Trolej,sloupy a vše kolem....
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Zajimalo by me jestli se da takhle napojit i jiny typ sloupy tim dratem to asi ne co ?
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Nevím. Jak jsem zjistil, že to nerozchodím v automatické pokládce, přestal jsem to řešit...
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Ve spolupráci s jednim zahraničním kolegou se konečně podařilo zase trochu pokročit v nové troleji s automatickou pokládkou viz scren:
Zelená je nová trolej,šedá je stará.
Edit: protože postimage nefunguje tak jsem to hodil na jiný server.
Zelená je nová trolej,šedá je stará.
Edit: protože postimage nefunguje tak jsem to hodil na jiný server.
Naposledy upravil(a) Vlastik dne ned 03. bře 2013 11:18:08, celkem upraveno 1 x.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Vlastik: paráda ... je to celé pevne viazané na výšku temena koľajnice a umožňuje len horizontálny posun? Bolo by skvelé, keby sa časom dala meniť aj výška troleja a zberač by dynamicky vertikálne kmital (dosť bolo sci-fi )
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Pro všechny co používají moje trolejové náležitosti jsem připravil menší rozšíření trolejových sloupů,vzhledem k tomu že při použití trolejových bran označených jako rozložené (závěsné i pro výložníky) nebylo možné adekvátně je zakončit tak jsem udělal několik koncových sloupů tak aby byly kompatibilní pro napojení rozložených bran jak betonových tak ocelových(děrovaných).
Aby bylo možné a mohlo se napojit no oboje dvoje sloupy bylo potřeba rozložené závěsné brány celé upravit.
Samozřejmně je možné k ocelovým sloupům přidat i různá závaží a s brány pro výložníky asi z 5 -ti druhů,vše z mé produkce.
V balíčku najdete 12 nových sloupů (8x beton,4x ocel),betonové jsem ještě kvůli uchytům rozdělil na pro zavěšení a s výložníky,u ocelových je to jednotné.
Download zde:
http://www.trainsimulator2012.cz/download/47/subor.zip
Soubor je samorozbalovací a jsou to jenom modely,nutný základní balíček z 25.11.2010,staronové modely nemají model stínu a ani nevytvářejí základní stíny.
Aby bylo možné a mohlo se napojit no oboje dvoje sloupy bylo potřeba rozložené závěsné brány celé upravit.
Samozřejmně je možné k ocelovým sloupům přidat i různá závaží a s brány pro výložníky asi z 5 -ti druhů,vše z mé produkce.
V balíčku najdete 12 nových sloupů (8x beton,4x ocel),betonové jsem ještě kvůli uchytům rozdělil na pro zavěšení a s výložníky,u ocelových je to jednotné.
Download zde:
http://www.trainsimulator2012.cz/download/47/subor.zip
Soubor je samorozbalovací a jsou to jenom modely,nutný základní balíček z 25.11.2010,staronové modely nemají model stínu a ani nevytvářejí základní stíny.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Vlasto, dík za nakopnutí. Asi jsi to s tím update sloupů uspěchal, tedy nic ve zlém . Ale trať bez tohoto bude asi v budoucnu out . Zatím jsem na začátku, tak uvidíme. Ty dráty jsou barevné schválně a dokonce jsem přesvědčen, že pro stavitele bude ideální mít trolej barevnou a teprve po dokončení ji přeskinovat nějakou reálnou texturou.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Kdyz uz jste se vrhli do te troleje. Zajima me jestli je nejaky zpusob jak napojit dratem 2 rozdilne modely sloupu. Napr prvni sloup betonovy a druhy koridorovy.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Jak píšu, zatím jsem na počátku. Ale v principu to jde. Při pokládce v editoru, ti vyskočí dialogové okno, kde je několik možností volby, mimo to i výběr následujícího sloupu TV. Ale z hlediska toho, že těch přechodů bude minimum, je jednodušší řešení a to ukončit pokládku s jedním typem sloupů a navázat pak druhým přesně na pozici posledního sloupu předešlé varianty a ten pak prachsprostě a jednoduše vymazat. Ale možná to i jde jednoduše... Na první den pokusů chceš vědět hodněKaMat píše:Kdyz uz jste se vrhli do te troleje. Zajima me jestli je nejaky zpusob jak napojit dratem 2 rozdilne modely sloupu. Napr prvni sloup betonovy a druhy koridorovy.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Jsem rád že jsem mohl pomocí kompletním materiálem pro export,věřím že to daleko zlepší tu Romanovu trat,když na to Roman tehdá nedokončil.Jak píšu, zatím jsem na počátku. Ale v principu to jde. Při pokládce v editoru, ti vyskočí dialogové okno, kde je několik možností volby, mimo to i výběr následujícího sloupu TV.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Ano, je pravda, že mi Vlasta poslal komlet soubory pro export. Jedná se o ty modré sloupy které prezentoval výše. Ovšem klikatost troleje se mi nepovedlo u těch sloupů od Vlasty stejně vytvořit. Pro mě byl nejdůležitější blueprint, ve kterém se definuje automatická pokládka. To mi hodně pomohlo. A byl to problém, který jsem nebyl schopen, jak jsem psal už dříve, vyřešit.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Vyzera to uzasne
bude mozne menit aj nejake variantne retazovky? (naprv. pre verziu 25kV 50Hz bez zosilovacieho vedenia) ... bol by tam sice problem v oblukoch pri cikcakovitom spodnom drote (a aj v priamom smere pri cikcakovitom hornom lane aj spodnom drote) ale ak funguje prosposobovanie vyloznikov oblukom a priamej kolaji cik-cak tak by to mozne aj bolo, pytam sa len zo zaujimavosti
bude mozne menit aj nejake variantne retazovky? (naprv. pre verziu 25kV 50Hz bez zosilovacieho vedenia) ... bol by tam sice problem v oblukoch pri cikcakovitom spodnom drote (a aj v priamom smere pri cikcakovitom hornom lane aj spodnom drote) ale ak funguje prosposobovanie vyloznikov oblukom a priamej kolaji cik-cak tak by to mozne aj bolo, pytam sa len zo zaujimavosti
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Tak... Bez zesilovacího vedení to samozřejmě půjde. Musí být varianta sloupů pro systém 25 kV. Tam se pak nadefinují body, kde je trolej přichycena . Co se klikatosti troleje týká, zatím se mi povedlo zprovoznit jen variantu, kdy nosné lano kopíruje trolejový drát. To bych ale nepovažoval za problém, protože je to způsob, který se používá na SŽDC u všech nových a opravovaných trakčních vedeních už nějakou dobu a nikdo až na pár vyjímek si toho ani nevšimne. Pokud je nosné lano přímo a trolejový drát má nadefinovánu klikatost, nevygenerují se laníčka mezi nosným lanem a trolejovým drátem. Trolej je totiž generována přímo kódem hry z jednoduchého loft objektu. Její tvar nelze ovlivnit.
Výložníky se nepřizpůsobují, tedy pokud máš na mysli řešení jako já. Ovšem je zapracován rozdíl mezi pokládkou sloupů v přímém úsek a v oblouku . Na přímé trat se sloupy pravidelně střídají a vytváří klikatost trolejového drátu. Jak mile je při pokládce přechod do oblouku, začne hra pokládat pouze jednu variantu sloupů dle toho, zda je oblouk levotočivý nebo pravotočivý.
Také jsou minimálně dvě možnosti vytvoření klikatosti troleje. Já mám zatím u dvoukolejné trati použitu variantu bez přichycení k ose koleje. Klikatost tedy vytvářím čistě pomocí definice pozice bodů pro přichycení troleje na sloupech tv . Další možnost je nechat vytvořit klikatost přímo hru dle definice odhylky od osy koleje v blueprintu. To je použito u jednokolejné trati.
Ke stanicím a výhybkám jsem se zatím nedostal
Nějaký rozdíl ve fps jsem nepozoroval. Dokonce si myslím, že by se mohlo ve větších stanicích i mírně zvednout. I když přibude pár polygonů (ale opravdu minimum) , odpadne poměrně velká plocha textury s alfa kanálem . Nová trolej má texturu luxusních 64x64 bez alfy, zatímco stávající měla 256x1024 s alfou a 64x128 pro drát a lano.
Výložníky se nepřizpůsobují, tedy pokud máš na mysli řešení jako já. Ovšem je zapracován rozdíl mezi pokládkou sloupů v přímém úsek a v oblouku . Na přímé trat se sloupy pravidelně střídají a vytváří klikatost trolejového drátu. Jak mile je při pokládce přechod do oblouku, začne hra pokládat pouze jednu variantu sloupů dle toho, zda je oblouk levotočivý nebo pravotočivý.
Také jsou minimálně dvě možnosti vytvoření klikatosti troleje. Já mám zatím u dvoukolejné trati použitu variantu bez přichycení k ose koleje. Klikatost tedy vytvářím čistě pomocí definice pozice bodů pro přichycení troleje na sloupech tv . Další možnost je nechat vytvořit klikatost přímo hru dle definice odhylky od osy koleje v blueprintu. To je použito u jednokolejné trati.
Ke stanicím a výhybkám jsem se zatím nedostal
Nějaký rozdíl ve fps jsem nepozoroval. Dokonce si myslím, že by se mohlo ve větších stanicích i mírně zvednout. I když přibude pár polygonů (ale opravdu minimum) , odpadne poměrně velká plocha textury s alfa kanálem . Nová trolej má texturu luxusních 64x64 bez alfy, zatímco stávající měla 256x1024 s alfou a 64x128 pro drát a lano.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Těch zdvojených izolátorů a držáků TV drátu s nevšímejte. Brány nejsou zatím upraveny pro klikatost troleje . Jinak vidím zadrátování stanice Louky po vychytání všech fíglů a když to dostne člověk do ruky tak na hodinku, což není vzhledem k výslednému efektu žádná tragédie. Daleko víc zabere práce v maxu a tvorba blueprintů. A nejvíc bádání, jak to vůbec funguje
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Kde máš flašky ?
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Zdarec.Kde sa dá stiahnut toto trolejové vedenie?
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
Nikde. Ale anglickou (originální) verzi obsahuje jeden komerční addon od RSC.
Re: Trolej,sloupy a vše kolem....
A názov toho addonu?Dá sa zakúpit zo Steamu?Roman píše:Nikde. Ale anglickou (originální) verzi obsahuje jeden komerční addon od RSC.