Stránka 1 z 1
Objekty pro ceske trate
Napsal: stř 20. led 2010 23:44:58
od Bovie
Tak, zacinam modelovat pro RW, vzhledem k tomu ze sem novacek tak bych chtel nekoho zkusenejsiho pozadat o zkritizovani meho prvniho vytvoru.
Zatim am problemy s texturami ale ty snad vyresim...
PS: Jedna se o most v UnL, chybi jeste dodelat zabradli a ochranu pred el. proudem z trolejoveho vedeni...
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: čtv 21. led 2010 8:32:55
od Josef72
Nazdar chlape, tohle bych měl znát, jsem z Teplic, v UL jsem tři roky pracoval, bydlí tam brácha a v časech nerozvážného mládí jsem tam léta chodil "pařit". Jestli se nepletu, je to ten most k Labi, hned za hlavním nádraží, směrem na Děčín. Objekt vypadá dobře, možná (ale opravdu jen možná) jsou ty barvy textury dost syté, ale těžko soudit z jednoho screenu. A textura štěrku , jak se opakuje, vytváří se tam ten nepěkný vzorek, jak na sebe textura při mapování navazuje. Myslím, že je textura na jedné straně tmavší.
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: úte 26. led 2010 0:02:02
od Jurajs_89
Ahoj, vypadá to zajímavě, ale netuším, kde to v Ústí je. Pokud by to bylo podle Josefova popisu, tak mi to sedí na most Na Předmostí?
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: úte 26. led 2010 21:04:33
od Bovie
Tak jsem provedl par uprav, takhle to vypada po dosazeni objektu plotu a ochran proti trolejbusovemu vedeni

Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: úte 26. led 2010 23:41:35
od Vlastik
Tak jsem provedl par uprav, takhle to vypada po dosazeni objektu plotu a ochran proti trolejbusovemu vedeni
No a hned to prokouklo pěkně,tak jen tak dále a nezapomeň na LODY.
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: pát 12. úno 2010 18:27:23
od Bovie
Tak mam hotový skoro další most, jen jsem narazil na malý problém: všimněte si skel, a těch nepěkných trojuhelníků, neporadil by nekdo jak se toho zbavit?
Bovie
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: pát 12. úno 2010 20:02:12
od Vlastik
Tak mam hotový skoro další most, jen jsem narazil na malý problém:
No pokud by to mělo být průhledné sklo tak by to až tak vadit nemělo skryla by to průhlednost nastavená,jinak to vypadá na překřížené hrany(edge) a nebo nesprávně vytvarované.
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: ned 14. úno 2010 13:58:44
od Bovie
Tak měl bych dotaz nevíte kde by se dala sehnat textura pro hrany nástupiště konkrétně koridorové nástupiště v ústí nad labem, jde mi o vzorek na nástupišti viz.:
http://foto.mapy.cz/92381-Hlavni-nadrazi-III-nastupiste
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: pon 15. úno 2010 7:01:26
od Josef72
Zkus tohle, já myslím že jsem tam něco někdy viděl. Ale budeš muset trochu víc hledat.
http://www.cgtextures.com/
Jinak vypadá u objektů pěkně, když jsou místa, na které nejde přímé světlo tmavší (tmavší textura). Dá se to řešit texturou nebo shaderem. Mám namysli místo pod mostem. Tím že jsi nedělal model pro stín to působí takto trochu nepřirozeně. Je to ale samozřejmě výhradně věc autora, tedy tvoje.
Re: Objekty pro ceske trate
Napsal: ned 21. úno 2010 11:45:33
od Bovie
No texturu jsem nenasel, ale ted se spis soustreduji na pridani stinu, což mi dělá velké problémy, kdy po přidání objektu stínu většinou získám jen spleť šedivých polygonů..

a pak mám též takovýto problém se stínem:
Nevíte někdo co s tím?
Update: problem vyresen spatne nastavene smoothing groups