Stránka 3 z 5

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: sob 24. říj 2015 20:47:18
od EliteWayne
Nemáte prosím někdo railworks Art plugins pro 3ds Max ? Nemůžu to nikde najít..

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: ned 25. říj 2015 9:33:16
od Josef72
Art plugins pro 3ds max nemusíš nikde hledat, je v kořenovém adresáři hry, složka "DEV".

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: pon 07. pro 2015 22:13:43
od JachyHm
Ahoj, mám takový problém... Pustil jsem se nedávno do konverze modelu MSTS / RW, pro začátek s 010, abych to neměl moc složitý a seknul jsem se u vytváření "*.xml" souborů :?: . Byl by ochoten mi s tím někdo pomoc? Děkuji moc předem...

PS: tady odkaz na složku, kde to všechno je: https://mega.nz/#F!OV8iSLjI!xp0a4iakX8jj_65mgTvEgw

Btw. model jsem i vyexportoval, ale když dám preview, tak hra spadne :?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 18:15:08
od Filip27-Railways
Sice se v modelování orientuju velmi velmi krátce a velmi málo, stále jsem u vytváření v 3DS maxu ale nescházejí ti tam soubory .GeoPcDx a v texturách nemají být náhodou ve formátu .TgPcDx? Ale je dosti možné že použe melu blbosti.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 18:35:12
od Josef72
Co znamená "seknul jsem se u vytváření XML souborů" ?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 18:40:24
od JachyHm
Vytvořil, ale nefunguje :mrgreen:. A to je dokonce podle návodu... :?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 18:44:45
od JachyHm
Filip27-Railways píše:Sice se v modelování orientuju velmi velmi krátce a velmi málo, stále jsem u vytváření v 3DS maxu ale nescházejí ti tam soubory .GeoPcDx a v texturách nemají být náhodou ve formátu .TgPcDx? Ale je dosti možné že použe melu blbosti.
Jo, sry., nevěděl jsem, že jsou potřeba i exporty, myslel jsem, že zdroják naopak napoví víc, kde je chyba ;)

Takže taky export: https://mega.nz/#F!DVV32T4I!8aNJn4obvA06-zateEuQxw

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 19:34:03
od Filip27-Railways
[/quote]Jo, sry., nevěděl jsem, že jsou potřeba i exporty, myslel jsem, že zdroják naopak napoví víc, kde je chyba ;)

Takže taky export: https://mega.nz/#F!DVV32T4I!8aNJn4obvA06-zateEuQxw[/quote]
Nevím proč ale nepomohlo to :D Když to chci dát na koleje při tvorbě scénáře tak se na kolejích nic neobjeví.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 19:37:01
od kiski
Export do RW formátu si nemusel. Práveže iba vyexportované .IGS z 3dsMax s priloženými textúrami .ace (z ktorých sa po exporte stanú GeoPcDx a TgPcDx) je oveľa lepšie, pretože niekto ti v takomto prípade môže pomôcť s blueprintom a rovno si to u seba na skúšku vyexportovať a overiť, či to funguje. Model po exporte je práve v tvojom prípade na dve veci - akurát zistím že mi to nejde tak ako tebe a toť vsjo :)

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 19:39:49
od Josef72
A zkoušel jsi exporotvat model do hry jako jednoduchý scenery objekt ? V blueprintu není co zkazit a alespoň zjistíš, jesli je problém tam nebo v modelu.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 21:21:32
od JachyHm
A zkoušel jsi exporotvat model do hry jako jednoduchý scenery objekt ?...
Tak každopádně RW nevyhodí chybu, ale ani nic nenačte :?
Říkám, dělám to poprvé, a krom pár návodů, vč. toho zde výše k tomu nemám žádné učební materiály :(

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 21:22:46
od JachyHm
Ale vím, že tam nemám přiřazenou texturu, páč když mu podstrčím jak to *.tga, tak *.ace, tak píše, že to není valid xml file :?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: úte 08. pro 2015 22:14:10
od Josef72
Budeš asi muset přiložit nějaké screeny, takhle ti těžko někdo poradí.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 21:53:36
od JachyHm
Tadá, ani první, ani druhá možnost nefunguje...
Obrázek
Obrázek
PS: todle dělám jako jednoduchý Sceneryobject ;)

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 21:57:59
od Hekl338
http://krs.web2001.cz/navody.htm tu je malo navodov? To chce nastudovat zaklady, lebo uz podla screenov ti robi problem hlavne pochopit BP.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 22:03:10
od JachyHm
To zrovna jsem četl, i pár anglických návodů... Dokonce jsem to dělal i podle jednoho videa, úplně stejně a taky to nešlo :?

Btw. co je BP?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 22:06:08
od Josef72
BP je to, co máš na těch obrázcích (Blueprint). Dneska už nestíhám, ale zítra sem můžu večer dát ukázku svého blueprint z nějakého jednoduchého objektu. Jak píše Hekl, máš to špatně vyplněné.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 22:14:02
od JachyHm
Jasný... to mě nenapadlo že BP je Blueprint :D
A třeba stačí říct které položky jsou špatně... já už se s tím nějak poperu, ale takhle nevím vůbec nic... Mimochodem jsem si právě projel ten návod a mám to přesně podle něj :?

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: stř 09. pro 2015 23:15:34
od JachyHm
To je varianta 1. To taky nefunguje.

Re: Tvorba modelov začiatky

Napsal: pát 11. pro 2015 9:02:14
od kiski
Ahoj. Tak som sa ti nato pozrel, prečo to asi nefunguje. Použil som len .IGS súbor a textúru .ace, a vytvoril som si jednoduchý scenery blueprint. Nefunguje to, ale podľa mňa z jednoduchého dôvodu - buď si zabudol použiť resetXForm na model, alebo si to už od začiatku modeloval v príliš malej mierke. Ide totiž o to, že ten model možno aj funguje, ale je tak malý, že ho nie je vidieť!!! Jednoducho úplne prťavý. A zbežne som sa ti pozrel na textúru - podľa môjho názoru na koľajové vozidlo je textúra 512x512 málo, bolo by to na pomery RW málo detailné a rozmazané. Ale zas toto je na tebe, keď si s tým spokojný, tak ok.

Bol by som si to aj upravil, ale Max súbor je zrejme z novšej verzie a ja to na mojej 2013 neotvorim. Ak chceš ďalšiu pomoc, tak mi buď pošli Max súbor vo verzii, ktorú ja otvorím u seba (2013, toto sa dá vybrať pri ukladaní), alebo to uprav u seba ty, a vyexportuj z MAxka nový IGS súbor po resete.