Stránka 39 z 93

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: úte 04. pro 2018 17:00:01
od Subterra
Duszis píše: úte 04. pro 2018 13:02:24 Asi něco dělám špatně ale u mně je vše při starém :roll:
v tom raru totiž chybí složka "Stuetzmauer", ve které se má ta zeď nacházet. Jsou tam "pouze" složky Payerbach_Viadukt a Weinzettelwand.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: stř 05. pro 2018 10:09:53
od Míla
Chybička se vloudila, opomněl jsem na složku lofts. Je to napraveno, link na stažení je změněn. Zeď už je k dispozici. Viz původní příspěvek.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 09. pro 2018 15:37:25
od HawkCZ
Kdopak poradí, kde seženu most co mi chybí na většině trati? Děkuji.

Obrázek

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 09. pro 2018 16:12:28
od Míla
Rád bych poradil,ale kde je most, na kterém úseku trati a případně v kterém kilometru?
Specifikuj to co nejpodrobněji.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 09. pro 2018 17:42:51
od HawkCZ
Tohle je někde před Trutnovem. Chyběli po celé trati. Orezlé plechové na trati mám, tohle bude nějaký jiný typ. Bohužel to nyní asi lépe nevyspefikuju, ale během "Dispečerky" chyběl minimálně na 10 místech. Omlouvám se, že to nedokážu lépe vyspecifikovat.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pon 10. pro 2018 9:02:49
od Míla
Používám většinou addon z trati Vlárský průsmyk od Saši. Máš staženou poslední verzi této trati? Mosty jsou z Assets\CS_addon\Sasule\Sasule ap.
Občas může být i z mého addonu a to Assets\CS_addon\|Milva\Scenery\Mosty.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: stř 12. pro 2018 8:21:46
od Subterra
Ahoj Mílo, jaký tubus jsi prosím tě použil na tunel u Suchovršic? Máš ho také bez textury? Ja ho mám u sebe uvnitř celý černý a nevím, jestli to tak má být nebo ne. Navíc mám ten tubus nějak "svázaný" s kolejí a jakmile smažu kolej, tak se smaže i tubus. Díky

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: stř 12. pro 2018 14:22:37
od Duszis
Měl jsem podobný problém. Michal mi poradil stáhnout objekty od Josefa72 http://railsimulator.simtrains.eu/viewt ... f=4&t=1075. Postahoval jsem do tratě kde co, ale toto jsem asi vynechal. A bylo po problému. Zkus nejprve odkaz výše

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: čtv 13. pro 2018 8:31:59
od Míla
Subterra píše: stř 12. pro 2018 8:21:46 Ahoj Mílo, jaký tubus jsi prosím tě použil na tunel u Suchovršic? Máš ho také bez textury? Ja ho mám u sebe uvnitř celý černý a nevím, jestli to tak má být nebo ne. Navíc mám ten tubus nějak "svázaný" s kolejí a jakmile smažu kolej, tak se smaže i tubus. Díky
Je to už v pořádku? Tunel je správně, od Josefa 72.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: čtv 13. pro 2018 13:57:00
od Subterra
Tubus jako takový v pořádku asi bude, ovšem v pořádku už není to, jakou práci "odvádí". Občas si hraju v editoru a chtěl jsem si tam dodělat okluze,což se mi i povedlo. Myslel jsem, že to zároveň vyřeší problém, že v tunelu nejsou vidět světla, což se bohužel nestalo. Ptal jsem se na to Dominika a ten mi dle screenu řekl, že bude špatně ten tubus a proto jsem se ptal, jestli je ten tubus skutečně pouze "černá díra" bez textur a nebo jestli je něco špatně u mě.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: čtv 13. pro 2018 19:52:07
od Roman
Subterra píše: čtv 13. pro 2018 13:57:00 Tubus jako takový v pořádku asi bude, ovšem v pořádku už není to, jakou práci "odvádí". Občas si hraju v editoru a chtěl jsem si tam dodělat okluze,což se mi i povedlo. Myslel jsem, že to zároveň vyřeší problém, že v tunelu nejsou vidět světla, což se bohužel nestalo. Ptal jsem se na to Dominika a ten mi dle screenu řekl, že bude špatně ten tubus a proto jsem se ptal, jestli je ten tubus skutečně pouze "černá díra" bez textur a nebo jestli je něco špatně u mě.
Ten tunel je z prvopočátků CS tvorby od Josefa. Pokud se nemýlím, dokonce byl tvořen pro Rail Simulator. Je tam použit shader , který se pro tunely používal v RS a v RW do doby, než byl vydán engine s dynamickým světlem ve scéně. Do té dob nebyly stíny, světelné kužely a další vychytávky a v tunelech byla prostě tma jak v pytli. A pršelo tam :D.
Bohužel tady je problém u stavitelů, kteří tyto objekty stále používají i když vlastně degradují svojí práci. A není to jen o tunelech :).
Tady je jediné řešení, výměna. Jenže pokud si výměnu provedeš, při každé další aktualizaci se Ti to vrátí do původního stavu je-li to svázané s kolejí. Protože databáze...

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: čtv 13. pro 2018 23:02:20
od Subterra
@Roman

já jsem si myslel, že to bude nějaký "původní" tubus, který v té době ty "vymoženosti" prostě neměl. Proč je to svázané s tou kolejí netuším, jelikož tubus samotný je bez koleje (když položím ten stejný nový), ale jakmile smažu kolej v tubusu, tak zmizí i tubus. Samotná výměna by nebyla složitá, jenže jak zmizí i ta kolej, tak musím z jedné strany odmazat ještě větší kus kolejí,aby mi to šlo poté napojit (kvůli oblouku). Možná se to dá nějak udělat jednodušeji, ale jak jsem psal, s editorem moc zkušeností nemám a tak jsem rád, že to jsem schopen vůbec nějak upravit :D

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pát 14. pro 2018 9:09:03
od Míla
Neměl jsem tušení, že před cca 2 lety stavím tunel, který není vhodný a nevyhovuje.
Problém jistě nebude při výměně, jen bych rád věděl, které tunely a od koho tedy mám používat, aby vyhověly dnešním kriterium. Je možné, že jsem přehlédl článek, kde se o tom píše. Pokud tedy něco existuje.
Když mě Romane poradíš, jaké typy a od koho, tunel vyměním.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pát 14. pro 2018 16:49:28
od Roman
Míla píše: pát 14. pro 2018 9:09:03 Neměl jsem tušení, že před cca 2 lety stavím tunel, který není vhodný a nevyhovuje.
Problém jistě nebude při výměně, jen bych rád věděl, které tunely a od koho tedy mám používat, aby vyhověly dnešním kriterium. Je možné, že jsem přehlédl článek, kde se o tom píše. Pokud tedy něco existuje.
Když mě Romane poradíš, jaké typy a od koho, tunel vyměním.
Míla
No, já jednokolejné tunely nedělal. Ale to v těch všech addonech, co používáš, není ani jeden jednokolejný tubus?
Jinak není problém upravit některý z mých dvoukolejných....

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pát 14. pro 2018 17:13:22
od Míla
V těch všech addonech, které používám něco najdu. Á propós , addonů zase tolik už nepoužívám, letos trať velmi zeštíhlela.
Díval jsem se a našel od Hekla 170TunelCremosne Tubus a 170TunelTubus,
potom od tebe SZDCTunelKam_01 a dále tři od SaDa. Více jich jako loft, nemám. Až na Josefovy72. Na trati Doudleby n.O.- Rokytnice v O.horách mám Josefovy, u Litic je tvůj a v Teplicích jsem použil 170TunelCremosne.
Které z nich je možné použít? Řekl bych, že všechny jsou staré až na tvůj dvoukolejný? Budu tedy rád, když budeš tak laskav a vytvoříš alespoň jeden jednokolejný.
Děkuji.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: pát 14. pro 2018 19:49:31
od Roman
Po neděli to okouknu a něco připravím.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: čtv 20. pro 2018 14:00:03
od Subterra
Do patřičné sekce zde na foru jsem přidal odkaz na aktualizovaný balík scénářů, konkrétně 32 scénářů s herní dobou okolo 42h.

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: sob 22. pro 2018 22:53:24
od Duszis
Potřebuju drobnou pomoc. V HK mi zmizel u nádraží hlavní silniční nadjezd. Buďto jsem blbej :x a dříve jsem to nezaregistroval nebo se fakt vypařil. Potřeboval bych ho identifikovat, popř. v jakém assetu bych ho měl hledat. Díky

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 23. pro 2018 8:33:44
od Míla
Tento most v HK je od Romana a je v Assets\CS_addon\Roman 72\Mosty. Jsou to dva statické mosty vedle sebe kvůli šířce silnice.
Míla

Re: Trať Kladské pomezí

Napsal: ned 23. pro 2018 22:06:24
od Duszis
Míla píše: ned 23. pro 2018 8:33:44 Assets\CS_addon\Roman 72\Mosty


Tak tady jsem měl ten problém. Romanovu složku jsem měl, ale pouze v Assets, nikoli CS_addon. Nadjezd už je na svém místě. Díky Mílo za pomoc