![Smějící se :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jo a hlavne - nerobí to stále...
![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
třeba ti pomůže tento graff,přímo z příručky řady 141:kiski píše:Čo pod tým presne myslíš? Akože je ten súbor zle vytvorený? Alebo obsahuje zlé hodnoty? Ono pri odporovkách sú tieto 2 súbory celkom problém(konkrétne mám na mysli TEvsSpeed a TEvsThrottle). Boli robené na základe toho, aby sedeli prúdy na konkrétnych stupňoch podľa reálu (samozrejme pri určitej rýchlosti, že áno, pri inej už je to v prdeli, klasika). Mimochodom, od testovacích verzií sa vôbec nezmenili, sranda, že sa to pripomienkuje až teraz.
Jo a hlavne - nerobí to stále...a teraz čo včil, že...
V tomto vlákne poukázal na ten problém Michal a Bob. Minimálne Bob tú lokomotívu riadi určite tak, ako je správne a žiadúce, a predpokladám, že stále to robí rovnako. Ale pripúšťam, že to môže byť tým. Neviem.Samozřejmě to nedělá stále, ale záleží na tom, jak ten kdo řídí lokomotivu a jak řadí stupně směrem nahoru.
Mňa to nenapadlo, a to som autor. Holt, som blbý.A pokud to dokážu jednoduše a velmi rychle odhalit já, musí to dokázat každý.
To je přesně ten případ, kdy se to děje. Poslední stupeň řadíš dříve, než se protnou obě charakteristiky. Například TrEffVsSpeed omezuje v té chvíli tažnou sílu na 80kN. Ale zařazením vyššího stupně se paradoxně díky chybné definici sníží tažná síla například z 70 kn na 65 kn. V tu chvilku logicky poklesne i proud. Pokud ale k řazení téhož stupně dojde ve chvíli (při rychlosti) kdy je křivkou TrEffVsSpeed tažná síla omezena třeba na 60 kn (obě charakteristiky se protnou), nedojde k poklesu proudu ani tažné síly protože už charakteristika nepovolí maximální tažnou sílu přiřazenou ke konkrétnímu stupni (65 kn) ale pouze těch 60 kn. A předešlý stupeň s vyšší tažnou silou je také omezen křivkou TractiveEffortVsSpeed .Michal píše:Já to včera testoval v Romanově scénáři Pn... z Vlkova do Louk. Mašinu jsem nešetřil a při rozjezdech jsem držel proudy na hranici nadproudu, pokud mě zrovna neomezoval skluz. To jen, kdyby to chtěl někdo simulovat a testovat.