Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Není to normálová textura ? Co je to za shader ?
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Tohle bude textura ace z msts ne z RW. Něco takového to dělá...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Josef: Shader je obyčejný texdiff pro začátek, normálová snad ne, tedy ke mě se dostali rovnou ACE soubory, víc jsem neřešil. Ale stejný problém je na více objektech, vždy to ale dělá textura střechy.
Roman: Ano, je to z MSTS, tedy to chce znovu texturu převést na ACE a bude to v pořádku ?
Roman: Ano, je to z MSTS, tedy to chce znovu texturu převést na ACE a bude to v pořádku ?
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Stačil export přes RWacetool a vše je OK. Ale to by mě teda asi nenapadlo
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Sice je to oboje ace od Kuju, ale jiný
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Malo info. Chcelo by to vidiet hierarchiu v maxku. Alebo sa ozvi na ICQ.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Už takhle tam jsou vidět nějaké podivnosti . Proč třeba textury nejsou ve složce Textures ? A dl názvů těch max souborů budou ty Lody taky nějaká divočina.
Ono vůbec hodně z vás ty lody dělá nějak divně. Nechápu třeba, proč je samostatně střecha...
Ono vůbec hodně z vás ty lody dělá nějak divně. Nechápu třeba, proč je samostatně střecha...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Už je to vyřešeno, hodili jsme s Heklem řeč.