posun ve scénáři
Napsal: pát 12. úno 2016 9:03:29
Zdravím,
mám dva dotazy k posunu ve scénáři :
1. Pro loko hráče vytvořím příkaz na posun ve stanici. Při hraní posunuji na návěst "Posun dovolen", na dovolující návěst (např. "40 km/h,potom Volno), přes TAB proti "Stůj" nebo se po použití TAB objeví návěst "Posun dovolen". Na čem to závisí ?
Je to podle linku a skriptu příslušného návěstidla, podle druhu příkazu (tam ale není moc na výběr) nebo to závisí na tom, zda cílové místo (úsek koleje) končí ve směru jízdy hlavním nebo seřaďovacím návěstidlem ?
2. Rád bych vytvořil situaci, že loko AI přiveze na kolej k nástupišti soupravu, odstoupí a odjede např. do Portálu. Z opačného zhlaví nastoupí na vlak loko hráče a odjede s ním. Je to myšleno tak, že každá z lokomotiv má plánované jízdy tak, že každá posunuje na jiném zhlaví. Vždy to končí tak, že loko AI buď soupravu neodvěsí nebo při tom vykolejí. Zkoušel jsem i Stopping marker a jiné finty, ale bohužel nic. Problém je zřejmě v tom, že se na stejné koleji "setkají" příkazy pro AI a pro hráče a dojde k jejich kolizi. Má to vůbec nějaké řešení ?
Děkuji všem za odpovědi.
Zdeněk
mám dva dotazy k posunu ve scénáři :
1. Pro loko hráče vytvořím příkaz na posun ve stanici. Při hraní posunuji na návěst "Posun dovolen", na dovolující návěst (např. "40 km/h,potom Volno), přes TAB proti "Stůj" nebo se po použití TAB objeví návěst "Posun dovolen". Na čem to závisí ?
Je to podle linku a skriptu příslušného návěstidla, podle druhu příkazu (tam ale není moc na výběr) nebo to závisí na tom, zda cílové místo (úsek koleje) končí ve směru jízdy hlavním nebo seřaďovacím návěstidlem ?
2. Rád bych vytvořil situaci, že loko AI přiveze na kolej k nástupišti soupravu, odstoupí a odjede např. do Portálu. Z opačného zhlaví nastoupí na vlak loko hráče a odjede s ním. Je to myšleno tak, že každá z lokomotiv má plánované jízdy tak, že každá posunuje na jiném zhlaví. Vždy to končí tak, že loko AI buď soupravu neodvěsí nebo při tom vykolejí. Zkoušel jsem i Stopping marker a jiné finty, ale bohužel nic. Problém je zřejmě v tom, že se na stejné koleji "setkají" příkazy pro AI a pro hráče a dojde k jejich kolizi. Má to vůbec nějaké řešení ?
Děkuji všem za odpovědi.
Zdeněk