Michal píše:Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?
Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili.
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Málo se snažíte.
![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
V zásadě těch faktorů je několik kdy se používá NJ (né jak je na video manuálu od Andyho ke stlačení při najetí na soupravu).NJ slouží pro dojetí do nejbližší stanice omezenou rychlostí.
Je potřeba si uvědomit že NJ se používá při poruše v některých komponent řídícího systému.
Při NJ není k dispozici údaj o rychlosti,poměrném tahu,napětí v troleji,EDB je blokována,a pod.
Z toho plyne to že omezení rychlosti je řízeno automaticky protože není spolehlivá kontrola rychlosti a po dosažení max.rychlosti pro NJ bývalo 60 (podle nového 50 ) dojde k odpojení tahu lokomotivy.Znovu se rozjede při klesnutí rychlosti o 5 km/h. (45).