Čas tvorby
Čas tvorby
Taká prošku odveci otázka... koľko asi trvá začiatočníkovy vymodelovať staničnú budovu, dať na ňu textruty a exportovať? len zo zvedavosti... nemusí to byť nejaká veľká... len nejaké malé mesto alebo zastávka... ďakujem
Re: Čas tvorby
To mi príde ako tá hádanka - 1 pes zje za 1 hodinu 1 kosť. Koľko psov zje za koľko hodín koľko kostí??
Ok, k veci - je to individuálne, veľa faktorov hrá rolu, predovšekým to, ako je zbehlý v 3d modelovaní a v práci s nejakým grafickým editorom. Každý je iný, jeden sa to naučí za týždeň, inému to trvá dva. Všeobecne, pokiaľ to budeš robiť všetko sám, potrebuješ objekt vymodelovať, potom získať dobré fotky a z tých porobiť textúry (opraviť perspektívu, vyretušovať od zavadzajúcich objektov, atď...), potom textúry správne namapovať na objekt, aby to vyzeralo k svetu, a potom exportovať... Na záver vytvoriť blueprinty, s tým ti tu poradí dosť ľudí... Ak sa jedná o jednoduchý objekt a cítiš sa šikovný, za týždeň, možno aj menej ho máš. Môj názor, iní majú možno iný...


Ok, k veci - je to individuálne, veľa faktorov hrá rolu, predovšekým to, ako je zbehlý v 3d modelovaní a v práci s nejakým grafickým editorom. Každý je iný, jeden sa to naučí za týždeň, inému to trvá dva. Všeobecne, pokiaľ to budeš robiť všetko sám, potrebuješ objekt vymodelovať, potom získať dobré fotky a z tých porobiť textúry (opraviť perspektívu, vyretušovať od zavadzajúcich objektov, atď...), potom textúry správne namapovať na objekt, aby to vyzeralo k svetu, a potom exportovať... Na záver vytvoriť blueprinty, s tým ti tu poradí dosť ľudí... Ak sa jedná o jednoduchý objekt a cítiš sa šikovný, za týždeň, možno aj menej ho máš. Môj názor, iní majú možno iný...
Braňo
Re: Čas tvorby
takže ak som správne pochopil tak jeden objekt pokiaľ mi to pôjde tak za týždeň...kiski píše:To mi príde ako tá hádanka - 1 pes zje za 1 hodinu 1 kosť. Koľko psov zje za koľko hodín koľko kostí??![]()
![]()
Ok, k veci - je to individuálne, veľa faktorov hrá rolu, predovšekým to, ako je zbehlý v 3d modelovaní a v práci s nejakým grafickým editorom. Každý je iný, jeden sa to naučí za týždeň, inému to trvá dva. Všeobecne, pokiaľ to budeš robiť všetko sám, potrebuješ objekt vymodelovať, potom získať dobré fotky a z tých porobiť textúry (opraviť perspektívu, vyretušovať od zavadzajúcich objektov, atď...), potom textúry správne namapovať na objekt, aby to vyzeralo k svetu, a potom exportovať... Na záver vytvoriť blueprinty, s tým ti tu poradí dosť ľudí... Ak sa jedná o jednoduchý objekt a cítiš sa šikovný, za týždeň, možno aj menej ho máš. Môj názor, iní majú možno iný...

Re: Čas tvorby
Tak to bude určite dlhšie ako na týždeň... Poradím ti - použi zatiaľ defaultné objekty z CS tvorby, ak chceš mať čo najrýchlejšie použiteľnú trať... A potom postupne si vytváraj vlastné objekty a postupne nimi tie dočasné nahrádzaj...
Pokiaľ by si robil trať postupne a čakal s ňou vždy až dovtedy, kým nevytvoríš tvoj vlastný objekt a potom postupoval ďalej, bude ti to veľmi dlho trvať.
Pokiaľ by si robil trať postupne a čakal s ňou vždy až dovtedy, kým nevytvoríš tvoj vlastný objekt a potom postupoval ďalej, bude ti to veľmi dlho trvať.
Braňo
Re: Čas tvorby
No len má to jeden háčik... tam sú aj objekty, ktoré by sa dali použiť ale škoda, že tu to nie je ako v Trainz, že môžem zadávať vlastne názvy miest a obcí do tabuliek... aj keď som tu niekde čítal ako sa to dá zmeniť, vôbec som tomu nepochopil :/kiski píše:Tak to bude určite dlhšie ako na týždeň... Poradím ti - použi zatiaľ defaultné objekty z CS tvorby, ak chceš mať čo najrýchlejšie použiteľnú trať... A potom postupne si vytváraj vlastné objekty a postupne nimi tie dočasné nahrádzaj...
Pokiaľ by si robil trať postupne a čakal s ňou vždy až dovtedy, kým nevytvoríš tvoj vlastný objekt a potom postupoval ďalej, bude ti to veľmi dlho trvať.
Re: Čas tvorby
Nemá smysl něco na tohle téma řešit protože to dopadne asi jako s tratí,kiski píše:Tak to bude určite dlhšie ako na týždeň... Poradím ti - použi zatiaľ defaultné objekty z CS tvorby, ak chceš mať čo najrýchlejšie použiteľnú trať... A potom postupne si vytváraj vlastné objekty a postupne nimi tie dočasné nahrádzaj...
Pokiaľ by si robil trať postupne a čakal s ňou vždy až dovtedy, kým nevytvoríš tvoj vlastný objekt a potom postupoval ďalej, bude ti to veľmi dlho trvať.
chci stavět trat ale umím jenom spustit editor a nic víc,a chci postavit model ale umím tak možná spustit studio a nic víc,ale tady cesta nevede je potřeba i taky trochu snaha ,nikdo ti na talíři nic nesnese každý se musel všechno naučit a to samé platí o tobě ,problém je že jsi moc pohodlný a místo co by jsi si přečetl téma tak napíšeš hromadu SZ ,ale to není východisko a věřím tomu že to tak je.
Re: Čas tvorby
Áno som pohodlný to si priznám a v niektorých veciach aj sprostý ale toto som sa pýtal zo zvedavosti, že kolko to asi tak bude trvať... a každý nejako začínalVlastik píše:Nemá smysl něco na tohle téma řešit protože to dopadne asi jako s tratí,kiski píše:Tak to bude určite dlhšie ako na týždeň... Poradím ti - použi zatiaľ defaultné objekty z CS tvorby, ak chceš mať čo najrýchlejšie použiteľnú trať... A potom postupne si vytváraj vlastné objekty a postupne nimi tie dočasné nahrádzaj...
Pokiaľ by si robil trať postupne a čakal s ňou vždy až dovtedy, kým nevytvoríš tvoj vlastný objekt a potom postupoval ďalej, bude ti to veľmi dlho trvať.
chci stavět trat ale umím jenom spustit editor a nic víc,a chci postavit model ale umím tak možná spustit studio a nic víc,ale tady cesta nevede je potřeba i taky trochu snaha ,nikdo ti na talíři nic nesnese každý se musel všechno naučit a to samé platí o tobě ,problém je že jsi moc pohodlný a místo co by jsi si přečetl téma tak napíšeš hromadu SZ ,ale to není východisko a věřím tomu že to tak je.
Je pravda, že mnohým veciam stále nechápem aj po prećítani mnohých návodou, ale preto sa pýtam