Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Roman »

Kal000px píše:Achjo, další předělávání :mrgreen: posles mi upraveny tracks.bin prosim?
Ano, o "Uhříněvsi" mi už někdy psal, to jsem v rámci marker euforie spletl :D
Klidně to udělám, ale musíš vydržet do zítra :).

Je zajímavé, kolik lidí si připisuje autorství toho nefunkčního QD :D. Já se k nim taky přidávám (bo jsem ho opravdu dělal já při přestavbě Benešova) :D.

Když posečkáte, Já si pro sebe budu určitě dělat plnohodnotné QD s trafikem . Dělám si vlastní QD pro každou vydanou trať. Ale dokud není v kupě databáze, je to zde zbytečná práce.
Zítra můžu narychlo spíchnout provizorní verzi s výchozími body Praha, Benešov a zpět Tábor a Benešov.. To je hned. Pak to postupně doplním o další destinace a dopravu....
Aby fungoval trafic, je třeba dodělat i Preload consisty pro tuto trať. To už nějakou dobu trvá.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Jurajs_89 »

Pokud můžu, tak já se spokojím i s verzí bez trafiku (alespoň pro začátek). A pokud to je možné, tak to trasovat přes různé koleje v nádraží, ať to není pořád po zelené vlně.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Kal000px »

Dobrý, spěchat nemusíte, já momentálně pracuju na projektu "Zachraň svoje PC" :mrgreen:
Jede jede mašinka..
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Jurajs_89 »

Praha Uhří ze 103. k peronům (směrem dále od Prahy).
Přílohy
20161225175224_1.jpg
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Kal000px »

Takovýchhle prasáren tam nejspíš bude více, většinou je to tím, že na traťový kolejí je funkční posunový návěstidlo a dělá to potom bordel. Kdybyste kdokoliv něco našel tak prosím hlásit, zkusím se na to podívat. :) dík
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Roman »

Hmmm. Tak QD z mé produkce nebude, jelikož jak tam dám nějaký traffic, tak minimálně v Praze a v Táboře se mi po načtení trať poroučí do woken :(
A ježdění po prázdných tratích mě moc nebere....
Škoda....
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Kal000px »

Nenapadá tě cokoliv, co by to mohlo způsobovat?
Jede jede mašinka..
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Jurajs_89 »

Tak, něco bych našel, nevím, jestli to jsou chyby ale dám to sem, případně se k tomu vyjádři.

1) Úsek mezi Vršovicemi a Hostivaří - předvěst se tváří jako návěstidlo. Celej tenhle úsek mi přijde nějakej divokej. U mostu pak máš mechaniku a kousíček za tím další hlavní návěstidlo.
20161225214307_1.jpg
2)Praha Hostivař
20161225215405_1.jpg
20161225215519_1.jpg
20161225215535_1.jpg
(neotevírají se dveře)

3) Metrans - Uhříněves
20161225233122_1.jpg
4) Někde za Uhříněvsí, směj jih
20161225221242_1.jpg

A u té přilehlé stanice odjezd proti srsti, na první spojce jsem šel po své koleje, odjezd byl však na volno.
20161225221257_1.jpg
A perlička na závěr. Pokud byste to chtěli udělat, tak se vám to nepovede :lol:
20161225225923_1.jpg
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Vlastik »

Roman píše:Hmmm. Tak QD z mé produkce nebude, jelikož jak tam dám nějaký traffic, tak minimálně v Praze a v Táboře se mi po načtení trať poroučí do woken :(
A ježdění po prázdných tratích mě moc nebere....
Škoda....
no jak jsem psal v drivejsich prispevcich tak tak hostivar-hlavni je sama chyba,nejsou dodrzeny polomery anglicanu (vrsovice,hlavni),potom spojky ,a hlavne jednosmerne anglicany coz zde nikde neni,navestidla spatne rozmistena i druhy, nicmene tohle byla stara verze,na ted tu aktualizaci jsem jeste nekoukal ale pocitam ze to bude to same.
Ono nejdrive je potreba doladit koleje aby se uz nemuselo do nich sahat,
potom umistit navestidla a databazove veci a otestovat,
paklize to bude ok tak zacit s krajinou ,protoze databazove veci si potom mohu uzamknout.
Doufam ze se mi do zitrka podari opravit chyby u trati od Mila,potom se podivam zde na ten QD.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Jurajs_89 »

Další - scénář s Ferdinadem Kindermanem:

...\RailWorks\Assets\Hekl\RailVehicles\Electric\CD 362 081\CD362078.bin
...\RailWorks\Assets\CS_addon\Kal000px\RailVehicles\Electric\CD 471 033\471033.bin
...\RailWorks\Assets\CS_addon\Kal000px\RailVehicles\Passenger\CD 071 033\071033.bin
...\RailWorks\Assets\CS_addon\Kal000px\RailVehicles\Passenger\CD 971 033\971033.bin
...\RailWorks\Assets\Hekl\RailVehicles\Electric\CD 362 055\CD362078.bin
...\RailWorks\Assets\Hekl\RailVehicles\Electric\CDC 363 009\CDC363035.bin
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Roman »

Kal000px píše:Nenapadá tě cokoliv, co by to mohlo způsobovat?
No, kdysi Jsi mi to sám napsal :). Máš v tom hroznej bordel :)

Napíšu Ti můj návrh řešení pokud chceš mít stabilní verzi a nalož s ním jak uznáš za vhodné ;).
Udělej klon tratě. V něm odstraň veškerou přebytečnou databázi, tedy tratě, kam se nedá nebo nevyplatí jezdit, protože není hotova krajina a další. Ideálně ponechat úsek Praha - Tábor.
Na něm opravit návěstidla, nepřesnosti v kolejích, diakritiku u názvů.... Domluv s es Vlastíkem, ať Ti exportuje ranžírky jako statické objekty a dej je všude, kde ji nikdo nikdy při posunu nevyužije.
Odstraň všechny scénáře, které nemohou hrát ostatní uživatelé protože nevlastní příslušná vozidla (že by všechny :) ).
Prosekej vegetaci. Máš to tak nahusto, že když odstraníš každý druhý strom, nebude to vůbec vadit ;).

Jo, a ta denní doba s komerčního addonu asi taky nebude to pravé :)

Na původní trati si stav dál dle Tvého uvážení ;) .

Nalož s mým názorem tak, jak uznáš za vhodné. Je to jen můj osobní názor, nikoho do ničeho nenutím :).
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Jurajs_89 »

Kurnik, půl hodiny se pachtím s tím scénářem, a když jsem hotovej a v RW Tools to nevykazuje žádnou chybu, tak to po načtení nekompromisně padne.
Přílohy
20161226142405_1.jpg
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Kal000px »

Jurajs:
1. mechaniku asi budu muset dát pryč, dělá tam bordel, návěstidlo za ní většinou ukazuje stůj.. ledaže by Roman exportoval nefunkční model mechaniky s křížkem :)
2. lidi blbnou na více místech, to budu muset ještě opravit..
3. Metrans předělám, ten je dost katastrofální :mrgreen:
4. to návěstilo v Říčanech zkontroluju, asi bude špatně link nebo nastavení

Roman:
Scénáře předělám kompletně, tohle je tragédie :mrgreen: chtěl jsem tam alespoň něco málo mít, ale nějak jsem to neuhlídal :(
Ranžírky problémy dělají až ve chvíli, kdy jsou na hlavní koleji, jenže to nevím, kde všude jsem dal funkční. :D Tu v Uhříněvsi jsem už opravil snad, ale o dalších zatím nevím. Jinak dál na jihu už dávám heklovy exportovaný scenery, ty alespoň v noci pěkně modře svítí :mrgreen:
Kde všude dělá vegetace problém? V Praze? Protože já v Praze s fps problém nemám, jediná kritická chvíle jsou Vinohrady v noci, ale jinak jsem tam na žádný problémy s padáním nebo tak nenarazil. :/
No, člověk najde všechny blbosti až, když to dá ven. Když člověk jen staví a nejezdí, tak na moc věcí nepřijde. :D
Jede jede mašinka..
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od KaMat »

Kal000px píše:Nenapadá tě cokoliv, co by to mohlo způsobovat?
Vyčerpaná paměť.
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Vlastik »

KaMat píše:
Kal000px píše:Nenapadá tě cokoliv, co by to mohlo způsobovat?
Vyčerpaná paměť.
No myslim ze taky to ze zbytecne pouziva na modely textury s vysokym rozlisenim,to taky neni zrovna kde je velka zastavba koser.
Ono je rozdil tam nacpat moje vozidla a obsadit vsechny koleje (tim myslim loko traffic),pak tam zkusit vymenit ty loko za heklovo a jsme v pr.. hned to spadne.
Ne nadarmo jsou ty moje vozidla pro traffic dopravu s max tex 1024,nedovedu si predstavit jak zde nekdo chtel tak dat texturu 4096 tak to budeme dvojnasob v pr...
to same pocituji uz i na komercnich addonech od VR,kdyz tam jedu s loko od DTG treba 189 a od vR tak to je sakra znat.
to same o stromech,krasne ze vidim isti ,ale 2048 nebo 1024 je proste na hromadu stromu moc.
A jine veci. Myslim ze radeji textury s mensim rozisenim a vice nez jedna s vysokym na ho...
tohle je jen muj vypozorovany nazor na celou problematiku.
Ale na vine v tomto pripade muze byt i spatna databaze.
Uživatelský avatar
JANíčOK
Příspěvky: 2
Registrován: sob 15. lis 2014 15:13:20

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od JANíčOK »

To som si myslel, že problém so scenármi mám len ja.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:
KaMat píše:
Kal000px píše:Nenapadá tě cokoliv, co by to mohlo způsobovat?
Vyčerpaná paměť.
No myslim ze taky to ze zbytecne pouziva na modely textury s vysokym rozlisenim,to taky neni zrovna kde je velka zastavba koser.
Ono je rozdil tam nacpat moje vozidla a obsadit vsechny koleje (tim myslim loko traffic),pak tam zkusit vymenit ty loko za heklovo a jsme v pr.. hned to spadne.
Ne nadarmo jsou ty moje vozidla pro traffic dopravu s max tex 1024,nedovedu si predstavit jak zde nekdo chtel tak dat texturu 4096 tak to budeme dvojnasob v pr...
to same pocituji uz i na komercnich addonech od VR,kdyz tam jedu s loko od DTG treba 189 a od vR tak to je sakra znat.
to same o stromech,krasne ze vidim isti ,ale 2048 nebo 1024 je proste na hromadu stromu moc.
A jine veci. Myslim ze radeji textury s mensim rozisenim a vice nez jedna s vysokym na ho...
tohle je jen muj vypozorovany nazor na celou problematiku.
Ale na vine v tomto pripade muze byt i spatna databaze.
No, musím Tě uklidnit, že nevím o stromech, které by používaly tex o velikosti 1024x1024 a více.
U Trundových 2D to jsou 512x512 a u mých 3D 256x256 a méně. Možná někde jsem zapomněl 512x512 ale to bude výjimka.
A u lokomotiv 4096? vůbec to nevadí.
Problém je strašné množství různých objektů. To tahle hra prostě neskousne :) . Ale jak jsem poznal, autorům tratí to moc nevadí :D . Nic ve zlém, jen popíchnutí :). Když vidím ty seznamy Assets potřebné ke každé trati, je mi do pláče :(.

Další problém je šílená databáze u této trati. Je to prostě strašně moc....
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Vlastik »

No, musím Tě uklidnit, že nevím o stromech, které by používaly tex o velikosti 1024x1024 a více.
U Trundových 2D to jsou 512x512 a u mých 3D 256x256 a méně. Možná někde jsem zapomněl 512x512 ale to bude výjimka.
A u lokomotiv 4096? vůbec to nevadí.
Problém je strašné množství různých objektů. To tahle hra prostě neskousne :) . Ale jak jsem poznal, autorům tratí to moc nevadí :D . Nic ve zlém, jen popíchnutí :). Když vidím ty seznamy Assets potřebné ke každé trati, je mi do pláče :(.

Další problém je šílená databáze u této trati. Je to prostě strašně moc....
Vsak jsem mluvil vseobecne,ne o vasich objektech,ale treba ty zahranicni maji takove textury,ale to je vedlejsi.
No co jsem zkousel treba huste zalesnene trati od RSSLO kde jedes tale v lese tak tam to bylo znat pokud jsem jel prave jak jsem psal,ta skubatura byla vetsi a moc nehratelne.
Ano ,s tim souhlasim ze dlouhy seznam prodluzuje nacitani i tendenci pameti.
No pokud do databaze umistuji na jednu kolej 3x znacku tak to me taky stve,tohle jak vidim s oblibou delaji vsichni ,tak ze mam znacku nastupiste a potom z jedne strany musi dat znacku cile a z druhe to same k navestidlu ,takhle to je ze hned 2x napis a 2x znacka navic. Zbytecna databaze.
Dalsi zbytecna databaze extra rychostnik pri vyjezdu ze stanic,tady se mohu na zacatku pres F3 podivat jak je tam vyjezdova rychlost.
Kdysy jsem delal stejne chyby ale dnes uz to vim a snazim se to prave eliminovat na trati PBO. A hlavne kdysy byly jine podminky pro stavbu nez ted.
Pokud nekdo bude tvorit scenar tak si tam tu znacku k navestidlu muze umistit do scenare a neni potreba aby byla trvale.
Proste vzdy polozit jen jednu znacku na kolej a nepouzivat hacky a carky to je dalsi s oblibou stavitelu.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Kal000px »

Takže když vyštípu všechny markery na vjezdech do stanic, tak to nějak extra pomůže databázi? Právě že mně přijde, že tam žádnej rozdíl v tom moc není. V době, kdy to bylo z Prahy do Tábora se ta databáze ukládala stejně dlouho, jako teď, kdy mám koleje z Kralup do Budějovic..
Jede jede mašinka..
Vlastik
Příspěvky: 389
Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké

Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau

Příspěvek od Vlastik »

Kal000px píše:Takže když vyštípu všechny markery na vjezdech do stanic, tak to nějak extra pomůže databázi? Právě že mně přijde, že tam žádnej rozdíl v tom moc není. V době, kdy to bylo z Prahy do Tábora se ta databáze ukládala stejně dlouho, jako teď, kdy mám koleje z Kralup do Budějovic..
Asi takhle,pokud planujes hodne km koleji tak bych se omezil na zakladni databazi,jinak dopadnes jako KaMat,kdyz by polovinu zbytecnosti odstranil tak by mohl natahnout koleje dal,protoze by mu klesla databaze a on ma 3x vetsi nez ty.
Kralupy-Budelovice jsou pres 200 km,tak tady je to uz na povazenou,a setril bych s databazi pokud chces vic koleji do budoucna.
Ono potom cekat 20 minut nez se ti to ulozi a podobne brzy prestane bavit.
Nejvetsi zatez podle me na ukladani maji prave znacky ,nazvy,a linky navestidel.
Je to tvoje vec,jen jsem napsal ze pokud nekdo chce znacku navic tak si ji muze zapracovat do scenare a tim usetrit u tebe.
Odpovědět