Skinování

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
Odpovědět
motorak28
Příspěvky: 59
Registrován: stř 02. bře 2016 11:14:00

Skinování

Příspěvek od motorak28 »

Zdravím. Chtěl jsem si poupravit textury ČD 362, nebo BDtax a zjistil jsem, že po konvertování do .dds je to nějaký průhledný. Poradí mi, prosím, někdo, jak to spravit?
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Skinování

Příspěvek od kiski »

Nekonvertuj do .dds, pretože .dds formát má viacero variant, a pokiaľ sa v ňom nevyznáš, ľahko ho pokazíš. Radšej skonvertuj do .tga, otvor v nejakom grafickom programe (na vyššej úrovni ako Paint samozrejme), a alfakanál kompletne celý vyfarbi bielou farbou (255,255,255). Ulož znova a voilá - budeš vidieť normálnu textúru. Potom už môžeš kľudne alfakanál aj odstrániť, ak ho nepotrebuješ.
Braňo
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Skinování

Příspěvek od CRR144 »

Priehľadný je len náhľad. Akonáhle to otvoríš v DXTBmp je to normálne zobrazené-.
Odpovědět