Stránka 2 z 2

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: úte 29. lis 2016 20:29:17
od Vlastik
KaMat píše:Vlasťa: Právě přes ten červený trojúhelníkový spoj jsem myslel. Kolej je přes něj čitelná i s jiným pravidlem.
sasule: Pokud by jsi v editoru postavil výhybku s jedním pravidlem a pak další zase s jiným pravidlem, tak pokud by jsi chtěl v budoucnu třeba opravovat parametry koleje přes všechny výhybky, tak to v editoru nepůjde. RWtools jsem tehdy ještě nepoužíval ( kvůli angličtině ). Roman mi tehdy radil jak na to, ale musel jsem najít pro mě ( pro blbečka ) mnohem jednodušší způsob :D
Potom tomu nerozumim ze tobe to funguje a me ne,kolikrat bych to uvital nez to bourat,protoze to je znovu polozit linky navestidel a dalsi nalezitosti,pohodlnejsi by bylo prave to pres vlastnosti viz scren:
Obrázek
mozna to presunout do jineho tematu o pravidlech.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: úte 29. lis 2016 20:38:35
od KaMat
Nesmíš tahat novou kolej ale pouze rozpojit a svařit s jiným pravidlem. Samozřejmě myslím v místě přestavníku.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: úte 29. lis 2016 21:38:21
od Vlastik
Pro ověření se stačí podívat, kolik pravidel využívají komerční addony. Ne vždy platí, že více znamená lépe....
ale mel by jsi se taky podivat kolik komercnich addonu z dilen DTG pouziva u vyhybek prestavniky a nebo druhu,u nemeckych zadne a americke 1-2 druhy ,to je ten rozdil.
To jim staci jedno pravidlo pro celou stavbu,bez prestavniku me bude taky stacit jedno.* dokonce kdyz prepnu manual na Db trati tak tam je manualni paka z anglie. :D
*Sorry me ne jsem narocny. :lol:
Cim vic pravidel ,tim kmfortnejsi stavba,odpada jaka koliv manipulace ve vlastnosti koleje,ztrata casu,preklepy a nebo tvou navrzeny navod. nic ve zlem.
Ale priklad na trati mam 100m50km/h,200m,80km/h,550m120km/h.
Tvoje reseni je vybrat pravidlo,zapsat rychlosti a polozit kolej s danou rychlosti 50,potom vyjet koleje,znovu vybrat to same pravidlo zapsat rychlost 80 a natahnout koleje,potom znovu vyjet z koleje ,zase to same pravidlo s rychlosti 120km/h a pokud nemam zapnuty posun tak po 500m udelat jeste jednou to same ,pripadam si jak sekretar 5x zapisovat rychlost.
vic pravidel,najdu pravidlo na 50 natahnu kolej,prepnu pravidlo na 80 natahnu kolej,najdu pravidlo na 120 natahnu kolej,to same znovu.
co je efektivni zpusob stavby a casu?
tim neobhajuji moje pravidla ktera jsou nekolik let stara,jen me zajima vic nazoru ,protoze za tu dobu se tu rozrostlo vic stavitelu trati.
samozrejmne kazdy na to mame svuj nazor. :D

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: úte 29. lis 2016 22:13:01
od Roman
Vlastik píše:
Pro ověření se stačí podívat, kolik pravidel využívají komerční addony. Ne vždy platí, že více znamená lépe....
ale mel by jsi se taky podivat kolik komercnich addonu z dilen DTG pouziva u vyhybek prestavniky a nebo druhu,u nemeckych zadne a americke 1-2 druhy ,to je ten rozdil.
To jim staci jedno pravidlo pro celou stavbu,bez prestavniku me bude taky stacit jedno.* dokonce kdyz prepnu manual na Db trati tak tam je manualni paka z anglie. :D
*Sorry me ne jsem narocny. :lol:
Cim vic pravidel ,tim kmfortnejsi stavba,odpada jaka koliv manipulace ve vlastnosti koleje,ztrata casu,preklepy a nebo tvou navrzeny navod. nic ve zlem.
Ale priklad na trati mam 100m50km/h,200m,80km/h,550m120km/h.
Tvoje reseni je vybrat pravidlo,zapsat rychlosti a polozit kolej s danou rychlosti 50,potom vyjet koleje,znovu vybrat to same pravidlo zapsat rychlost 80 a natahnout koleje,potom znovu vyjet z koleje ,zase to same pravidlo s rychlosti 120km/h a pokud nemam zapnuty posun tak po 500m udelat jeste jednou to same ,pripadam si jak sekretar 5x zapisovat rychlost.
vic pravidel,najdu pravidlo na 50 natahnu kolej,prepnu pravidlo na 80 natahnu kolej,najdu pravidlo na 120 natahnu kolej,to same znovu.
co je efektivni zpusob stavby a casu?
tim neobhajuji moje pravidla ktera jsou nekolik let stara,jen me zajima vic nazoru ,protoze za tu dobu se tu rozrostlo vic stavitelu trati.
samozrejmne kazdy na to mame svuj nazor. :D
Ty si dělej co chceš, tobě neradím.
Napsal jsem svůj názor který mě osobně vyhovuje. Tak jak to popisuju můžeš mít třeba milion variant přestavníků a ke stažení dáš uživatelům jen jedno pravidlo.
Sám Jsi na screenu ukázal jeden ze zásadních problémů při užití více pravidel. Těch nevýhod je více. Můj systém toto vyloučí. Nikomu to nenutím. Sklouzli Jsme sem nechtěně od rady "jak nahradit nežádoucí pravidla u loftu"
Abych to shrnul. Neberte můj způsob jako jediný a nejlepší. To jsem nikdy nenapsal. Jedná se můj systém, který mi vyhovuje a minimalizuje různé kolize databáze při stavbě a provozu trati.
V TT je použito jedno pravidlo a několik typů přestavníků. Problém není.
Snad už bude klid.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: úte 29. lis 2016 22:22:21
od Kal000px
Abych něco přidal i já - jak stavím jen s pravidlem SZDC_TT_120km/h, minimální poloměr se oak da zmenšit úpravou na Passenger nebo Yard typ trati a po položení koleje zase označením na Main line.. Za mě je nejlepší mít jedno pravidlo; pak se to dá nějak lidsky editovat. Ne jako, když jsem chtěl zkusit něco udělat na PBO a co 50 metrů to jiný pravidlo :mrgreen:

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: stř 30. lis 2016 11:03:23
od Roman
sasule píše:Na web jsem nahrál upravenou verzi s vyměněnými pravidly.
Pořád je tam něco blbě, viz track monitor :(
20161130105821_1.jpg
20161130105756_1.jpg
20161130105722_1.jpg
Odpoledne budu mít čas, tak se můžu mrknout do databáze....

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: stř 30. lis 2016 11:49:21
od sasule
Tak teď je tam něco kolosálně blbě, protože procenta by to ukazovat nemělo.
A ta rychlost zase vypadá na míle.
Máš tam za přejezdem na konci Bojkovic rychlostník 60 (resp. aspoň nějaký byť s nesmyslem)? Ten screen je totiž až v oblouku za ním.

Mimochodem, máš tam puštěnou nějakou extrémně starou aktivitu, kde s tou R721 (dle času) jedeš jen z Bojkovic. To byl tehdy, kdy jsem Ti trať posílal, takový pokus. Identifikoval jsem to dle kontejneru na nástupišti v Boj-Město.

Jestli můžu poprosit, tu aktivitu dej pryč, už delší dobu neexistuje a zkus, prosím, aktuální aktivity.

Edit:
- na 1. a 3. sceenu bys měl mít pravidlo S84_..._r200_60kmh
- na 2. screenu by to mělo být S84..._Trat_50

Obě pravidla jsem kontroloval, mám nastaveno Promile a kilometry.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: stř 30. lis 2016 12:37:53
od Vlastik
no z vlastni zkusenosti nez neco delat najednou ,je lepsi po jednom a mit primou kontrolu nad editovatelnym souborem.
No jednodusi by bylo,pomoci RW_Tolls jsem vyhledat v databazi ty spatna pravidla rucne prepsal,potom zkontrolovat v trati.
Potom vznikaji takoveto zmatky.
Edit:
Jen nevim jaky je rozdil ,co se zmenilo? Nechci stahovat trat kazdy den jina verze.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: stř 30. lis 2016 13:14:04
od kiski
Chlapi, napísal by som to inde, ale keďže debata sa vedie tu, opýtam sa teda na tomto mieste - ako sa dá teda zmeniť konkrétny prestavník k výhybke bez zmeny pravidla? Stále tom to nejak nepochopil z textu. Dikes :)

Ja som si totiž originál ku križovatkovej výhybke spravil iné pravidlo, ale pôvodne som to tak nechcel a stále s tým nie som nejak stotožnený... Lenže potreboval by som to polopatisticky, pre blbca :mrgreen:

Admin nech to kľudne presunie tam, kde treba.

Re: Vlárská dráha aneb SŽDC 341

Napsal: stř 30. lis 2016 13:44:57
od Vlastik
sasule píše:Tak teď je tam něco kolosálně blbě, protože procenta by to ukazovat nemělo.
A ta rychlost zase vypadá na míle.
Máš tam za přejezdem na konci Bojkovic rychlostník 60 (resp. aspoň nějaký byť s nesmyslem)? Ten screen je totiž až v oblouku za ním.

Mimochodem, máš tam puštěnou nějakou extrémně starou aktivitu, kde s tou R721 (dle času) jedeš jen z Bojkovic. To byl tehdy, kdy jsem Ti trať posílal, takový pokus. Identifikoval jsem to dle kontejneru na nástupišti v Boj-Město.

Jestli můžu poprosit, tu aktivitu dej pryč, už delší dobu neexistuje a zkus, prosím, aktuální aktivity.

Edit:
- na 1. a 3. sceenu bys měl mít pravidlo S84_..._r200_60kmh
- na 2. screenu by to mělo být S84..._Trat_50

Obě pravidla jsem kontroloval, mám nastaveno Promile a kilometry.
V zasade stale nechapu proc se vydala nova verze trati?
Vetsine to funguje dobre,a kvuli jednomu co to nefunguje se bude vzdy vydavat nova verze?
Jak jsem psal ,dotycny zde mam dost informaci aby tu trat zprovoznil ve stavajici verzi.
Jinak pokud se ten usek kde je aktivita nemenil tak neni duvod to rusit,TS nerozlisuje aktivity podle verze trati nebo datumu jako jine simulatory.Je uplne jedno jestli ta aktivita je 3-5.let stara a verze trati aktualni pokud ten usek kde se ten scenar odehrava zustal nezmenen.

@Kiski pokud myslis to od Romana tak to je v bodech takto:
1) jednim pravidlem postavim koleje a vyhybky,tim mam vsude treba elektro se zavazim a stity,
2) potom potrebuji nektere vyhybky treba jen se zavazim,tak ulozim editor,vyjedu z editoru ,
3) otevru to pravidlo a prepisu nazev prestavniku,vyexportuji a dam ulozit,potom mam v tom samem pravidle jiny prestavnik a mohu vymenit ty vyhybky kde je potreba jiny prestavnik. V zasade to znamena mit editor v okne abych mel pristup k editacnim vecem.
Doufam ze je to tak spravne.Tuhle moznost jsem nezkousel.
Roman ti musi poslat ten editovatelny blueprint.

Re: Traťová pravidla (track rules)

Napsal: sob 03. pro 2016 22:42:35
od spyy55
Can you help us as to how this switch to be built? Thanks!

Obrázek

Re: Traťová pravidla (track rules)

Napsal: čtv 08. pro 2016 8:25:57
od spyy55
Hi!
I would like to ask your help because I am me confusedly.
It "SZDC_TT_120kmh" track rule I use it the building of a route. I saw this (automatic) junction on Testovaci Trat route, but I do not find it in an editor.
PICTURE: http://kepkezelo.com/images/daojyhtinhj75h0m3r86.jpg
VIDEO: https://drive.google.com/file/d/0Bx7KGO ... xnb2M/view
Is it my question how it is necessary to create this junction in the editor?
Thank you for your help!