Stránka 64 z 93

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: sob 30. lis 2019 0:58:46
od FrosterDune
CRR144 píše: čtv 28. lis 2019 12:19:52 A ty si myslíš, že tí čo niečo dokázali a zverejnili nemali nič na práci ? Fajn pohľad na vec.
To jsem vůbec neřekl, říkáš něco co jsem absolutně neřekl a děláš, jako bych si jejich práce necenil :) pouze navrhuji, že bude lepší, když se udělá klon a prostě se v ní vymažou ty NPC vozy, než vše dělat ručně znova pokud to jde.
Subterra píše: stř 27. lis 2019 23:59:01 5-10min made my day :lol: :lol: :lol:
Jo, udělání QD z jedné stanice do druhé bez nějakých NPC či z jedné stanice do druhé stanice zabere kolem 5 - 15 min, ale jestli Railworks rozjíždíš na bramboře, tak s načítáním takové velké mapy to trvá déle ;)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: sob 30. lis 2019 20:05:02
od Pechy150
Ahoj, je někde k sehnání 8. aktualizace Kladského pomezí? Chtěl bych se projet i po současných kolejích. Na ulož.to už tento soubor není. Předem díky za odpověď.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. pro 2019 16:14:55
od CRR144
FrosterDune píše: stř 27. lis 2019 20:41:40
Třeba čas a protože mám důležitější věci na práci,
Máš pravdu citoval som ťa nepresne. To si nepovedal. Tak to teda upravujem. Takže napríklad subterra nemal nič dôležitejšie na práci a tak spravil QD... :) Tak či tak je to fajn vetička. Proste buď to sprav, keď to teda dokážeš a chceš sa podeliť, alebo tu prestaň rozdávať rozum, čo by kto mal urobiť.

Ono to vždy vyznie blbo keď sa tu oháňa takýmito rečami a radami niekto, kto ešte nič nespravil. A to bez ohľadu nato či to čo vravíš pravda je, alebo nie.

p.s: je to len môj názor, takže sa nemusí zhodovať s názorom ostatných členov komunity a teda nemusí byť ani správny.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. pro 2019 17:00:04
od Subterra
Pechy150 píše: sob 30. lis 2019 20:05:02 Ahoj, je někde k sehnání 8. aktualizace Kladského pomezí? Chtěl bych se projet i po současných kolejích. Na ulož.to už tento soubor není. Předem díky za odpověď.
však poslední balík obsahuje obě verze, jak obyč (reálnou), tak verzi future, tak na co potřebuješ v8?

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. pro 2019 19:05:32
od Pechy150
Aha, to mě nenapadlo, že tratě budou v jednom balíku. Omlouvám se a děkuji.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. pro 2019 23:45:39
od Subterra
fixall píše: pát 29. lis 2019 22:32:37
Subterra píše: stř 27. lis 2019 23:59:01 5-10min made my day :lol: :lol: :lol:
I made 12 scenarios for one VT650 (all day).
Hradec Kralove - Solnice
Solnice - Dobruška
Dobruška - Opočno pod Orlickými horami
Opočno pod Orlickými horami - Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí - Hradec Kralove
Hradec Kralove - Solnice
Solnice - Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí - Doudleby nad Orlicí
Doudleby nad Orlicí - Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí - Nachod
Nachod - Týniště nad Orlicí
Týniště nad Orlicí - Solnice
Solnice - Hradec Kralove
I did it for 2 hours. Everything with real trains. It really is not difficult.
https://youtu.be/2sKyFDMpvoc
dude...i think i have more than enough (and than you) experience with scenario creation and ye, your video is just showing some random in/out traffic in Týniště, wow, that really isn't difficult. :roll:

@FrosterDune
jo to má smysl tvořit jednosměrný QD stylem "položím spawn a nastavím koncovej bod (jeden)...evidetně nemáš tušení s kým vůbec mluvíš, když MĚ budeš vysvětlovat "náročnost" tvorby scénářů a nebo mi cpát na jaký "bramboře" hraju. Konec konců, ostatní, co hráli moje scénáře, ti můžou poreferovat, na jaké jsou úrovni ;) Z mého pohledu je QD vytvořený během 5min k h...u a ne k hraní,jelikož nebude udělaný pořádně. Taky ti můžu poslat třeba link na YT, jak moje "brambora" zvládá TS ve 4K full detailech :lol:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 02. pro 2019 6:53:02
od Jack.Grave
Pánové a dost! Domnívám se že poměřování dýlky p*nďourů zím že se budeme hádat kdo co umí nebo neumí, nebo kdo má jakej počítač na hraní TS a jiných her.
Jinak dá se říct že rozumně napsanej scénář s dýlkou kolem 60 minut zabere na vytvoření až 12/15 hodin, pokud se snažíme ho trochu potrápit beta testem. O tvorbě QD nic nevím ani jsem to nezkoušel, párkrát jsem QD jel, jen proto abych ozkoušel co mašinka umí nebo jak se ovládá, má-li nestandartní ovládání.
Jack

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 02. pro 2019 10:01:20
od Subterra
Jack.Grave píše: pon 02. pro 2019 6:53:02 Pánové a dost! Domnívám se že poměřování dýlky p*nďourů zím že se budeme hádat kdo co umí nebo neumí, nebo kdo má jakej počítač na hraní TS a jiných her.
Jinak dá se říct že rozumně napsanej scénář s dýlkou kolem 60 minut zabere na vytvoření až 12/15 hodin, pokud se snažíme ho trochu potrápit beta testem. O tvorbě QD nic nevím ani jsem to nezkoušel, párkrát jsem QD jel, jen proto abych ozkoušel co mašinka umí nebo jak se ovládá, má-li nestandartní ovládání.
Jack
Mě to jenom pobavilo, že chce někdo poučovat zrovna mě 😂 koridorovej scénář na cca 1h jízdy s reálným provozem a včetně testů zabere cca 4-6h a nebo taky o něco dýl, když se TS zrovna blbě vyspí 😂 QD jednosměrně na koridor+osazení bordelu okolo s jedním výchozím a jedním koncovým bodem bych odhadnul na 1-2h dle toho, jak se člověk bude chtít piplat s osazením věcí okolo. Kompletní QD (+osazení věcí okolo) pro celé KP co jsem dělal na v8 mi zabralo (včetně pár testů některých úseků) okolo 100h jestli si to dobře pamatuju. Až tu bude nějakej admin, tak ať ty dohady smaže.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 02. pro 2019 10:44:09
od CRR144
Jack.Grave píše: pon 02. pro 2019 6:53:02 Pánové a dost!
Jack
Rozkaz pán riaditeľ.
Subterra píše: pon 02. pro 2019 10:01:20 Mě to jenom pobavilo, že chce někdo poučovat zrovna mě 😂. .....okolo 100h jestli si to dobře pamatuju.
No veď práve to....Jack to trochu nepobral....Pinďurkov som si nemeral ani v škôlke , nie to ešte tu a v tomto veku.....Ale tak možno tu taký medzi nami sú čo to potrebujú. :lol: :lol: :lol:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: úte 03. pro 2019 16:34:24
od bobishood2
Dobrý den,

je někde prosím k dostání quickdrive k 8 verzy? nainstaloval jsem si 9 a jsem neštasný, že mi je trat opět k ničemu, když nemohu jezdit...


že jsem si to vůbec instaloval. BTW: nemá někdo 8 verzy v záloze?

thx

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 04. pro 2019 1:31:19
od Duszis
Nevím jak ostatní, ale já přes tzv. ojebávku jedu QD v.8 i na KP9.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 04. pro 2019 14:01:14
od EnergyCZ
Zdravím, zde mám několik chyb které mě neustále vyskakují i po nainstalování těch souborů, neumím si stím poradit tak aby vše už konečně fungovalo.
Od Milvy mi chybí jen to co je ve screenu ale od Sašule je toho mnoho. Potřeboval bych poradit které soubory mám stáhnout od Sašule tak aby mi ty chyby nevyskakovali. Díky :D

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 04. pro 2019 15:56:42
od Michal
Možná bude stačit, když si přečteš tu červenou hlášku, co ti tam RW Tools hlásí. ;)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 04. pro 2019 20:33:53
od CRR144
Poznámka: Položky sa môžu javiť ako chýbajúce, ak ich súbory .AP neboli rozbalené

Takže zrejme nesprávny postup pri inštalácii.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: čtv 05. pro 2019 9:47:38
od EnergyCZ
CRR144 píše: stř 04. pro 2019 20:33:53 Poznámka: Položky sa môžu javiť ako chýbajúce, ak ich súbory .AP neboli rozbalené

Takže zrejme nesprávny postup pri inštalácii.
Už jsem na to přišel neměl jsem je rozbalené v assets, Díky moc :)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: čtv 05. pro 2019 13:29:53
od Michal
Já jen doplním, že hra si s .AP balíky samozřejmě poradí a objekty zobrazí. RW Tools je mylně hlásí jako chybějící, protože je neumí najít.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: čtv 05. pro 2019 22:00:55
od CRR144
Ja osobne, dokiaľ tam nemám flašky po mlieku, tak neriešim.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pát 06. pro 2019 9:05:06
od Michal
CRR144 píše: čtv 05. pro 2019 22:00:55 Ja osobne, dokiaľ tam nemám flašky po mlieku, tak neriešim.
Já když chci zjistit chybějící objekty, tak jedině přes LogMate. Flašky mohou být schované i pod terénem. U objektů dotvářejících krajinu je to asi jedno. Horší je to s provozními objekty na dráze.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: sob 07. pro 2019 9:07:17
od CRR144
Môžu. Čo oko nevidí to srdce nebolí....Aspoň u mňa :)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: sob 14. pro 2019 17:42:04
od Dan Strnad
Zdravím,
mám dotaz ohledně zvuku kolejí (šumění a mlácení) - potřebuji tyto zvuky vypnout, dá se to nějak? Popřípadě, kde je umístěna složka s těmito zvuky?
Děkuji. ;) :D