zdenekpetrzd píše: Co jsem dnes zkoušel, tak na dnešním updatu trati 220 mám fps v lesích okolo 7, což je o 2 míň, než mám na nejhorších úsecích mojí trati.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tak to nebude hratelný pro nikoho, kdo chce mít pěknou grafiku. Pokud máš stejnou verzi trati 220 jako já (nastavení vše na max, jen nemám SSAA ale 8x MSAA), tak těmi 3D lesy jsem skákal hluboko pod 15 fps. Když jsem nastavil GK jako autor trati, tedy defaultně High (4x MSAA), měl jsem fps mezi 20 - 60. Ale nedalo se na to koukat. Ty brzo naskakující lody mi nevadí, ale ty stíny jsou bída. I textury nic moc....
Nechci aby to vypadalo jako kritika autora, napsal jsem mu svoje připomínky na Skype. Ale když už to tu nakousl někdo jiný ve srovnání se svojí tratí....
Jinak ještě pro srovnání
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
. Na trati 220 prakticky zmizelo sekání ale zase assets blocky ze 3D stromů způsobují pozvolný pokles fps při průjezdu okolo až na minimum a opětovaný postupný nárůst při opuštění oblasti s 3D lesy:).
Tak myslím, že Tvoje trať bude pro nás, co máme rádi pěknou grafiku taky z hlediska hratelnosti utrpení. Škoda, jelikož to vypadá kouzelně...
Jen pro info, hraju taky na ntb...
Nechci zase nějak poučovat, ale proč se nikdo nemrkne, jak to je u Hekla nebo v úzkokolejce s vegetací. Je to primárně , i u kolejí z 2D vegetace , ale vhodně doplněno 3D vegetací. 3D jsou jen samostatně stojící dominantní stromy nebo skupiny a to maximálně 30-40m od trati... Když budete dodržovat určité zásady jako Hekl, bude ve vaší trati rozumné fps i v lesích
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
.
Doufám, že jsem nikoho neurazil tím poučováním
Edit: koukám, že vyšla aktualizace 220
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. To mi nějak ušlo
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
. Ale pracovní verzi jsem měl dva dny, tak to asi bude podobné
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)