Ale to lze právě částečně omezit nastavením různých zvuků v Random sample sound. Hra pak na základě toho přehrává zvuk klapání náhodně podle priority toho kterého zvuku. Tak se dá docílit i toho, že dva podobné zvuky se přehrávají přibližně se stejnou frekvencí, a to nastavením parametru Likelihood třeba na 0.8 a jeden (větší mezera mezi kolejnicemi) jen velmi zřídka, nastavení 0.1 . Částečně si lze pohrát i s parametrem Pitch shift variation čímž se změní rychlost přehrávaného zvuku (opět řízeno kódem hry). Ale tady bych byl opatrný, podle mně stačí nastavit parametr 0.1.Josef72 píše:Ve hře je slyšet je monotónní "tuk" "ťuk", při přejíždění výhybky se ozve větší sprška stejného zvuku a to je vše. Pokud je člověk "hudebně" hluchej, asi mu to bude jedno, já u toho trpím.
To jak často bude styk přejížděn je opravdu nastaveno v ovladači zvuky tratě. Ale nevidím důvod, proč nevytvořit samostatné zvuky pro koridor a pro starou trať. Pokud pak budou správně definovány v Track Rules, je pro stavitele hračka je přiřadit k dannému úseku...
Já se večer mrknu na ty zvuky kolejí a dám vědět.