Stránka 67 z 93

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pát 21. úno 2020 22:20:19
od anry
Ještě jeden poznatek. Tak jsem zjistil, proč nemůžu rozjet většinu scénářů. Dělá to cd460. Během načítání scénáře se děje to, že se hra minimalizuje na plochu, jsou vidět jak problikávají nějaké černá okna a zůstane to v liště. Když to dám zmaximalizovat, tak to spadme s hláškou Out Of Memory. To nikomu nedělá? A jestli jo, tak co s tím? Většinou, když tam ta cd460 není tak se to načte, děkuji.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: sob 22. úno 2020 20:56:04
od sasule
Viděl bych to na nějakou starou až archaickou verzi 460, která se snaží hledat aktualizace.
Nevím, kam je ta stará 460 směrovaná, ale pravděpodobně tam bude nějaký exe soubor, ten bych zkusil smazat.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 23. úno 2020 18:53:23
od anry
Máš pravdu, aktualizuje se, a sranda je to, že aji dyž ten exe soubor odstraním, tak ty CMD okna stejně tu hru zminimalizují, a to je ten problem. Když to pak obnovím, tak to spadne s hláškou. Ono mě to občas udělá i když dám alt/tab, když se chci podívat do manualu. Když to udělám častěji, tak to spadne uplně stejně. Takže si myslím, že kdyby se to načítání díky té cd460 se nepřerušilo, tak by to bylo v pořádku. Jako když si pusím nějakej jednoduchej scénář na nějaké menší trati s tou cd460, tak to zminimalizování nevadí, pak se to chytí. Takže mě stačí poradit, jak se zbavit toho zminimalizování díky té aktualizaci cd460. Možná mám starou až archaickou verzi, ale jinou jsem od toho roku 2018 nesehnal. Dokonce už ani tuto.Díky moc

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 0:02:34
od Subterra
anry píše: ned 23. úno 2020 18:53:23 Máš pravdu, aktualizuje se, a sranda je to, že aji dyž ten exe soubor odstraním, tak ty CMD okna stejně tu hru zminimalizují, a to je ten problem. Když to pak obnovím, tak to spadne s hláškou. Ono mě to občas udělá i když dám alt/tab, když se chci podívat do manualu. Když to udělám častěji, tak to spadne uplně stejně. Takže si myslím, že kdyby se to načítání díky té cd460 se nepřerušilo, tak by to bylo v pořádku. Jako když si pusím nějakej jednoduchej scénář na nějaké menší trati s tou cd460, tak to zminimalizování nevadí, pak se to chytí. Takže mě stačí poradit, jak se zbavit toho zminimalizování díky té aktualizaci cd460. Možná mám starou až archaickou verzi, ale jinou jsem od toho roku 2018 nesehnal. Dokonce už ani tuto.Díky moc
Úplně se toho zbavit nedá, dá se toho zbavit částečně, ale stejně to furt problikává, takže pokud ti to dělá problém, tak jí nepoužívej a vymaž/nahraď si jí ve scénářích pomocí RW Tools.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 18:30:04
od anry
No a to je další věc. U scénáře os_3718Jsem chtěl ale podařila se mě nahradit jen jedna souprava, Ta druhá se mě i po uložení znovu objevila. Nechápu, a čím vícekrát jsem se pokoušel to nahradit, tím víc jsem měl ve složce ze scénářem souborů s příponou .bak. Pak se tem scénář v tom Rw_Tools týikrát tak velkej. Proč to nešlo nahradit nevím. To ví jen autor It_s_Real.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 19:15:06
od sasule
It_s_Real "rád" používá starou verzi 460 :-( V kterémsi scénáři se mi vložák zobrazil jako krabice s nápisem ve stylu: "Toto je stará verze, kterou byste neměli vidět". Tj. je potřeba to reklamovat u něj. Jinými slovy to není problém trati.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 20:03:31
od anry
sasule píše: pon 24. úno 2020 19:15:06 It_s_Real "rád" používá starou verzi 460 :-( V kterémsi scénáři se mi vložák zobrazil jako krabice s nápisem ve stylu: "Toto je stará verze, kterou byste neměli vidět". Tj. je potřeba to reklamovat u něj. Jinými slovy to není problém trati.
No to máš pravdu, s tratí to nic nemá společného, ono se to tak vyvinulo. Ještě teda otázka, a je někde nějaká nová verze té cd_460 ? Dík

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 20:29:36
od Subterra
anry píše: pon 24. úno 2020 18:30:04 No a to je další věc. U scénáře os_3718Jsem chtěl ale podařila se mě nahradit jen jedna souprava, Ta druhá se mě i po uložení znovu objevila. Nechápu, a čím vícekrát jsem se pokoušel to nahradit, tím víc jsem měl ve složce ze scénářem souborů s příponou .bak. Pak se tem scénář v tom Rw_Tools týikrát tak velkej. Proč to nešlo nahradit nevím. To ví jen autor It_s_Real.
*.bak je záloha scénáře před danou úpravou. Po každém kompletním odmazání consistu je nutné scénář uložit, tzn. nelze promazat komplet scénář a pak uložit, ale musíš "delete consist", uložit a znova, dokud se nezbavíš všech consistů, co tam nechceš.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 24. úno 2020 20:35:47
od anry
Jojo, přesně to jsem dělal, jedna ta souprava šla nahradit i smazat, ale ta druha ne. Tak nevím. Ale dík

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. bře 2020 15:35:42
od JachyHm
Ad. aktualizace - samotného otevírání CMD se bohužel zbavit nedá. Řešení které jsem použil u staré 460 byla bohužel chyba. Nová 460 už používá zkompilované DLL a nevolá žádnou aplkaci mimo hru.

Ad. jak se zbavit pádů hry - stačí v nastavení přepnout z Fullscreen na Borderless. Hra je pak celkově stabilnější, běží na mírně větší FPS a dá se i Alt+Tabovat. ;)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 01. bře 2020 15:47:42
od anry
JachyHm píše: ned 01. bře 2020 15:35:42 Ad. aktualizace - samotného otevírání CMD se bohužel zbavit nedá. Řešení které jsem použil u staré 460 byla bohužel chyba. Nová 460 už používá zkompilované DLL a nevolá žádnou aplkaci mimo hru.

Ad. jak se zbavit pádů hry - stačí v nastavení přepnout z Fullscreen na Borderless. Hra je pak celkově stabilnější, běží na mírně větší FPS a dá se i Alt+Tabovat. ;)
Nová cd460 ? Kde ji vzít? Ale s tím nastavením to zkusím. Dík

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: úte 17. bře 2020 14:36:54
od Tezemis
Ahoj, vím že už jsem se na to ptal, ale tak zhruba po těch 2 měsících se ještě zeptám, jestli se něco změnilo. Nebudu nijak konkrétní, jen se zeptám - pracuje se na mapě nejak/hýbe se s ní Milo? Díky :)

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: ned 22. bře 2020 21:48:08
od Mario559
Dobrý den,chcel by som sa opytat ci je este niekde mozne zohnat aktualizaciu v8 Kladske pomezi.
Dakujem za odpoved

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: pon 23. bře 2020 12:49:58
od Míla
Mario559 píše: ned 22. bře 2020 21:48:08 Dobrý den,chcel by som sa opytat ci je este niekde mozne zohnat aktualizaciu v8 Kladske pomezi.
Dakujem za odpoved
Ahoj,
akt. 8 ti mohu poslat, jen nevím, proč někomu akt. 9 nejede, když jsem změnil jen pár drobností, jako jsou doplnění některých cedulí atd. Podle mého názoru by nemělo nic vadit normálnímu provozu. Zásadní změny zde nejsou.
Pošli na SZ e-mail a máš ji obratem zpět.
Miíla

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: úte 24. bře 2020 15:45:10
od mates478
Zdravím chtěl bych se zeptat jaktože při stažení trati a nainstalování assetu mi nejdou vidět po celé mapě návěstní signalizace. Plus bych se chtěl zeptat jak zjistím chybějící addony? Děkuji mile za odpověďi.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 25. bře 2020 15:21:50
od Carfing
Ve scenerii jsou použity stejné domky ze složky "CS_addon\Hekl\Vesnice" a také z "CS_addon\Milva\Scenery\Vesnice". To není z hlediska optimalizace nejlepší řešení. Kdyby se čeští a slovenští autoři dohodli na sdílení, byly by domky uloženy jen v jedné složce a k této nedokonalosti by vůbec nemohlo dojít. Domnívám se, že původní složka je "CS_addon\Svec\Vesnice". Domky jsou i v dalších složkách "CS_addon\KaMat\Morava\Scenery\Vesnice", "CS_addon\Trat020\Scenery\Vesnice".

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 25. bře 2020 20:35:11
od Subterra
Carfing píše: stř 25. bře 2020 15:21:50 Ve scenerii jsou použity stejné domky ze složky "CS_addon\Hekl\Vesnice" a také z "CS_addon\Milva\Scenery\Vesnice". To není z hlediska optimalizace nejlepší řešení. Kdyby se čeští a slovenští autoři dohodli na sdílení, byly by domky uloženy jen v jedné složce a k této nedokonalosti by vůbec nemohlo dojít. Domnívám se, že původní složka je "CS_addon\Svec\Vesnice". Domky jsou i v dalších složkách "CS_addon\KaMat\Morava\Scenery\Vesnice", "CS_addon\Trat020\Scenery\Vesnice".
Tohle je u tuny dalších věcí (koleje,perony....).

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 25. bře 2020 20:56:35
od Carfing
Subterra píše: stř 25. bře 2020 20:35:11 Tohle je u tuny dalších věcí (koleje,perony....).
Jasně. A právě proto je lepší se s tím vůbec nezabývat?

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: stř 25. bře 2020 21:29:04
od Carfing
BazenOkruhly.xml je použitý ve více tratích. Zimní textury jsou stejné Bazen2.TgPcDx = Bazen2_Wi.TgPcDx, Bazen.TgPcDx = Bazen_Wi.TgPcDx, takže jejich použití nemá smysl. Normálová textura bazen_nm, bazen_nmc by u bazenu "bez ztráty květinky" stačila jen komprimovaná.

Stydím se a omlouvám se. Spletl jsem se, textury jsou OK.

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Napsal: čtv 26. bře 2020 10:28:47
od sasule
Poněkud nerozumím, kam má tahle diskuze směřovat?
Určitě teď autoři nesednou k RW_Tools a nebudou zuřivě měnit cesty k objektům pěkně jeden po druhém. Za prvé je to vopruz, za druhé stejně není jasné, kdo dostal od původních autorů (pravděpodobně Roman a Hekl) poslední verze objektů.

Prostě takhle je to momentálně nastavené. Například já si k objektům přidávám různé mutace, např. pokud chci na silnicích změnit provoz.

Můžeme pouze polemizovat o tom, zda je to ještě důsledek přechodu od MSTS, kdy s tratí bylo přibaleno vše. Stačí se však jen podívat na (někdy zuřivé) příspěvky lidí, kteří nejsou s to objekty stáhnout, byť mají přiloženo readme s linky. Přesně pro tento případ je lepší, když má trať vše přibaleno.

A co se týká bazénu, tak pokud se dobře pamatuju, tak _Wi textura smysl má, neboť v zimě tento bazén nebýval vidět.