Re: Trať Kladské pomezí_( Future )
Napsal: pon 18. lis 2019 10:18:38
Vážení přátelé této železnice,
přesně před třemi lety 18.11.2016 jsem zde v tomto vláknu vydal první trať, která se po čase rozšiřovala na další traťové úseky a objekty.
Staví se fiktivní tratě, reálné tratě, já jsem postavil reálnou budoucnost.
A nyní je čas, aby "Budoucnost" přišla. Projekt, který nemá v RailWorks obdoby.
Jak mnozí z vás víte, letos v lednu byla schválena stavba nového koridoru mezi stanicemi
Choceň a Ústí nad Orlicí. Začátek realizace je navržen na rok 2025. Doba realizace je uvažována 6 let (tj. do roku 2030). A vy dnes můžete být svědky zrození nového úseku v RailWorks. Přináším vám novou trať, která se jmenuje Kladské pomezí_Future.
A teď něco k novému koridoru. Plány, výkresy jsem získal od SZDC, o které jsem požádal.
Jelikož nejsem dopravní ani stavební inženýr , v y h r a z u j i s i p r á v o
na menší odchylky od plánů!! Nový úsek má dva tunely, Hemže a Oucmanice, který bude v budoucnu
nejdelší v České republice!! Dále mosty a mnoho dalších technických zajímavostí.
Není vše postaveno úplně přesně, protože zatím neexistuje žádná veřejná vizualizace,
jak, kde a co bude vypadat, ale kolejové lože je dle výkresů.
V této trati najdete mimo nového a původních úseků i revitalizaci
stanic jako je Hronov, Náchod, Václavice, Nové Město n.M., Bohuslavice n.M. a Čermná nad Orlicí.
Všechny tyto stanice jsem stavěl dle nových plánků stanic a vlastních fotografií, které jsem
pořídil přímo na místě. Mapové podklady nebyly použity, protože oba poskytovatelé,
Google mapy a CZ mapy nebyly ještě do dnešní doby aktualizované.
V neposlední řadě jsem též revitalizoval stanici Jaroměř, která je momentálně zcela rozkopaná a místo vlaků jezdí náhradní doprava. Tuto stanici jsem stavěl také pouze dle výkresů a plánu SZDC,o které jsem požádal . Je tedy možné, že stanice nebude přesně "na centimetr" postavená. Mimochodem, u budoucích nástupišť je nové cestové návěstidlo, které nebylo, dle mých informací, ještě nikde použito.
Klimatické podmínky nás nutí používat šetrnější zdroje energie, takže i další elektrifikace tratí v naší republice je na místě. Proto jsem se rozhodl nechat elektrifikovat úsek Jaroměř - Stará Paka. Jistě nebude dlouho trvat a i tento úsek bude v reálu dříve či později elektrifikován. Posadíte se do elektrické Lv a pojedete krásnou krajinou hodně daleko, aniž byste museli přepřahat.
Poděkování patří Dominikovi, který vytvořil nové portály k tunelům a odpínače na žádost Jaromíra Smékala, kterému též děkuji za perfektní elektrifikaci nových i stávajících úseků.
Děkuji i Vlastikovi, který na žádost Jaromíra po delší době udělal úpravu sloupů TV a to, že odstranil u dvou nových sloupů izolátor zesilovacího vedení. Bylo to u dvou typů stožárů. ( pro vysvětlení, Vlastik od Romana dostal všechny zdrojové soubory a tak mohl třeba daleko více rozšířit sbírku TV náležitostí)
Dále děkuji Martinovi za scénáře, za testování nových úseků ( jejich připomínek) a pomoc při doladění " tmy" v tunelech. Link na scénáře future zde:
https://uloz.to/file/cfRXqiBOrtyw/futur ... oWUb0JKcU4
Děkuji též Sašovi za nová návěstidla, staniční cedule, vygenerování některých nových objektů a technickou podporu a radu při stavbě.
Poděkování patří i Jirkovi/VonShark, který vytvořil pro novou trať Kladské pomezí_Future Track bin pro 3D koleje.
Link na 3D kolejivo Kladské pomezí_Future a Kladske pomezi zde:https://mega.nz/?fbclid=IwAR2o1U39TWHsS ... C7UjplwMlI
Pochopitelně děkuji i všem ostatním tvůrcům objektů, bez kterých by trať nebyla.
Složku, kterou stáhnete na 1. straně tohoto vlákna, obsahuje dvě tratě, nakopírujete do
RailWorks\Content\Routes. Trať Kladské pomezí_akt9 - oprava některých návěstidel, výměna nových odpojovačů u měníren, nové cedule, úprava krajiny u St. Paky. Upozorňuji, že toto je poslední oprava a vydání tratě. Původní Track 3D je nefunkční, vydává se nový!!
Druhá trať je Kladské pomezí Future. Všimněte si, že původní trať je přejmenována, bylo
odstraněno "A_". A složku Assets, kterou nakopírujete do RailWorks. Obsahuje složky Milva a Roman72, kde jsou některé nové položky ( objekty) nutné pro chod tratě.
Stáhněte si také nejnovější ap. soubor, který je v Balíku součástí(nejen) pro Vlárskou dráhu odsud po přihlášení:https://www.sasuletrainz.cz/download/
Původní scénáře v této trati nebudou funkční!!!- jsou funkční v trati Kladské pomezí.
U P O Z O R N Ě N Í
Ostatní, co je psáno v Čti mě, které je přiloženo u trati, platí i nadále pro nové hráče, ale i pro staré!! Neboť přibylo hodně nových objektů a též se změnil seznam stanic, proto je třeba znovu vše nakopírovat na svá místa.
Přeji všem hráčům klidné svezení a hezkou zábavu.
Míla
Dear friends of this railway,
exactly three years ago on November 18, 2016, I released the first track in this thread, which over time extended to other track sections and objects.
And now is the time for the "Future" to come. A project that is unprecedented in RailWorks.
As many of you know, the construction of a new corridor between stations was approved this January Choceň and Ústí nad Orlicí. The start of implementation is designed for 2025. The period of implementation is 6 years (ie until 2030). And today you can see the birth of a new section in RailWorks. I bring you a new track called Kladské pomezí_Future.
Now something to the new corridor. I got the plans, drawings from SZDC, which I asked for.
Since I am not a transport engineer or a civil engineer, I have a good job
to minor deviations from plans !! The new section has two tunnels, Hemže and Oucmanice, which will be in the future the longest in the Czech Republic !! Furthermore, bridges and many other technical attractions. Not everything is built exactly because there is no public visualization yet,how, where and what will look, but the rail bed is according to drawings directly from the creators.In this track you will find, besides new and original sections, also revitalizationstations such as Hronov, Nachod, Vaclavice, Nove Mesto n.M., Bohuslavice n.M. and Čermná nad Orlicí.
All these stations I built according to the new plans of the stations and my own photographs of me
Google Maps and CZ Maps have not been updated to date.
Last but not least, I also revitalized Jaroměř station, which is currently completely dug up and instead of trains run alternative transport. I also built this station only according to the drawings and plan of the SZDC, which I asked for by mail. It is therefore possible that the station will not be exactly "per centimeter" built. By the way, at future platforms is a new road signal, which, according to my information, has not been used anywhere.
Climatic conditions make us use more environmentally friendly energy sources, so further electrification of the tracks in our country is also appropriate. That's why I decided to have the Jaroměř - Stará Paka section electrified. Certainly it will not last long and even this section will be sooner or later electrified. You sit in the electric Lv and go through the beautiful landscape in a far away without having to harness.
Thanks to Dominik, who created new portals for tunnels and switch-disconnectors at the request of Jaromír Smékal, whom I also thank for the perfect electrification of new and existing sections.
I also thank Vlastik, who at the request of Jaromir after a long time made a modification of the TV columns and that the two new columns removed the insulator reinforcement line. It was for two types of masts (for explanation, Vlastik got all the source files from Roman, so he could have expanded the TV essentials collection much more)
I also thank Martin for the scripts, for testing the new sections (their comments) and for helping to fine-tune the "darkness" in the tunnels. Link to future scenarios here:
https://uloz.to/file/cfRXqiBOrtyw/futur ... 6SmAQNe3pw
I also thank Sasha for new signals, station signs, generation of some new objects and technical support and advice during construction.
Thanks also to Jirka / VonShark, who created for the new track Kladské pomezí_Future Track bin for 3D
Link to 3D track Kladské pomezí_Future and Kladské pomezi here: https://mega.nz/?fbclid=IwAR2o1U39TWHsS ... C7UjplwMlI
Of course, I thank all the other creators of the objects without whom the track would not have been.
The folder you download on the 1st page of this thread contains two tracks, you copy to
RailWorks \ Content \ Routes. Track Kladske pomezi_akt9 - repair of some signals, replacement of new disconnectors at changing stations, new signs, landscape modification at St. Paky. Please note that this is the last repair and release of the track.The original 3D track is broken, it's new!
The second track is Kladske pomezi Future. Note that the original track is renamed, was
removed "A_". And the Assets folder that you copy to RailWorks. It contains components Milva and Roman72, where some new items (objects) are necessary for running the track.
Download also the latest ap. a file that is included in the package (not only) for the Wolf Railway from here after login: https: //www.sasuletrainz.cz/download/
The original scenarios on this track will not work !!! - they are working on the track Kladské pomezí.
U S O R O R E N T R O L
Others, which is written in Read Me, which is attached to the track, continue to apply to new players, but also to old !! because
many new objects have been added and the station list has also changed, so you need to copy them again.
I wish all players a quiet ride and nice fun.
Míla
přesně před třemi lety 18.11.2016 jsem zde v tomto vláknu vydal první trať, která se po čase rozšiřovala na další traťové úseky a objekty.
Staví se fiktivní tratě, reálné tratě, já jsem postavil reálnou budoucnost.
A nyní je čas, aby "Budoucnost" přišla. Projekt, který nemá v RailWorks obdoby.
Jak mnozí z vás víte, letos v lednu byla schválena stavba nového koridoru mezi stanicemi
Choceň a Ústí nad Orlicí. Začátek realizace je navržen na rok 2025. Doba realizace je uvažována 6 let (tj. do roku 2030). A vy dnes můžete být svědky zrození nového úseku v RailWorks. Přináším vám novou trať, která se jmenuje Kladské pomezí_Future.
A teď něco k novému koridoru. Plány, výkresy jsem získal od SZDC, o které jsem požádal.
Jelikož nejsem dopravní ani stavební inženýr , v y h r a z u j i s i p r á v o
na menší odchylky od plánů!! Nový úsek má dva tunely, Hemže a Oucmanice, který bude v budoucnu
nejdelší v České republice!! Dále mosty a mnoho dalších technických zajímavostí.
Není vše postaveno úplně přesně, protože zatím neexistuje žádná veřejná vizualizace,
jak, kde a co bude vypadat, ale kolejové lože je dle výkresů.
V této trati najdete mimo nového a původních úseků i revitalizaci
stanic jako je Hronov, Náchod, Václavice, Nové Město n.M., Bohuslavice n.M. a Čermná nad Orlicí.
Všechny tyto stanice jsem stavěl dle nových plánků stanic a vlastních fotografií, které jsem
pořídil přímo na místě. Mapové podklady nebyly použity, protože oba poskytovatelé,
Google mapy a CZ mapy nebyly ještě do dnešní doby aktualizované.
V neposlední řadě jsem též revitalizoval stanici Jaroměř, která je momentálně zcela rozkopaná a místo vlaků jezdí náhradní doprava. Tuto stanici jsem stavěl také pouze dle výkresů a plánu SZDC,o které jsem požádal . Je tedy možné, že stanice nebude přesně "na centimetr" postavená. Mimochodem, u budoucích nástupišť je nové cestové návěstidlo, které nebylo, dle mých informací, ještě nikde použito.
Klimatické podmínky nás nutí používat šetrnější zdroje energie, takže i další elektrifikace tratí v naší republice je na místě. Proto jsem se rozhodl nechat elektrifikovat úsek Jaroměř - Stará Paka. Jistě nebude dlouho trvat a i tento úsek bude v reálu dříve či později elektrifikován. Posadíte se do elektrické Lv a pojedete krásnou krajinou hodně daleko, aniž byste museli přepřahat.
Poděkování patří Dominikovi, který vytvořil nové portály k tunelům a odpínače na žádost Jaromíra Smékala, kterému též děkuji za perfektní elektrifikaci nových i stávajících úseků.
Děkuji i Vlastikovi, který na žádost Jaromíra po delší době udělal úpravu sloupů TV a to, že odstranil u dvou nových sloupů izolátor zesilovacího vedení. Bylo to u dvou typů stožárů. ( pro vysvětlení, Vlastik od Romana dostal všechny zdrojové soubory a tak mohl třeba daleko více rozšířit sbírku TV náležitostí)
Dále děkuji Martinovi za scénáře, za testování nových úseků ( jejich připomínek) a pomoc při doladění " tmy" v tunelech. Link na scénáře future zde:
https://uloz.to/file/cfRXqiBOrtyw/futur ... oWUb0JKcU4
Děkuji též Sašovi za nová návěstidla, staniční cedule, vygenerování některých nových objektů a technickou podporu a radu při stavbě.
Poděkování patří i Jirkovi/VonShark, který vytvořil pro novou trať Kladské pomezí_Future Track bin pro 3D koleje.
Link na 3D kolejivo Kladské pomezí_Future a Kladske pomezi zde:https://mega.nz/?fbclid=IwAR2o1U39TWHsS ... C7UjplwMlI
Pochopitelně děkuji i všem ostatním tvůrcům objektů, bez kterých by trať nebyla.
Složku, kterou stáhnete na 1. straně tohoto vlákna, obsahuje dvě tratě, nakopírujete do
RailWorks\Content\Routes. Trať Kladské pomezí_akt9 - oprava některých návěstidel, výměna nových odpojovačů u měníren, nové cedule, úprava krajiny u St. Paky. Upozorňuji, že toto je poslední oprava a vydání tratě. Původní Track 3D je nefunkční, vydává se nový!!
Druhá trať je Kladské pomezí Future. Všimněte si, že původní trať je přejmenována, bylo
odstraněno "A_". A složku Assets, kterou nakopírujete do RailWorks. Obsahuje složky Milva a Roman72, kde jsou některé nové položky ( objekty) nutné pro chod tratě.
Stáhněte si také nejnovější ap. soubor, který je v Balíku součástí(nejen) pro Vlárskou dráhu odsud po přihlášení:https://www.sasuletrainz.cz/download/
Původní scénáře v této trati nebudou funkční!!!- jsou funkční v trati Kladské pomezí.
U P O Z O R N Ě N Í
Ostatní, co je psáno v Čti mě, které je přiloženo u trati, platí i nadále pro nové hráče, ale i pro staré!! Neboť přibylo hodně nových objektů a též se změnil seznam stanic, proto je třeba znovu vše nakopírovat na svá místa.
Přeji všem hráčům klidné svezení a hezkou zábavu.
Míla
Dear friends of this railway,
exactly three years ago on November 18, 2016, I released the first track in this thread, which over time extended to other track sections and objects.
And now is the time for the "Future" to come. A project that is unprecedented in RailWorks.
As many of you know, the construction of a new corridor between stations was approved this January Choceň and Ústí nad Orlicí. The start of implementation is designed for 2025. The period of implementation is 6 years (ie until 2030). And today you can see the birth of a new section in RailWorks. I bring you a new track called Kladské pomezí_Future.
Now something to the new corridor. I got the plans, drawings from SZDC, which I asked for.
Since I am not a transport engineer or a civil engineer, I have a good job
to minor deviations from plans !! The new section has two tunnels, Hemže and Oucmanice, which will be in the future the longest in the Czech Republic !! Furthermore, bridges and many other technical attractions. Not everything is built exactly because there is no public visualization yet,how, where and what will look, but the rail bed is according to drawings directly from the creators.In this track you will find, besides new and original sections, also revitalizationstations such as Hronov, Nachod, Vaclavice, Nove Mesto n.M., Bohuslavice n.M. and Čermná nad Orlicí.
All these stations I built according to the new plans of the stations and my own photographs of me
Google Maps and CZ Maps have not been updated to date.
Last but not least, I also revitalized Jaroměř station, which is currently completely dug up and instead of trains run alternative transport. I also built this station only according to the drawings and plan of the SZDC, which I asked for by mail. It is therefore possible that the station will not be exactly "per centimeter" built. By the way, at future platforms is a new road signal, which, according to my information, has not been used anywhere.
Climatic conditions make us use more environmentally friendly energy sources, so further electrification of the tracks in our country is also appropriate. That's why I decided to have the Jaroměř - Stará Paka section electrified. Certainly it will not last long and even this section will be sooner or later electrified. You sit in the electric Lv and go through the beautiful landscape in a far away without having to harness.
Thanks to Dominik, who created new portals for tunnels and switch-disconnectors at the request of Jaromír Smékal, whom I also thank for the perfect electrification of new and existing sections.
I also thank Vlastik, who at the request of Jaromir after a long time made a modification of the TV columns and that the two new columns removed the insulator reinforcement line. It was for two types of masts (for explanation, Vlastik got all the source files from Roman, so he could have expanded the TV essentials collection much more)
I also thank Martin for the scripts, for testing the new sections (their comments) and for helping to fine-tune the "darkness" in the tunnels. Link to future scenarios here:
https://uloz.to/file/cfRXqiBOrtyw/futur ... 6SmAQNe3pw
I also thank Sasha for new signals, station signs, generation of some new objects and technical support and advice during construction.
Thanks also to Jirka / VonShark, who created for the new track Kladské pomezí_Future Track bin for 3D
Link to 3D track Kladské pomezí_Future and Kladské pomezi here: https://mega.nz/?fbclid=IwAR2o1U39TWHsS ... C7UjplwMlI
Of course, I thank all the other creators of the objects without whom the track would not have been.
The folder you download on the 1st page of this thread contains two tracks, you copy to
RailWorks \ Content \ Routes. Track Kladske pomezi_akt9 - repair of some signals, replacement of new disconnectors at changing stations, new signs, landscape modification at St. Paky. Please note that this is the last repair and release of the track.The original 3D track is broken, it's new!
The second track is Kladske pomezi Future. Note that the original track is renamed, was
removed "A_". And the Assets folder that you copy to RailWorks. It contains components Milva and Roman72, where some new items (objects) are necessary for running the track.
Download also the latest ap. a file that is included in the package (not only) for the Wolf Railway from here after login: https: //www.sasuletrainz.cz/download/
The original scenarios on this track will not work !!! - they are working on the track Kladské pomezí.
U S O R O R E N T R O L
Others, which is written in Read Me, which is attached to the track, continue to apply to new players, but also to old !! because
many new objects have been added and the station list has also changed, so you need to copy them again.
I wish all players a quiet ride and nice fun.
Míla