Nzcjstange píše:Jasně. Ještě jednou díky za opravu QD.Roman píše:K tom Ti můžu napsat jen jediné. Vím že to některé addony mají ošetřené, Ale já to prostě jinak neumím. Konec, šmitec.
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Nzcjstange píše:Jasně. Ještě jednou díky za opravu QD.Roman píše:K tom Ti můžu napsat jen jediné. Vím že to některé addony mají ošetřené, Ale já to prostě jinak neumím. Konec, šmitec.
Díky za info. Přeskládal jsem Z-ky a výsledek byl stejný. Zjistil jsem že se to stává když děláš aktivitu a dáš playRoman píše:Bohužel já osobně netuším, čím to může být. Dvounápravové vozidla to občas dělají (hodně výjimečně). Třeba na to časem přijdeme. Já osobně jsem toho najezdil s těmi dvouosáky spoustu a nikdy se mi to nestalo. po vydání už jsme na to byly upozorněni, ale u jiného vozu (Vtu). Bylo to ale jen v určitém konkrétním případě. Pokud jsem ten conssist poskládal nově, problém zmizel.... Budu se tím zabývat, ale zatím opravdu nevím kde hledat chybu.
Trošku jsem se tím zabýval. Tažnou sílu na jednotlivých stupních lze upravit, ale je potřeba mít úplnou trakční charakteristiku aby z toho nevznikl nějaký úplný nesmysl (momentálně je to nastaveno dle otáček motoru na jednotlivém stupni). A tu nemáme. Nelineární snížení proudu a výkonu trakčních motorů ale ošetřit neumím. Stejně to je ale i na 151/350 a tam to nikomu nevadilojstange píše:3. Pri presunu z 1. stupne na nulu spadne vykon motoru okamzite k zemi (je to videt i na ampermetru), coz zpusobuje lehke skubnuti. Pokud clovek jede tak, ze strida stupen 1 a 0 (coz je docela casto), masina sebou lehce skube. Mozna se to tak ma chovat, nevim. Presun mezi ostatnimi stupni, stejne jako z 0 na jedna, je "vyhlazeny" a zadne skubani se pri nem neobjevuje.
Diky moc za info. Chapu, ze to asi neni jednoduche. Jen otazka: proc kdyz vykon stoupa, tak zjevne stoupa postupne, ale posun na 0 je vzdy narazovy? Je to proste chovani hry? Stejne tak mam pocit, ze kdyz snizuju stupne, taky to jde takypostupnedolu, jen na tu nulu to spande skokove.Roman píše: Trošku jsem se tím zabýval. Tažnou sílu na jednotlivých stupních lze upravit, ale je potřeba mít úplnou trakční charakteristiku aby z toho nevznikl nějaký úplný nesmysl (momentálně je to nastaveno dle otáček motoru na jednotlivém stupni). A tu nemáme. Nelineární snížení proudu a výkonu trakčních motorů ale ošetřit neumím. Stejně to je ale i na 151/350 a tam to nikomu nevadilo. Když to nedokázal Michal, já určitě ne
. Sice by šla pomocí skriptu ovládat animace ampérmetru, ale na chování lokomotivy by to vliv nemělo.
To presne si taky myslim, u Tu je problem, ze stupen 1 znamena sam o sobe velky skok.Michal píše:Nějak si nevybavuju, že bychom to u x5x vůbec řešili.Roman píše:Stejně to je ale i na 151/350 a tam to nikomu nevadilo. Když to nedokázal Michal, já určitě ne
.
Ale tam to asi nebude tak markantní, když stupeň 1 nemá téměř žádný výkon. Takže při přechodu z 1 na 0 se nestane skoro nic.
Jasně, že ji nemám k dispozici, ale popravdě je otázka, zda mít správné parametry je to řešení, jelikož hlavní problém je prostě v tom, že to nárazově skočí dolů, můj laický odhad je, že v reálu se to prostě takto nechová.Roman píše:Jak píšu, sežeňte charakteristiku a já vám dám na ty stupně přesnou tažnou sílu.. Ale jen proto, že to "škube" nebudu nastavovat nějaké fiktivní parametry
.
Přesně: "Neživíš, tak nepřepínej"jstange píše:Mimochodem, jak se to bere na tomto fóru s tykáním a vykáním? Předtím jste mi začal tykat, nyní vykáte, mně je to upřímně jedno, ale mohli bychom nepřepínat
Pro mě je to zatím uzavřená věcjstange píše: Jasně, že ji nemám k dispozici, ale popravdě je otázka, zda mít správné parametry je to řešení, jelikož hlavní problém je prostě v tom, že to nárazově skočí dolů, můj laický odhad je, že v reálu se to prostě takto nechová.....
Jasně, přesně to píšu nahoře, taky si myslím, že toto stejně nepomůže...Roman píše:Pro mě je to zatím uzavřená věcjstange píše: Jasně, že ji nemám k dispozici, ale popravdě je otázka, zda mít správné parametry je to řešení, jelikož hlavní problém je prostě v tom, že to nárazově skočí dolů, můj laický odhad je, že v reálu se to prostě takto nechová...... Až budou podklady, nastavím to dle nich. Ale rovnou píšu, že to škubání "odstranit prostě neumím"
. Stejně tam potom bude, jelikož tam není téměř nulový výkon jako u 151
Omlouvám se za mystifikaci ale asi to není problém hry. Kdykoli připojím za D-u Z-tku tentokrát tam mám 2077voyager13 píše:Díky za info. Přeskládal jsem Z-ky a výsledek byl stejný. Zjistil jsem že se to stává když děláš aktivitu a dáš playRoman píše:Bohužel já osobně netuším, čím to může být. Dvounápravové vozidla to občas dělají (hodně výjimečně). Třeba na to časem přijdeme. Já osobně jsem toho najezdil s těmi dvouosáky spoustu a nikdy se mi to nestalo. po vydání už jsme na to byly upozorněni, ale u jiného vozu (Vtu). Bylo to ale jen v určitém konkrétním případě. Pokud jsem ten conssist poskládal nově, problém zmizel.... Budu se tím zabývat, ale zatím opravdu nevím kde hledat chybu.
tak to dopadne špatně. Pak jsem si aktivitu uložil a nahrál a sluníčko svítí Z-tky se vlní jak mají a já odjíždím po pláží na bílém koni s krásnou dívkou do slunečního svitu. Nikdy neberte drogy ! Nikdy nikomu neberte drogy!
Asi je to problém hry !!!! A ještě musím poděkovat za hru !!! A ještě jednou díky
PS: Neuvažuješ o zplnohodnotnění hlavní trati ?
Tak na to proč to dvounápravové vozy dělají jsem nepřišel, ale už dříve jsem vymyslel "vychytávku" díky které se dvounápravové vozy chovají korektně. Zatím to leží u Pikka už nějakou dobu. Zkusím se s Honzou domluvit na aktualizaci. Původně jsem myslel, že by tam byla i aktualizace Tůčka (brzdič + pár drobností), ale jelikož to není otestované a já momentálně nemám a výhledově ani nebudu mít na tvorbu do RW čas, vydali by se jen ty vozy aby Vám to nezlobilo.voyager13 píše:
Omlouvám se za mystifikaci ale asi to není problém hry. Kdykoli připojím za D-u Z-tku tentokrát tam mám 2077
tak to prostě dělá a to tak že pořád. Může být problém v D-u?
Honza
To nám moc neřekneifivecz píše:Ahoj, mám problém. Při každém zapnutí tratě (volná jízda, scénář) mi naskočí "Route is locked". Neví někdo co s tím?