Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Ahojte.
Chcem sa spýtať,či tieto moje scenáre aj niekto jazdil.
Potrebujem spätnú väzbu.
Ďakujem
Chcem sa spýtať,či tieto moje scenáre aj niekto jazdil.
Potrebujem spätnú väzbu.
Ďakujem
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor
Já sem je jezdil a nezaregistroval jsem žadné chyby. takže super
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor
Já jsem to taky dojel,pěkné,
akorát jsem na úvod musel přeskočit hlášku
o chybějících vozidlech -Bautzen-B.
Nevíte ,kde se dajíé sehnat?
akorát jsem na úvod musel přeskočit hlášku
o chybějících vozidlech -Bautzen-B.
Nevíte ,kde se dajíé sehnat?
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor
Bčka seženeš tady http://ulozto.cz/xNNp1Atn/yb-cd-a-ab-b-bds-0-1-rar
Jede jede mašinka..
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor
Díky Ti moc
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Hláška Ti nezmizne pokiaľ držíš klávesu"X",vypni pieskovanie a hláška sa bude dať vypnúť.Michal píše:Já jsem si teď chtěl zahrát ten Pn, ale mám problém hned na začátku. Jakmile mám Volno a rozjíždím se, tak mi mašina sklouzne, chci si připískovat, ale vyskočí na mě hláška, že nemám písek. To okno zavřu, ale ta hláška vyskakuje pořád dál a dál. Vůbec se nedá zrušit, takže scénář je pro mě dál nehratelný. Škoda.
Teraz som to skúšal
Nastavil som skript tak,aby sa nedalo pieskovať.
Jednoducho piesok je nedostatkový tovar
Má niekto podobný problém?
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Michal píše:Já jsem právě X nedržel. Jak jsem ho stiskl, vyskočila hláška a bylo vymalováno. Dokonce se mi podařilo mezi hláškami shodit výkon na 0, aby zmizel prokluz a stále nic. Nakonec jsem na to přišel. To tlačítko pískování zůstalo dole zaseknuté a nereagovalo na povel z klávesnice. Musel jsem ho vydolovat myší. Takže jsem ten scénář i dojel. Byla to pohodová jízda. Škoda toho vjezdu na bílou do Benešova. A taky zastavení v Olbramovicích až těsně před návěstidlem mě přišlo trochu zvláštní. V reále bych takto blízko určitě nejel, když jsem měl krátkou soupravu, která se na kolej pohodlně vešla. Ale jinak pěkný. Jen tak dál.
Som rád že všetko funguje.
Ten vjazd na"bielu" do Benešova by mali autori trate s nasledujúcim update opraviť,ja som si to opravil sám
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Zatím jsem to nehrál, co přesně se děje v Benešově?
Jede jede mašinka..
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Ok, podívám se na nastaveni toho navestidla (a pro jistotu asi i všech ostatnich ) a pokud to je posunovou cestou tak to opravím dík
Jede jede mašinka..
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Mám takový malý problém. Zkoušel jsem si udělat scénař na této trati dal jsem tam bardotku a tři osobní vagony a když jsem jej spustil tak mi nejde se rozjet. Samozřejmě jsem nasartoval a odbrzdil.
Nevíte kde je zakopaný pes?
Nevíte kde je zakopaný pes?
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
to jsem samozřejmně taky udělal. Při jakémkoliv zařazeném stupni nešel motor do otáček až když jsem měl nejvyšší a přidržel klavesu "a"Michal píše:Chce to ještě zařadit směr a přidat výkon.Raggi píše:Samozřejmě jsem nasartoval a odbrzdil.
tak jakože se motor snažil dostat do otáček, ale souprava se nepohnula.
Naposledy upravil(a) Raggi dne pát 04. bře 2016 8:35:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Dajte Michalovi bludišťáka
Raggi - v zásade je viacero vecí ktoré to môžu spôsobovať - najlepšie by nám pomohlo video. Každopádne odporúčam poskúšať všetko možné kým napíšeš.
Raggi - v zásade je viacero vecí ktoré to môžu spôsobovať - najlepšie by nám pomohlo video. Každopádne odporúčam poskúšať všetko možné kým napíšeš.
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
"Ťažko na cvičisku,ľahko na bojisku".Michal píše:Ještě jsem si zkusil, jak máš ošetřené na začátku nahození správného systému. Vyhodí to ze scénáře už při navolení ss. Reálné mašině by se nic nestalo. Ono by se nic nestalo ani při pokusu o zapnutí HV (když by neměla poruchu), protože to hlídají ochrany a nedovolí zapnout špatný HV. My v simulátoru nemáme detekci systému v TV, takže chápu, že to chceš nějak ošetřit asi kvůli Vmetru. To jen takový postřeh. Jinak tvůj scénář je ideální pro testování skluzové ochrany.Pito_42 píše:Som rád že všetko funguje.
Na trenažéri treba robiť veci správne ale v reále je to vždy inak
Je viac dôvodov keď hráča zo scenára vyhodí,to čo si popísal je jedna z nich.
Prezradím že aj keď nestiahneš zberač vtedy keď to prikazuje návesť
Preto má ten scenár zvýšenú obtiažnosť.
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
PN 45635:
Příjemná aktivita, byť jsem jí nedojel. Při změně systému jsem vypnul HV, a aktivita napsala, že jsem zvolil stejnosměr pod střídavinou. Měl jsem přitom stažený sběrač, takže by to nemělo vadit. Níže pár poznatků:
Při spuštění aktivity jsem neviděl, a nebo přehlédl maximální rychlost vlaku. Docela se divím, že ssylms má max. 100 km/h. Při dosažení 10 km/h bych ještě nevypisoval hlášku o překračování rychlosti, nechal bych tam větší rezervu. Německé AFB klidně drží 102 na EDB.
Klidně bych dal větší rezervu pro oživení Esa.
Vypravení vlaku stylem "Odjezd" na skupinovém návěstidle není zrovna košér.
To samé platí pro prázdné písečáky, ale zde nemohu upřít body za script a originalitu!
Ty Olbramovice byli vážně až dost natažený k návěstidlu, a navíc byl na návěstidlo celkem špatný výhled. Navíc odjezd pomocí TAB?
Během jízdy jsem slyšel zvuky podobné vypadnutí jističe. Když jsem je kontroloval, tak vše bylo nahozené. Tak nevím, jestli to byla Tvoje práce či nikoliv.
Jinak během toho kousku se mi aktivita líbila, a možná jí někdy zkusím zas, třeba pak dojedu . Držím palce do další tvorby.
Příjemná aktivita, byť jsem jí nedojel. Při změně systému jsem vypnul HV, a aktivita napsala, že jsem zvolil stejnosměr pod střídavinou. Měl jsem přitom stažený sběrač, takže by to nemělo vadit. Níže pár poznatků:
Při spuštění aktivity jsem neviděl, a nebo přehlédl maximální rychlost vlaku. Docela se divím, že ssylms má max. 100 km/h. Při dosažení 10 km/h bych ještě nevypisoval hlášku o překračování rychlosti, nechal bych tam větší rezervu. Německé AFB klidně drží 102 na EDB.
Klidně bych dal větší rezervu pro oživení Esa.
Vypravení vlaku stylem "Odjezd" na skupinovém návěstidle není zrovna košér.
To samé platí pro prázdné písečáky, ale zde nemohu upřít body za script a originalitu!
Ty Olbramovice byli vážně až dost natažený k návěstidlu, a navíc byl na návěstidlo celkem špatný výhled. Navíc odjezd pomocí TAB?
Během jízdy jsem slyšel zvuky podobné vypadnutí jističe. Když jsem je kontroloval, tak vše bylo nahozené. Tak nevím, jestli to byla Tvoje práce či nikoliv.
Jinak během toho kousku se mi aktivita líbila, a možná jí někdy zkusím zas, třeba pak dojedu . Držím palce do další tvorby.
magnetový "cvok"
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Zmienka o max.rýchlosti v aktivite je,konkrétne pri hláške "Odjazd".Jurajs_89 píše:PN 45635:
Příjemná aktivita, byť jsem jí nedojel. Při změně systému jsem vypnul HV, a aktivita napsala, že jsem zvolil stejnosměr pod střídavinou. Měl jsem přitom stažený sběrač, takže by to nemělo vadit. Níže pár poznatků:
Při spuštění aktivity jsem neviděl, a nebo přehlédl maximální rychlost vlaku. Docela se divím, že ssylms má max. 100 km/h. Při dosažení 10 km/h bych ještě nevypisoval hlášku o překračování rychlosti, nechal bych tam větší rezervu. Německé AFB klidně drží 102 na EDB.
Tá hláška o prekročení rýchlosti je >101 km/h a pokiaľ budeš pokračovať vo zvyšovaní rýchlosti tak ťa potom vyhodí z aktivity
Ten čas je prispôsobený na rýchle oživenie EsaJurajs_89 píše:PN 45635:
Klidně bych dal větší rezervu pro oživení Esa.
Polepším saJurajs_89 píše:PN 45635:
Vypravení vlaku stylem "Odjezd" na skupinovém návěstidle není zrovna košér.
ĎakujemJurajs_89 píše:PN 45635:
To samé platí pro prázdné písečáky, ale zde nemohu upřít body za script a originalitu!
Treba si zajazdiť aj aktivitu s omeškaným Os,tam sú tiež nejaké vychytávky
Olbramovice sú blízko,uznávam,neskôr opravímJurajs_89 píše:PN 45635:
Ty Olbramovice byli vážně až dost natažený k návěstidlu, a navíc byl na návěstidlo celkem špatný výhled. Navíc odjezd pomocí TAB?
TAB na odjazd nie je treba
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Aha, tu informaci o Vmax jsem tedy prehledl, moje chyba .
A zeptam se, dal by se ten prechod mezi soustavami upravit podle polohy sberace?
A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
A zeptam se, dal by se ten prechod mezi soustavami upravit podle polohy sberace?
A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
magnetový "cvok"
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Já teda neumím zrychlit práci kompresorů a bez příslušných tlaků vzduchu neumím jezdit . Jinak dík za pěkný scénář.Jurajs_89 píše:A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
Zdraví Zdeněk
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Dalo by sa to tak upraviť.Jurajs_89 píše: A zeptam se, dal by se ten prechod mezi soustavami upravit podle polohy sberace?
V tomto scenári je to spravené kombinovane - ukončenie 25kV je naviazané na zberač a začiatok 3KV je naviazané na HV.
Scenár mal preveriť či viete správne navoliť napäťový systém systém a správne sa zo súpravou pohnúť.Jurajs_89 píše: A dale, kdyz pises jak umime ovladat Eso a cas mit pro rychle oziveni, tak to vypada trosku divne.
Nahodenie mašiny trvá cca 4-4,5 minuty,takí hráči ako ja by sa bez patričného traficu nudili,preto som navolil kompromis 2,15 minuty kým prejde trafic
Nikto si ale zatiaľ nevšimol že sa mení aj napätie v troleji (voltmeter)
Všetci ste si zvykli že napätie je v troleji stále rovnaké po celú dobu hrania....no nie je
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Taky jsem si to už projel, super scénář zajímavej nápad, jak donutit lidi dodržovat výměnu systémů, asi to taky zařadím do scénářů ale zarazilo mě, když jsem dojel do Benešova, shodil HV a stáhl sběrač, že při vypnutí HV mě to vyrazilo ven
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Scenáre k trati 220 Praha - Tábor - diskuze
Chtěl jsem si to projet znovu, ale při oživování jsem zapomněl zapnout CZ. Když jsem vypnul HV (přepínač do nuly), tak mi to napsalo špatný systém a vyhodilo mě to .
magnetový "cvok"