problém s exportom z 3ds max

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
Odpovědět
popocatepetel
Příspěvky: 109
Registrován: pát 21. led 2011 19:11:58

problém s exportom z 3ds max

Příspěvek od popocatepetel »

Dobrý deň prajem!
Vedel by mi, prosím vás, niekto pomôcť? V 3ds Max 2011 (skúsil som aj v 2015) som si vytvoril model, otextúroval, pomenoval podľa pravidiel, uložil, ale pri exporte do .IGS mi vyhodí chybu: "Error Non RW material found ... . Failed to export geometry". Možno to tu na fóre je, ale nejako som to nenašiel, len niečo, čo sa týkalo staršej verzie Maxka.
za odpoveď vopred ďakujem
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: problém s exportom z 3ds max

Příspěvek od Kal000px »

Nemáš tam nastavený materiál pro objekt. ;)
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: problém s exportom z 3ds max

Příspěvek od kiski »

Presnejšie, materiál, ktorý máš na objekt aplikovaný, nie je RWMaterial, ale zrejme nejaký obyčajný 3ds Max native...
popocatepetel
Příspěvky: 109
Registrován: pát 21. led 2011 19:11:58

Re: problém s exportom z 3ds max

Příspěvek od popocatepetel »

Ďakujem vám veľmi pekne za skorú odpoveď. Materiálom to nebolo. Materiál a textúry som mal dobre, ale pri exportovaní som namiesto na "export selected" klikol na "export" a teraz som to skúsil opačne a vyšlo to, export funguje, teda, aspoň myslím, že to bolo tým. Teraz zase musím vyriešiť to, že v hre môj model nevidím. Samozrejme, označím si v editore "moju tvorbu", ale z modelu vidím len ten "súradnicový roh". Takže idem maturovať ďalej. Dlho som do tohto simulátora nemodeloval.
Pekný deň prajem.
s pozdravom popocatepetel
TSsarňák
Příspěvky: 11
Registrován: pon 19. říj 2015 20:06:58

Re: problém s exportom z 3ds max

Příspěvek od TSsarňák »

Zdravím
Mám taký problém že keď vyexportujem do TS budovu (z 3DSmax) tak sa mi nezobrazí v BP maximálne čo sa mi zobrazí je objekt bez texstur
Přílohy
Beze jména.jpg
Odpovědět