat (udělat znovu). A hlavně zvolit jimou metodu. Je divný, že se ti to stalo zrovna u pilířů, to je vlastně jenom krabice.
EDIT : Teď jsem si vzpomněl, že se mi u mostků co nyní dělám podobný problém podařilo odstranit. Částečně mi u toho pomohl modifikátor "Edit normals", ale zcela jsem ten stín odstranil až manuálně. V náhledu maxka jsem si nastavil zobrazení všech hran. Ty hrany, které ve hře vytvářely ty čmouhy ( nebo stíny) jsem smazal a udělal buď znovu, nebo jsem jednotlivé vertexi pospojoval jinak. každopádně bych začal tím modifikátorem.
Nemusí to ale zabrat, stává se mi, že v renderu 3ds se vše zobrazí normálně, ale ve hře mám tyhle problémy.
EDIT : Teď jsem si vzpomněl, že se mi u mostků co nyní dělám podobný problém podařilo odstranit. Částečně mi u toho pomohl modifikátor "Edit normals", ale zcela jsem ten stín odstranil až manuálně. V náhledu maxka jsem si nastavil zobrazení všech hran. Ty hrany, které ve hře vytvářely ty čmouhy ( nebo stíny) jsem smazal a udělal buď znovu, nebo jsem jednotlivé vertexi pospojoval jinak. každopádně bych začal tím modifikátorem.
Nemusí to ale zabrat, stává se mi, že v renderu 3ds se vše zobrazí normálně, ale ve hře mám tyhle problémy.
Re: Dílna Roman
Nádhernej nadjezd !!!
Re: Dílna Roman
parádní model
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Pěkné, já to samozřejmě umístím.
Re: Dílna Roman
parada uz se moc tesim ))
Re: Dílna Roman
je to paráda, už se těším. Jsem pro aby balík obsahoval i násypy a zářezy
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 22. čer 2011 20:30:32
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Super práca Roman, len tak ďalej... Len keby boli tie kolaje to by bolo este lepšie...
Re: Dílna Roman
Balík náspů a zářezů bude zatím obsahovat tyto varianty :
Náspy pro 1.-3.koleje se dvěmi variantami textur štěrku.
Zářezy pro 1.-.2. koleje též ve dvou variantách textury.
A samo též zimní textury.
Ještě můžu přidat kombinaci násep - zářez
Poku máte někdo ještě návrh na další variantu , napište. Ale to klonování je hrozná pakárna
Náspy pro 1.-3.koleje se dvěmi variantami textur štěrku.
Zářezy pro 1.-.2. koleje též ve dvou variantách textury.
A samo též zimní textury.
Ještě můžu přidat kombinaci násep - zářez
Poku máte někdo ještě návrh na další variantu , napište. Ale to klonování je hrozná pakárna