Tvorba modelov začiatky
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: ned 20. zář 2015 0:08:10
Re: Tvorba modelov začiatky
Nemáte prosím někdo railworks Art plugins pro 3ds Max ? Nemůžu to nikde najít..
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba modelov začiatky
Art plugins pro 3ds max nemusíš nikde hledat, je v kořenovém adresáři hry, složka "DEV".
Re: Tvorba modelov začiatky
Ahoj, mám takový problém... Pustil jsem se nedávno do konverze modelu MSTS / RW, pro začátek s 010, abych to neměl moc složitý a seknul jsem se u vytváření "*.xml" souborů . Byl by ochoten mi s tím někdo pomoc? Děkuji moc předem...
PS: tady odkaz na složku, kde to všechno je: https://mega.nz/#F!OV8iSLjI!xp0a4iakX8jj_65mgTvEgw
Btw. model jsem i vyexportoval, ale když dám preview, tak hra spadne
PS: tady odkaz na složku, kde to všechno je: https://mega.nz/#F!OV8iSLjI!xp0a4iakX8jj_65mgTvEgw
Btw. model jsem i vyexportoval, ale když dám preview, tak hra spadne
JH
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned 15. lis 2015 10:34:34
Re: Tvorba modelov začiatky
Sice se v modelování orientuju velmi velmi krátce a velmi málo, stále jsem u vytváření v 3DS maxu ale nescházejí ti tam soubory .GeoPcDx a v texturách nemají být náhodou ve formátu .TgPcDx? Ale je dosti možné že použe melu blbosti.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba modelov začiatky
Co znamená "seknul jsem se u vytváření XML souborů" ?
Re: Tvorba modelov začiatky
Jo, sry., nevěděl jsem, že jsou potřeba i exporty, myslel jsem, že zdroják naopak napoví víc, kde je chybaFilip27-Railways píše:Sice se v modelování orientuju velmi velmi krátce a velmi málo, stále jsem u vytváření v 3DS maxu ale nescházejí ti tam soubory .GeoPcDx a v texturách nemají být náhodou ve formátu .TgPcDx? Ale je dosti možné že použe melu blbosti.
Takže taky export: https://mega.nz/#F!DVV32T4I!8aNJn4obvA06-zateEuQxw
JH
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned 15. lis 2015 10:34:34
Re: Tvorba modelov začiatky
[/quote]Jo, sry., nevěděl jsem, že jsou potřeba i exporty, myslel jsem, že zdroják naopak napoví víc, kde je chyba
Takže taky export: https://mega.nz/#F!DVV32T4I!8aNJn4obvA06-zateEuQxw[/quote]
Nevím proč ale nepomohlo to Když to chci dát na koleje při tvorbě scénáře tak se na kolejích nic neobjeví.
Takže taky export: https://mega.nz/#F!DVV32T4I!8aNJn4obvA06-zateEuQxw[/quote]
Nevím proč ale nepomohlo to Když to chci dát na koleje při tvorbě scénáře tak se na kolejích nic neobjeví.
Re: Tvorba modelov začiatky
Export do RW formátu si nemusel. Práveže iba vyexportované .IGS z 3dsMax s priloženými textúrami .ace (z ktorých sa po exporte stanú GeoPcDx a TgPcDx) je oveľa lepšie, pretože niekto ti v takomto prípade môže pomôcť s blueprintom a rovno si to u seba na skúšku vyexportovať a overiť, či to funguje. Model po exporte je práve v tvojom prípade na dve veci - akurát zistím že mi to nejde tak ako tebe a toť vsjo
Naposledy upravil(a) kiski dne úte 08. pro 2015 19:40:19, celkem upraveno 1 x.
Braňo
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba modelov začiatky
A zkoušel jsi exporotvat model do hry jako jednoduchý scenery objekt ? V blueprintu není co zkazit a alespoň zjistíš, jesli je problém tam nebo v modelu.
Re: Tvorba modelov začiatky
Tak každopádně RW nevyhodí chybu, ale ani nic nenačteA zkoušel jsi exporotvat model do hry jako jednoduchý scenery objekt ?...
Říkám, dělám to poprvé, a krom pár návodů, vč. toho zde výše k tomu nemám žádné učební materiály
Naposledy upravil(a) JachyHm dne úte 08. pro 2015 21:25:45, celkem upraveno 1 x.
JH
Re: Tvorba modelov začiatky
Ale vím, že tam nemám přiřazenou texturu, páč když mu podstrčím jak to *.tga, tak *.ace, tak píše, že to není valid xml file
JH
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba modelov začiatky
Budeš asi muset přiložit nějaké screeny, takhle ti těžko někdo poradí.
Re: Tvorba modelov začiatky
http://krs.web2001.cz/navody.htm tu je malo navodov? To chce nastudovat zaklady, lebo uz podla screenov ti robi problem hlavne pochopit BP.
Re: Tvorba modelov začiatky
To zrovna jsem četl, i pár anglických návodů... Dokonce jsem to dělal i podle jednoho videa, úplně stejně a taky to nešlo
Btw. co je BP?
Btw. co je BP?
JH
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tvorba modelov začiatky
BP je to, co máš na těch obrázcích (Blueprint). Dneska už nestíhám, ale zítra sem můžu večer dát ukázku svého blueprint z nějakého jednoduchého objektu. Jak píše Hekl, máš to špatně vyplněné.
Re: Tvorba modelov začiatky
Jasný... to mě nenapadlo že BP je Blueprint
A třeba stačí říct které položky jsou špatně... já už se s tím nějak poperu, ale takhle nevím vůbec nic... Mimochodem jsem si právě projel ten návod a mám to přesně podle něj
A třeba stačí říct které položky jsou špatně... já už se s tím nějak poperu, ale takhle nevím vůbec nic... Mimochodem jsem si právě projel ten návod a mám to přesně podle něj
JH
Re: Tvorba modelov začiatky
Ahoj. Tak som sa ti nato pozrel, prečo to asi nefunguje. Použil som len .IGS súbor a textúru .ace, a vytvoril som si jednoduchý scenery blueprint. Nefunguje to, ale podľa mňa z jednoduchého dôvodu - buď si zabudol použiť resetXForm na model, alebo si to už od začiatku modeloval v príliš malej mierke. Ide totiž o to, že ten model možno aj funguje, ale je tak malý, že ho nie je vidieť!!! Jednoducho úplne prťavý. A zbežne som sa ti pozrel na textúru - podľa môjho názoru na koľajové vozidlo je textúra 512x512 málo, bolo by to na pomery RW málo detailné a rozmazané. Ale zas toto je na tebe, keď si s tým spokojný, tak ok.
Bol by som si to aj upravil, ale Max súbor je zrejme z novšej verzie a ja to na mojej 2013 neotvorim. Ak chceš ďalšiu pomoc, tak mi buď pošli Max súbor vo verzii, ktorú ja otvorím u seba (2013, toto sa dá vybrať pri ukladaní), alebo to uprav u seba ty, a vyexportuj z MAxka nový IGS súbor po resete.
Bol by som si to aj upravil, ale Max súbor je zrejme z novšej verzie a ja to na mojej 2013 neotvorim. Ak chceš ďalšiu pomoc, tak mi buď pošli Max súbor vo verzii, ktorú ja otvorím u seba (2013, toto sa dá vybrať pri ukladaní), alebo to uprav u seba ty, a vyexportuj z MAxka nový IGS súbor po resete.
Braňo