Zakládáme novou trať
Re: Zakládáme novou trať
Je nějaký rozdíl v rozmisťování markerů mezi TS12 a TS13? Nějak se mi pak nechce ten soubor *.csv ukázat v té pravé části obrazovky.
Díky
Díky
Re: Zakládáme novou trať
Je to len problém môjho PC (v tom prípade to pri jeho výkone nechápem) alebo je nejak obmedzený počet položených decal-ov z GoogleEarthu? Pri rozložení cca 200 (15km) mi využitie pamäte vyskočí nad 90% a skončil som
Re: Zakládáme novou trať
Je to problem hry. Nevyuzije vic jak 3,něco gb pameti a kdyz tu hranici prekrocis tak hra padne.haldo11 píše:Je to len problém môjho PC (v tom prípade to pri jeho výkone nechápem) alebo je nejak obmedzený počet položených decal-ov z GoogleEarthu? Pri rozložení cca 200 (15km) mi využitie pamäte vyskočí nad 90% a skončil som
Re: Zakládáme novou trať
Možno teda trochu blbá otázka, ale ako postupujete, stavitelia? Pár decalov, postavíte, resp. naznačíte, pomažete tých pár decalov a idete dalej? Celkom nepraktické, ale aby som vedel, na čo sa mám pripraviť ďakujem
Re: Zakládáme novou trať
Delam to tak jak pises. Neco postavim a smazu je. Je to neprakticke ale nepada to. A nebo nevytvarej takove velke placky.haldo11 píše:Možno teda trochu blbá otázka, ale ako postupujete, stavitelia? Pár decalov, postavíte, resp. naznačíte, pomažete tých pár decalov a idete dalej? Celkom nepraktické, ale aby som vedel, na čo sa mám pripraviť ďakujem
Re: Zakládáme novou trať
Ďakujem ... presne túto chybu som skúšobne za začiatku spravil, vygeneroval z výškových dát 19x19, zbytočne učíme sa na vlastných chybách, diki
Re: Zakládáme novou trať
Toto je takový nepoměr,já mám cca 260 směr kolín a 190 směr Beroun dlaždic ale pokryto mám přes 140km(+praha),a občas to spadlo v TS 2012,opět jsem začal stavět a zatím v TS 2013 mi to nespadlo.Pri rozložení cca 200 (15km) mi využitie pamäte vyskočí nad 90% a skončil som
K tomu mám vypnutou virtuální pamět protože s 32Gb je to sní zdržení.
No já zase tedy obráceně postavím deccaly jeden úsek a položím kolejivo +náležitosti,poté si ze složky odeberu textury decalu které momentálně nepotřebuji ale fyzicky jsou tam přítomny,ale jako mising texture a pak akorát přihazuji textury tak jak stavím a to co mám postaveno tak zase odbourám takže ve finále např. z 260 dlaždic mám 10 foto,ostatní mising a systém to alespon co vidím nějáko nezatěžuje.Možno teda trochu blbá otázka, ale ako postupujete, stavitelia? Pár decalov, postavíte, resp. naznačíte, pomažete tých pár decalov a idete dalej? Celkom nepraktické, ale aby som vedel, na čo sa mám pripraviť ďakujem
Každý máme jiný systém stavby já položím kolejivo+návěstidla+náležitosti(rychlostníky),a loft objekty(nástupiště,silnice,zdi a pod.) a zamknu databázi,poté položím mosty,sloupy a pod.pak budovy a nakonec vyšrafuji terén texturou povrchu.Pokud zamknu databázi tak mám jistotu že mi to spadne minimálně.
Dalo by se jak píše Kamat ale problém je v tom že pokud se budu chtít vrátit něco dostavět nebo upravit tak to musím znovu položit a někdy to je oříšek,takže ve finále vydám verzi bez decalu pro veřejnost zatímco fyzicky mohu v originál trati pokračovat s decaly.
Stačí se podívat do mé galerie,tam je to vidět:
http://vlastinek.galerie.cz/4849497-trat-cz_praha
Re: Zakládáme novou trať
Nebudem to celé citovať, každopádne Vlastik, skvelý nápad ... vystrihol som si uložené decaly do priečinku s presne pomenovaným úsekom, ktorý odstrihujem, ostali len Missing textures a pokladám plynulo ďalej ak sa na ten úsek vrátim, prekopírujem to späť ... mne hra ako taká nepadala, len mi začal celý PC ísť slimačím tempom, pomohol len reštart, ďalších pár decalov v hre mi zobrazovalo ako čierny štvorec pričom tie ďalšie pokladané už rovno dávalo Missing, z čoho som usúdil, že som zjavne prepískol pamäť. Vďaka vám
Re: Zakládáme novou trať
Hlavně že jsem pomohl,tak at se daří.Nebudem to celé citovať, každopádne Vlastik, skvelý nápad
Re: Zakládáme novou trať
Mohli by ste sa prosím pozrieť na môj route blueprint? Chcel by som zmeniť počasie, keďže sa k takýmto veciam dostávam iba občas, neviem, či tam môžem pre CS_addon nechávať prípony .xml, alebo tam dávať .bin ... a aký to bude mať tvar?:
CS_addon
denni_doba
TimeOfDay/CS_jar.bin
V "environment" novej dennej doby je na výber iba CS_sky.bin, v blueprinte ale nemám sekciu pre Sky, iba pre Terrain, ten nechávam default predpokladám. A pre Weather už vôbec neviem, ktoré z tých mnoha vybrať ... (zjavne sa ale pletiem, ako tá štruktúra celá funguje)
Rovnako nemôžem rozbehať úvodný obrázok trate, ale zjavne tam mám niekde chybu, kde som to zakrúžkoval
Ďakujem za každú radu
CS_addon
denni_doba
TimeOfDay/CS_jar.bin
V "environment" novej dennej doby je na výber iba CS_sky.bin, v blueprinte ale nemám sekciu pre Sky, iba pre Terrain, ten nechávam default predpokladám. A pre Weather už vôbec neviem, ktoré z tých mnoha vybrať ... (zjavne sa ale pletiem, ako tá štruktúra celá funguje)
Rovnako nemôžem rozbehať úvodný obrázok trate, ale zjavne tam mám niekde chybu, kde som to zakrúžkoval
Ďakujem za každú radu
Re: Zakládáme novou trať
Nechej vždy .xml .
Úvodní obrázek trati má š na mysli v menu , nebo při načítání ? Při načítání šla dříve (TS 2012) ta prezentace Kuju vypnout, ale už si nepamatuji jak. V TS 2013 jsem se o to ani nesnažil. A pokud chceš mít obrázek trati v menu, musíš mít vytvořený soubor PreLoad.
Úvodní obrázek trati má š na mysli v menu , nebo při načítání ? Při načítání šla dříve (TS 2012) ta prezentace Kuju vypnout, ale už si nepamatuji jak. V TS 2013 jsem se o to ani nesnažil. A pokud chceš mít obrázek trati v menu, musíš mít vytvořený soubor PreLoad.
Re: Zakládáme novou trať
Myslel som si, že tá prezentácia pri čítaní trate asi vypnúť nepôjde, skôr mi ide o obrázok v menu, pri výbere. Skúsim vygoogliť ten PreLoad
Čo s tým CS_sky a Weather? Ďakujem
Čo s tým CS_sky a Weather? Ďakujem
Re: Zakládáme novou trať
Po zmene počasia v blueprinte mám z trate jeden veľký biely severný pól ... vidím len čierne obvody decalov a to je všetko stretol sa s tým niekto? Mám to presne ako Roman
Re: Zakládáme novou trať
A povolil si to pocasie v editore? Ako napriklad povolujes objekty.....
Re: Zakládáme novou trať
co k tomu dodat ... (zas som za debila)Hekl338 píše:A povolil si to pocasie v editore? Ako napriklad povolujes objekty.....
bolo to v tom, dakujem
Re: Zakládáme novou trať
Pridám možno niečo užitočné pre staviteľov (ak sa to tu už riešilo, ospravedlňujem sa). Po prečítaní anglického fóra je zjavne stále pretrvávajúcim problémom výhybka v prevýšení. Kto sa ale snaží stavať nové koridory, kde je tento fenomén skôr pravidlom, možno uvíta, že to ide. Oklamať sa RW dá tým, že sa tá výhybka postaví, jedna vetva rozloží, čím sa naruší srdcovka a znovu poskladá bez toho, aby RW znova automaticky vytvoril hrot jazykov a srdcovku, čím by obe vetvy mali ostať v prevýšení. Samozrejme, je treba rešpektovať kompromis, že tá výhybka nebude ani zdaleka vyzerať na pohľad ako výhybka (chýbajú adekvátne jazyky, prídržnice, srdcovka). Na moje prekvapenie je napriek tomu miesto pri prestavníku (a teda celá "výhybka") zjazdná. Kto si rád užíva práve "superelevation" naplno:
Re: Zakládáme novou trať
Zdarec páni.Mám vygenerovaný terén pomocou SRTM a pokladám kolaje.Terén je členitý a kolaje sú raz vo vzduchu a raz utopené.Ako mám terén zrovnat s kolajami?Skúšal som to podla návodu ale akosi mi to tlačidlami: Snížení (Decrease Height),Vyhlazení (Smooth),Rovina (Level) nejde.Vdaka.
ps.:TS 2013
ps.:TS 2013
Re: Zakládáme novou trať
Ahoj ,ještě jsi zapomněl na tlačítko zarovnat lineární objekty (kolejivo ,loft a pod. ) s terénem ten ti srovná terén pod kolejemi , a nastavit i hodnoty zarovnání.Zdarec páni.Mám vygenerovaný terén pomocou SRTM a pokladám kolaje.Terén je členitý a kolaje sú raz vo vzduchu a raz utopené.Ako mám terén zrovnat s kolajami?Skúšal som to podla návodu ale akosi mi to tlačidlami: Snížení (Decrease Height),Vyhlazení (Smooth),Rovina (Level) nejde.Vdaka.
Re: Zakládáme novou trať
Nemate niekto skusenosti s tym, ci je mozne v stavajucej trati zmenit textury povrchu? Myslel som, ze staci prepisat v trati
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Texturing</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</TerrainBlueprint>
Ale tak jednoduche to nie je. Jedna sa mi o to, ci je to vobec mozne, aby som nerieil zbytocne. Vdaka.
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Environment\Terrain\Texturing</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</TerrainBlueprint>
Ale tak jednoduche to nie je. Jedna sa mi o to, ci je to vobec mozne, aby som nerieil zbytocne. Vdaka.