Tvorba modelov začiatky

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
emu

Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od emu »

Zdravím, mám záujem vytvárať modely pre RailWorks 2 nejaké tutorialy alebo tipy ako začať modelovať v 3D Maxe?
Uživatelský avatar
750225
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08. pro 2009 18:52:26

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od 750225 »

Zdravím něco je zde http://krs.web2001.cz/ ale o tom asi víš,dost návodů na stavbu se dá použít i např. z MSTS nebo TRS ale pak je třeba se podívat jak objekt exportovat to už nevím ale ta stavba by snad měla být stejná ;)
Jinak přeji co nejvíce úspěchů a ať se daří!
emu

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od emu »

750225 píše:Zdravím něco je zde http://krs.web2001.cz/ ale o tom asi víš,dost návodů na stavbu se dá použít i např. z MSTS nebo TRS ale pak je třeba se podívat jak objekt exportovat to už nevím ale ta stavba by snad měla být stejná ;)
Jinak přeji co nejvíce úspěchů a ať se daří!
vďaka moc :)
Uživatelský avatar
750225
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08. pro 2009 18:52:26

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od 750225 »

Není vůbec za co! :) ;) ;)
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Jurajs_89 »

Zdravím.
Je tu někdo, kdo otevře projekty z Maxe 10, a chtěl by mi pomoci? Díky.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Roman »

Jurajs_89 píše:Zdravím.
Je tu někdo, kdo otevře projekty z Maxe 10, a chtěl by mi pomoci? Díky.
Ozvi se na SZ ;)
Vlastik

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Vlastik »

Zdravím, mám záujem vytvárať modely pre RailWorks 2 nejaké tutorialy alebo tipy ako začať modelovať v 3D Maxe?
Ahoj,pokud máš už nějákou představu ohledně modelové scény ,tak ti klidně pomohu ale podmínka je umět modelovat,kdyžtak napiš SZ.
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat »

Nechci zakladat nove tema tak se zeptam tady.
Jde nastavit u modelu viditelnost treba na 10km nebo i vice ?
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 »

Více je zbytečný, hra vykresluje pokud vím na 10km maximálně. Jinak se každý objekt zobrazuje podle nastavení LODů. 1_1000_ObjektA se bude např. zobrazovat na 1000 něco, protože LODy nefungují podle metrické soustavy, ale jejich ( anglické ). Takže by ve tvém případě měl být objekt 1_10000_ObjektA např. Ale nikdy jsem to na takovou vzdálenost nezkoušel.

Co to bude za objekt, King Kong ?
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat »

Modelar nejsem takze me jen zajimala odpoved :) Jinak by slo o vysilac na Javorovem ktery je od trati celkem vzdaleny ale videt je tak si myslim ze by nebylo spatne kdyby byl videt i ve hre :D :D
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Roman »

Pochybuji, že se zrovna vysílač na takovou vdalenost vykreslí. Efekt to má tak u vzdálených hor...
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od KaMat »

ok nebudu resit :)
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros »

Ahoj, mam taky problem, namapoval som texturu cez dva polygony a na ich hranici mi to preblikava pri pohybe kamery v RW do takehoto bieleho pasika aky je tu vidiet:
Obrázek

Skontroloval som teda najprv ci som texturu presne a dobre namapoval ale do nicoho bieleho suradnice nezasahuju tak neviem.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 »

Je v tom místě i přechod dvou polygonů ( hrana ) ?
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros »

Ano v tom mieste sa polygony spajaju.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Hekl338 »

A robi to aj ked si k tomu uplne blizko? Suradnice mozno mas presne, ale vplivom mipmapingu (cim dalej ides od objektu) to preblikavat moze. Taketo veci je dobre vzdy mapovat s presahom textury 2-3 pixely, nech je istota.
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros »

Zacina to robit asi ked som 2 a viac metrov od objektu
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Josef72 »

Takto nevím, ale když narazím na problém, tak zkusím udělat podobný objekt, tedy stěnu svisle přepůlenou, a namapuju na ni texturu ( třeba jinou ). Pak zkouším a porovnávám. Ale s dělenými polygony jsem měl problém, když jsem dělal mostky. Vypadalo to hrozně, jakmile jsem začal oddalovat kameru. Ale 2m je krátká vzdálenost, to je divný.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od Hekl338 »

To je fakt, to je dost malo. Vertexy zvarene mas? Pokial ano, sku ten presah v mapovani. Na nasich bananoch je to tiez delene, ale tam to nerobi, lebo ten presah tam je. Poskusaj,za to nic nedas.
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba modelov začiatky

Příspěvek od juros »

Tak som vyskusal dat tomu poriadne velku rezervu na oboch stranach a prestalo to. Teraz uz len to postupne zuzovat a najst tu hranicu aby to vyhovovalo.
Odpovědět