Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Shadery a materiály pro RW3
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od juros » stř 12. zář 2012 19:32:04

Texdiff bol v poriadku aj po exporte do hry no kedze som chcel vyskusat to tienovanie tak som aplikoval tento shader kedze som myslel ze je ho mozne pouzit aj na toto.

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od Josef72 » stř 12. zář 2012 19:48:38

Vem si, že tam máš 2000 poly. Ten shader je určený na scenery objekty. A textura je většinou max. 256x256 px. Na tolik polygonů by potřeboval tak 1024x1024 px. V tomhle je asi lepší "zapéct" stín přímo do diffuzní textury podvozku.

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od juros » stř 12. zář 2012 19:54:11

A mohol by si mi prosim poradit ako sa to robi? V tomto tienovani textur sa ja vobec nevyznam, nikdy som to este predtym neskusal

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od Josef72 » stř 12. zář 2012 20:04:55

Stejně jako v návodu, akorát že nevytváříš ten šedý materiál pro světelnou mapu a neděláš tedy druhý mapovací kanál. Normálně první mapování , pak přidat světlo, vymodeloval bych jednoduchou kolej a dolů "plane" jako zem. Potom "render to texture ", místo textury 256x256 px zadáš velikost podle toho, jak je veliká diffúzní textura podvozku.

Jo a při mapování by se neměly jednotlivé klastry ( polygony ) překrývat.

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od juros » stř 12. zář 2012 21:02:18

No takze na to dam normalne texdiff shader a vyrenderujem - mam vybrat normalne complete map? Robil som to tak ale vyrenderuje mi len cistu sedu texturu i ked preview rendru vyzera normalne tak neviem co s tym

Hekl338
Modelář
Příspěvky: 934
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od Hekl338 » stř 12. zář 2012 21:03:02

Doplnim len moju skusenost. Taketo rozne pasiky a pruzky mi spravil tento shader aj vtedy, ked boli zle smooth skupiny. Skus skontrolovat aj to. A ako uz Pisal Josef, najlepsie to dat do textury priamo. Na vsetkych x5x a x6x som to robil prave takto.

Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od Josef72 » stř 12. zář 2012 21:38:37

Použij normální standart materiál ( u Kuju mi to nefunguje ). Až se ti uloží výsledná textura, tak změň na Kuju materiál a načti si tam už výslednou texturu.

Druhá možnost je nechat Kuju materiál, ale do cílového adresáře se ti uloží prázdná textura, takže si musíš uložit vyrendrovanou texturu přímo v okně. Ukládej ve formátu "tga". protože obsahuje alfatexturu. Teď jsem to zkoušel a funguje.

juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od juros » stř 12. zář 2012 21:47:12

Ulozil som teda texturu priamo z rendru a uz to funguje, diki za radu.

matej
Příspěvky: 7
Registrován: sob 06. pro 2014 15:30:55

Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx

Příspěvek od matej » čtv 27. dub 2017 23:14:34

Neviem či len mne neukazuje obrázky, ale každopádne mi je návod bez nich nanič, nepohnem sa bez nich. Našiel som niečo podobné tu: http://the-art-of-rws.blogspot.cz/2010/ ... aders.html keby to niekoho zaujalo :)

Odpovědět