Třate do Train simulatoru

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
davidmatousek1
Příspěvky: 6
Registrován: stř 02. led 2019 12:26:27

Třate do Train simulatoru

Příspěvek od davidmatousek1 »

Dobrý den všem příznivnivcům železnice,

na vánoce jsem pro svého syna pořídil Train simulator 2017 přes Steam. Už jsem zkouknul nějaká videa, nějaké tratě se mi podařili dostat do tratě i vozy. Chci se zeptat vím že je to velice pracné vytvořit , doladit apod. ale existuje nějaký volný seznam tratí které by se daly stáhnout do hry ve formátu *.rwp. Jelikož to instaluji přes Utility. Jsem fakt začátečník ale syn by si moc přál trat Brno-Jihlava ( u te trati bydlíme) ale budu rád za každou českou trat. Mám už Česká Třebová-přerov, Ostrava -žilina. Kladské pomezí se mi nepodařilo. A z vozů kdyby to bylo možné vůz 810 a 852,853.

Díky za případnou ochotu mi pomoci

Děkuji
Míla
Příspěvky: 714
Registrován: pon 17. srp 2015 13:59:17

Re: Třate do Train simulatoru

Příspěvek od Míla »

Ahoj příznivče železnice!
Tvá otázka je přinejmenším zvláštní. Jsi totiž v sekci, kde je seznam tratí do RW. Některé tratě jsou dokončené, některé se stále staví. Ale na tvoji otázku, seznam tratí se nedá stáhnout do hry. Každá má svá specifika a je zvlášť. Čili, prostuduj a pročti si vlákna jednotlivých tratí. U každé tratě je většinou i link, kde se dá tato stáhnout.Po stažení musíš pročíst pořádně "Čti mě", kde se dozvíš vše, co k trati potřebuješ a jak ji máš nainstalovat.Není to zase tak jednoduché, jak ale píši, je třeba vše pročíst. U některých tratí je potřeba stáhnout další tratě, aby byly plně funkční a aby byly v krajině všechny objekty. Dále je třeba mít koupený jako základ European Loco & Asset Pack odsud: https://store.steampowered.com/app/2083 ... sset_Pack/