Fikce Testovací trať (Roman)
Re: Testovací trať (Roman)
Vlkov - posun z koleje 6 na kolej 9 po projetí AI vlaku po koleji 2. Všechny výhybky se přestaví a pustí mě to z koleje 6 na záhlaví. Ze záhlaví na kolej 9 se nepřestaví vyznačená výhybka ostatní ano.
Červená šipka - jizda AI, modrá zamýšlený posun.
Po jízdě toho vlaku zůstala tato výhybka nejspíš nějak blokovaná, ručně přestavit jde.
Jen doplním poloha výhybky je po ručním přestavení, jinak je do +
Červená šipka - jizda AI, modrá zamýšlený posun.
Po jízdě toho vlaku zůstala tato výhybka nejspíš nějak blokovaná, ručně přestavit jde.
Jen doplním poloha výhybky je po ručním přestavení, jinak je do +
Re: Testovací trať (Roman)
Napadla mě jedna věc ,zajíždíš skutečně až za výhybku ,protože Roman ten má přestavníky u jazyků a výhybka konči ještě zhruba o 25% dále ?slowly píše:Vlkov - posun z koleje 6 na kolej 9 po projetí AI vlaku po koleji 2. Všechny výhybky se přestaví a pustí mě to z koleje 6 na záhlaví. Ze záhlaví na kolej 9 se nepřestaví vyznačená výhybka ostatní ano.
Červená šipka - jizda AI, modrá zamýšlený posun.
Po jízdě toho vlaku zůstala tato výhybka nejspíš nějak blokovaná, ručně přestavit jde.
Jen doplním poloha výhybky je po ručním přestavení, jinak je do +
Zkus zajet dál od toho trpaslíka a mělo by to fungovat.
Re: Testovací trať (Roman)
Já jsem přesvědčen, že ve výhybce na 99% problém není. Už jen proto, že v RW nelze v editoru při pokládce chování výhybky ovlivnit, je generována hrou. Ty ranžírky problém způsobit můžou...
Re: Testovací trať (Roman)
Tak jsem koukal do editoru, a mám tam ranžírky nefunkční. Ale ty návěstidla nemůžou stejně žádným způsobem ovlivnit postavení vlakové cesty. Problém bude asi jinde....
Re: Testovací trať (Roman)
Zajedu za celou spojku i dál, ale nic se nemění. Zkusil jsem to bez AI vlaku a to funguje bez problémů, posun z 6 na 9 v poho, takže se to děje po průjezdu vlaku.
Re: Testovací trať (Roman)
No třeba je tam těch seřaďovaček zbytečně moc, teda osobně nevím, proč jich tam je tolik na tom zhlaví. To musí být ke každý výhybce kvůli cestám? Samozřejmě do toho nechci kecat, protože tomu vůbec nerozumím, tak to neberte jako výtku .
Další je, že posun z devátý na sedmou s následným odjezdem nejde. Tedy z 9 na 7 posun ok, ale ze 7 na stůj, ikdyž je cesta postavená. Nefunkční návěstidlo? Na mapě ale je.
Další je, že posun z devátý na sedmou s následným odjezdem nejde. Tedy z 9 na 7 posun ok, ale ze 7 na stůj, ikdyž je cesta postavená. Nefunkční návěstidlo? Na mapě ale je.
Re: Testovací trať (Roman)
Teorteticky můžeš mít v reále krytou každou výměnu návěstidlem pro posun... Ale probrat bych to mohl, když to nechodí korektně.slowly píše:No třeba je tam těch seřaďovaček zbytečně moc, teda osobně nevím, proč jich tam je tolik na tom zhlaví. To musí být ke každý výhybce kvůli cestám? Samozřejmě do toho nechci kecat, protože tomu vůbec nerozumím, tak to neberte jako výtku .
Další je, že posun z devátý na sedmou s následným odjezdem nejde. Tedy z 9 na 7 posun ok, ale ze 7 na stůj, ikdyž je cesta postavená. Nefunkční návěstidlo? Na mapě ale je.
Re: Testovací trať (Roman)
Tady http://modely-msts.cz/traterw.html můžete stahovat menší aktualizaci Testovací tratě. Hlavně si přečtěte readme .
Aktualizace obsahuje i pár nových scénářů, včetně upraveného Os 2624 od Bastarda372 za což mu děkuji.
Aktualizace obsahuje i pár nových scénářů, včetně upraveného Os 2624 od Bastarda372 za což mu děkuji.
Re: Testovací trať (Roman)
Když si zálohuju scénáře a pak je tam vrátím, budou fungovat? Myslím tím vlastní, nebo se budou muset dělat znova, díky.
Re: Testovací trať (Roman)
Až takové změny v databázi nebyly. Mělo by eventuálně stačit znovu uložit v editoru.
Re: Testovací trať (Roman)
Ještě tedy pro jistotu shrnu, čeho se týká aktualizace.
Kompletně je vyměněna 3D vegetace (je součástí Assets packu), oprava zasypaných portálů tunelů, provedeno update kolejí s novými zvuky, výměna všech přejezdů (nutno stáhnout samostatně), doplnění některých návěstidel a označení kolejí na základě upozornění tvůrců aktivit a oprava závislostí návěstidel AB. Nemělo by tak často docházet k výpadku kódu. Dále jsou doplněny nové aktivity a ve stávajících jsou vyměněny defaultní nákladní vozy za Kankovi (také nutno stáhnou). Také jsme se s Michalem pokoušeli zprovoznit kariérní scénáře ale bohužel tady se nám to nepovedlo. Pokud ho vytvořím, druhý uživatel ho minimálně musí otevřít v editoru a znovu uložit. Tak zatím nejsou součástí tratě.
Pokud by něco chybělo v Assets Packu, dejte vědět a já to doplním.
Kompletně je vyměněna 3D vegetace (je součástí Assets packu), oprava zasypaných portálů tunelů, provedeno update kolejí s novými zvuky, výměna všech přejezdů (nutno stáhnout samostatně), doplnění některých návěstidel a označení kolejí na základě upozornění tvůrců aktivit a oprava závislostí návěstidel AB. Nemělo by tak často docházet k výpadku kódu. Dále jsou doplněny nové aktivity a ve stávajících jsou vyměněny defaultní nákladní vozy za Kankovi (také nutno stáhnou). Také jsme se s Michalem pokoušeli zprovoznit kariérní scénáře ale bohužel tady se nám to nepovedlo. Pokud ho vytvořím, druhý uživatel ho minimálně musí otevřít v editoru a znovu uložit. Tak zatím nejsou součástí tratě.
Pokud by něco chybělo v Assets Packu, dejte vědět a já to doplním.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Testovací trať (Roman)
Zdravím, tak u těch tunelů mám stále problém. Nedávno jsem stahl opravný soubor a bylo to v pohodě, ale po této aktualizaci je opět zasypáno. Jinak ty 3D stromy se mi opravdu líbí
Ještě zkusím projet nějakou tu aktivitu, jelikož před aktualizací byl problém že mi to občas hlásilo že nebyla nalezena AI souprava.
Ještě sem zjistil že mi chybí textura kolejí v prvním tunelu od Brodu směrem Vlkov. Před aktualizací to bylo v pořádku.
Ještě zkusím projet nějakou tu aktivitu, jelikož před aktualizací byl problém že mi to občas hlásilo že nebyla nalezena AI souprava.
Ještě sem zjistil že mi chybí textura kolejí v prvním tunelu od Brodu směrem Vlkov. Před aktualizací to bylo v pořádku.
Re: Testovací trať (Roman)
Zdravím, moc děkuji za update. Krásná práce. Mooc se mě líbí ty 3D stromy a zvuky kolejiva.
Instalované podle readme a není sebemenší problém.
Co se týče tunelů z Brodu směrem na Vlkov mě pomohlo akorát odinstalovat opravu tunelů a zase ji nainstalovat znovu zpět a tunely už nejsou zasypané.
Zde odkaz na soubor s opravou tunelů: http://uloz.to/xaRr8GP5/opravatunely-rwp
Instalované podle readme a není sebemenší problém.
Co se týče tunelů z Brodu směrem na Vlkov mě pomohlo akorát odinstalovat opravu tunelů a zase ji nainstalovat znovu zpět a tunely už nejsou zasypané.
Zde odkaz na soubor s opravou tunelů: http://uloz.to/xaRr8GP5/opravatunely-rwp
Re: Testovací trať (Roman)
No jo, ty tunely budou problém asi pořád. Když by Jste měli nainstalované vše dle readme ......
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Testovací trať (Roman)
Tak je fakt že po stažení toho souboru už mám zase tunely v pohodě
Re: Testovací trať (Roman)
Tak zkuste tuto opravu: http://uloz.to/xETbmbRj/tt-oprava-rwp
Upozorňuji že já nemám jak to vyzkoušet . Je to pro ty bordeláře . Obsahuje opravu tunelových portálů (snad definitivně) , přidal jsem texturu tunelové koleje a je tam pak oprava jednoho peronu (to je můj restík ).
Napište, jak to vypadá a já aktualizuji celý pak soubor.
Upozorňuji že já nemám jak to vyzkoušet . Je to pro ty bordeláře . Obsahuje opravu tunelových portálů (snad definitivně) , přidal jsem texturu tunelové koleje a je tam pak oprava jednoho peronu (to je můj restík ).
Napište, jak to vypadá a já aktualizuji celý pak soubor.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: sob 22. bře 2014 22:50:53
Re: Testovací trať (Roman)
Tak jeden bordelář hlásí že je vše v pořádku, jak textura, tak i to nástupiště, kterého sem si předtím nevšiml
Re: Testovací trať (Roman)
No, pro mně je to ponaučení . Raději dát stáhnout vše najednou i když už to máte . Jen jsem to chtěl ulehčit, aby Jste nemuseli stahovat vše znovu .
Re: Testovací trať (Roman)
S tou vegetaci to už vypadá super než holé pláně okolo tratě.Projel jsem nové scénáře a bez problému až na jeden s ZSSK 350 .Psalo to blokace static objektů už jsem to i smazal proto nevím přesný název scénáře.