Má někdo zkušenosti, jak nastavit při tvorbě scénáře automatické vyjíždění vlaků z portálu
![Otázka :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jde o to, abych se při jízdě potkával s protisměrnými vlaky a jejich tvorba byla maximálně zjednodušena. Mizení vlaků v portálu jsem zvládl bez problémů.
Asi tě zklamu ale portál slouží pouze na dojezd vlaků a to kvůli odlehčení provozu,při tvorbě scénáře musíš mít vlak vždy vidět jako v reálu,rozházíš si vlaky po stanicích a na koleje,přiřadíš strojvedoucího,doplníš prioritu a postavíš cesty a jedeš.Má někdo zkušenosti, jak nastavit při tvorbě scénáře automatické vyjíždění vlaků z portálu
Perfektní !!! Funguje to !horor4 píše:Je to vcelku jednoduché postavíš si vlak dáš mu instrukce,poté klineš na portál kde máš dvě tlačítka Add a Remove,klikneš na vlak aby se zvíraznil poté na portál tlačítko Add no a to je vše.Vlak vyjede ve stanoveném čase.
Vetsinou se davaji na konce koleji ale kdyz je to dvoukolejna trat tak se da dat vicemene kamkoliv, je to dobry pro planovani AI vlaku. Treba prubezne temer pred kazdou druhou stanici na trati hagen siegen sou dane portaly.Michal píše:Asi nejjednodušší bude, když to vyzkoušíš. Já třeba měl za to, že portály jsou jen na konci kolejí.
hmmm. no to bych moc rád, ALE nejde to. Protože dělám na trati Hagen-Siegen scénář a potřebuji navodit následující situaci:Michal píše:Asi nejjednodušší bude, když to vyzkoušíš. Já třeba měl za to, že portály jsou jen na konci kolejí.
Jdi do editoru tratě najdi si ten portál a klik,máš tam dvě položky vzdálenost a čas.Mně se osvědčilo zadat tam tak dva km,nebo míle podle toho na jaké trati jsi.drew píše:hmmm. no to bych moc rád, ALE nejde to. Protože dělám na trati Hagen-Siegen scénář a potřebuji navodit následující situaci:Michal píše:Asi nejjednodušší bude, když to vyzkoušíš. Já třeba měl za to, že portály jsou jen na konci kolejí.
- hráčův Os uhýbá ostro křižmo na předjízdnou kolej s peronem, kde končí jízdu (a pak se vrací)
- v protisměru jede rychlík (generovaný portálem, pokud byl na kolejích, bloknul si vždy cestu)
- pokud hráč jede na čas, stihne přejet zhlaví před rychlíkem
- pokud hráč nejede na čas, musí počkat na průjezd rychlíku a teprve potom má postaveno na vjezd
Hra se chová tak, že po vygenerování rychlíku z portálu hodí chybu a scénář se ukončí. Ale k portálu se nedostanu, abych to zkontroloval, protože je daleko.
Nějaké nápady?
drew